Leclerc Stroll ook niet. Maar hij zoekt het ook niet bij zichzelf.quote:
French mode.quote:
Voor iemand eraf rammen? Dan kunnen ze de regels wel weggooien (en weer echt gaan racen).quote:
Ik vond het opvallend dat er diverse rijders (Gasly, ook Perez) gewoon de baan terug op kwamen om direct naar de racelijn te gaan met een lagere snelheid. Dat is echt wel dom.quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 10:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorwaardelijke 5sec, als je dit binen 50 races nogmaals doet krijg je 10s
Het contactvlak van de band zit achter de witte lijn. #OPHEFquote:
Loopvlak/contactvlak staat op de lijn. Net als bij de eerdere foto'squote:
Da's ook weer zo ja.quote:Op zondag 2 april 2023 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc Stroll ook niet. Maar hij zoekt het ook niet bij zichzelf.
Fophef.quote:Op zondag 2 april 2023 10:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het contactvlak van de band zit achter de witte lijn. #OPHEF
Wat ik eerder zei, is op te lossen door geen straf want ze gaan een ronde terug dus het is niet gebeurd. Uitzondering: Als het slachtoffer de herstart niet kan meemaken hierdoor. Dan wel straf.quote:Op zondag 2 april 2023 10:28 schreef daNpy het volgende:
Voor iemand eraf rammen? Dan kunnen ze de regels wel weggooien (en weer echt gaan racen).
Stroll kon daar ook niet verder naar rechts. Zulke dingen had Max ook vaak, uiteindelijk kun je misschien wel gelijk hebben maar je hebt wel 0 punten. Dan beter iets rustiger aan doen, als Leclerc zijnde haal je die Stroll toch wel in uiteindelijk.quote:Op zondag 2 april 2023 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc Stroll ook niet. Maar hij zoekt het ook niet bij zichzelf.
Op zich best een milde straf die 5 seconden maar het komt nu gewoon heel lullig uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, is op te lossen door geen straf want ze gaan een ronde terug dus het is niet gebeurd. Uitzondering: Als het slachtoffer de herstart niet kan meemaken hierdoor. Dan wel straf.
En degenen die door eigen schuld niet doorkubben? Dat is ook.niet terug te draaien. En straf helpt in jouw geval de slachtoffers ook niet.quote:Op zondag 2 april 2023 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat ik eerder zei, is op te lossen door geen straf want ze gaan een ronde terug dus het is niet gebeurd. Uitzondering: Als het slachtoffer de herstart niet kan meemaken hierdoor. Dan wel straf.
De uitslag moet geen invloed hebben op de straf die voor het incident wordt gegeven. Hoewel de FIA zegt dat dit ook niet mag, gebeurt het vaak wel. Dit is wel een schoolvoorbeeld wat je neerzet.quote:Op zondag 2 april 2023 10:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
14quote:
Natuurlijk wel. Artikel 54.3 aanhef en onder f van de sporting regulations. Het is gewoon een “penalty”.quote:
Het is zelfs minder druk.quote:Op zondag 2 april 2023 10:30 schreef Jane het volgende:
Maar waarom zouden er bij een 2e of 3e start andere regels gelden dan bij de 1e? Ik bedoel v.w.b. Sainz. Als je bij de 1e start doorgaans in de eerste ronde geen straffen uitdeelt en oordeelt dat er sprake is van 'racing incidents', waarom dan ineens streng zijn bij een volgende start? Dat slaat toch nergens op? Het is net zo druk.
Hoop dat RPM weer snel een filmpje maaktquote:
Hee ik ben niet tegen 5 seconde hoor (alhoewel het wel heel lullig uitwerkt hier) maar de stelling was dat er geen lichtere straf is. Die is er wel.quote:Op zondag 2 april 2023 10:28 schreef daNpy het volgende:
Voor iemand eraf rammen? Dan kunnen ze de regels wel weggooien (en weer echt gaan racen).
Dat de slachtoffers niet worden geholpen met de straf is altijd zo, dus dat speelt niet echt mee.quote:Op zondag 2 april 2023 10:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En degenen die door eigen schuld niet doorkubben? Dat is ook.niet terug te draaien. En straf helpt in jouw geval de slachtoffers ook niet.
"Terugdraaien" kan dus niet.
Die moest eerst vreten bij de Macquote:Op zondag 2 april 2023 10:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is zelfs minder druk.
[..]
Hoop dat RPM weer snel een filmpje maakt
Omdat ie de race voor het hele team vernaait door niet in zijn spiegel te kijken? Zou ik ook niet blij van zijn.quote:
Zeker, maar zo weglopen van het interview gebeurt niet heel vaak.quote:Op zondag 2 april 2023 10:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat ie de race voor het hele team vernaait door niet in zijn spiegel te kijken? Zou ik ook niet blij van zijn.
Dat was vrijwillig voor zover ik weetquote:Op zondag 2 april 2023 10:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]![]()
Taakstrafje kan ook nog.
Edit:
Had Vettel ook ooit:
[ afbeelding ]
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind een secondenstraf bij een SC overdreven.quote:Op zondag 2 april 2023 10:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
De uitslag moet geen invloed hebben op de straf die voor het incident wordt gegeven. Hoewel de FIA zegt dat dit ook niet mag, gebeurt het vaak wel. Dit is wel een schoolvoorbeeld wat je neerzet.
Ja weet ik, maar vond het wel geestigquote:Op zondag 2 april 2023 10:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was vrijwillig voor zover ik weet
Dat speelt zeker wél mee, als je wil "terugdraaien" en daarom ook geen straf wil uitdelen wánt "niet gebeurd".quote:Op zondag 2 april 2023 10:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat de slachtoffers niet worden geholpen met de straf is altijd zo, dus dat speelt niet echt mee.
De 60's goat die 2 van zijn 3 titels in de 70's won?quote:Op zondag 2 april 2023 10:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
14
Waarom vergeet je 60's goat Jackie Stewart nou?
Mag zich ook nog melden bij de stewards, met z’n 10 strafpunten.quote:
Oh dat wordt spannend dan.quote:Op zondag 2 april 2023 10:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mag zich ook nog melden bij de stewards, met z’n 10 strafpunten.
De laagstaande zon was hier idd nog een extra factor, maar ik vrees dat je deze chaos altijd zou krijgen als je met nog zo weinig ronden te gaan een herstart doet. Iedereen gaat proberen degene voor zich ff in te halen bij de start c.q. zelf geen plekken te verliezen, omdat degene die achterligt dan geen tijd meer heeft om het goed te maken. De kans dat zo'n herstart zonder crashes verloopt is m.i. altijd nihil.quote:Op zondag 2 april 2023 10:24 schreef Tarado het volgende:
Zo'n staande herstart met die laaghangende zon was toch niet zo'n heel goed plan maar dat is achteraf uiteraard wat makkelijker.
5 plekken is meestal erger.quote:Op zondag 2 april 2023 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind een secondenstraf bij een SC overdreven.
Doe dan een 5 plekken straf oid.
Het was wel sensatie en dat is wat ze willen, dat laatste rondje wel een anticlimax.quote:Op zondag 2 april 2023 10:39 schreef Jane het volgende:
[..]
De laagstaande zon was hier idd nog een extra factor, maar ik vrees dat je deze chaos altijd zou krijgen als je met nog zo weinig ronden te gaan een herstart doet. Iedereen gaat proberen degene voor zich ff in te halen bij de start c.q. zelf geen plekken te verliezen, omdat degene die achterligt dan geen tijd meer heeft om het goed te maken. De kans dat zo'n herstart zonder crashes verloopt is m.i. altijd nihil.
Bij een SC bedoel ik dan he.quote:
69 score and down to the PH-DTFquote:
Gewoon afschaffen. Ik was er ook voor, maar geprobeerd en grandioos mislukt. Leren van je fouten.quote:Op zondag 2 april 2023 10:39 schreef Jane het volgende:
[..]
De laagstaande zon was hier idd nog een extra factor, maar ik vrees dat je deze chaos altijd zou krijgen als je met nog zo weinig ronden te gaan een herstart doet. Iedereen gaat proberen degene voor zich ff in te halen bij de start c.q. zelf geen plekken te verliezen, omdat degene die achterligt dan geen tijd meer heeft om het goed te maken. De kans dat zo'n herstart zonder crashes verloopt is m.i. altijd nihil.
'Ze' mogen dat wel willen, maar dat betekent niet dat ik er als liefhebber blij van hoef te worden. Ik kijk niet voor de crashes. Mensen die dat wel doen zijn in mijn ogen nepfans.quote:Op zondag 2 april 2023 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was wel sensatie en dat is wat ze willen, dat laatste rondje wel een anticlimax.
En nog meer regels in het veel te dikke regeltjes boek.quote:Op zondag 2 april 2023 10:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij een SC bedoel ik dan he.
Maar ja, hoe ga je dat dan weer bepalen, daar komen ook weer stapels grensgevallen bij kijken waarschijnlijk.
Het pakt nu eenmaal uit hoe het uitpakt.quote:Op zondag 2 april 2023 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind een secondenstraf bij een SC overdreven.
Doe dan een 5 plekken straf oid.
Dat deden ze voorheen ook altijd. Paar rondjes achter de SC tot de baan vrij is, dan weer het gas erop. Er gebeurt dan ook wel eens wat, maar de kans is een stuk kleiner dan bij een staande start.quote:Op zondag 2 april 2023 10:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon uitrijden achter de SC of eventueel nog een rollende start. Dit was waanzin.
Zolang er niemand echt gewond raakt, vind ik het best.quote:Op zondag 2 april 2023 10:42 schreef Jane het volgende:
[..]
'Ze' mogen dat wel willen, maar dat betekent niet dat ik er als liefhebber blij van hoef te worden. Ik kijk niet voor de crashes. Mensen die dat wel doen zijn in mijn ogen nepfans.
Ze hadden denk ik gewoon achter de safetycar kunnen finishen met die paar ronden te gaan, de rode vlag was er puur om nog wat entertainment te bieden.quote:Op zondag 2 april 2023 10:42 schreef Jane het volgende:
[..]
'Ze' mogen dat wel willen, maar dat betekent niet dat ik er als liefhebber blij van hoef te worden. Ik kijk niet voor de crashes. Mensen die dat wel doen zijn in mijn ogen nepfans.
Wie begon er met denkbeeldige scenario’s te bedenken over Verstappen fans? En ook gelijk weer schelden, zo kennen we je weer.quote:Op zondag 2 april 2023 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh?
Omdat ik impliceer dat er naast toxische LH44 fans ook toxische MV33 01) fans zijn? Jeetje waarom ga jij zo vaak fullretard, heb jij na al die jaren je emoties niet onder bedwang?
Dat dus. Maar je kan kennelijk geen neutrale kijker zijn, je bent of voor Max, of je bent een troll en meteen fanboy van elke andere coureur.quote:Op zondag 2 april 2023 10:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Huh?
Omdat ik impliceer dat er naast toxische LH44 fans ook toxische MV33 01) fans zijn? Jeetje waarom ga jij zo vaak fullretard, heb jij na al die jaren je emoties niet onder bedwang?
Truequote:Op zondag 2 april 2023 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
De 60's goat die 2 van zijn 3 titels in de 70's won?
Jij bent op een FB, IG of Twitter nog geen toxische MV33 fans tegengekomenquote:Op zondag 2 april 2023 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijf zelf verzonnen scenario’s bedenken waar je getriggerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |