Me too. Was mijn favoriet (ja, al ver vóór zijn 3 titels). Maar waarom RBR?quote:Op zondag 2 april 2023 08:19 schreef -XOR- het volgende: [..] Ik had altijd wel sympathie voor zijn vader.
quote:Op zondag 2 april 2023 08:19 schreef Sabata het volgende: Doohan ziet er echt uit alsof ie net een uur geleden nog op een Chamberlain trekker zat
Verstappen had na 6 ronden al op P2 gezeten ja.quote:Op zondag 2 april 2023 08:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zoals verwacht komt Perez met een superieure Red Bull weer niet terug tot P2.
Al natuurlijk.quote:
Nee, dus die moet nog stoppen.quote:Op zondag 2 april 2023 08:22 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft perez eigenlijk een andere compound gehad?
quote:Op zondag 2 april 2023 08:22 schreef Rianne84 het volgende:
Jaquote:Op zondag 2 april 2023 08:22 schreef Rianne84 het volgende:
Perez heeft rondje op geel gedaanquote:
Zat geel tussen. Hij kwam twee keer binnen nog voor de rode vlag.quote:
quote:Op zondag 2 april 2023 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het slaat intussen een beetje dood he?
neenquote:Op zondag 2 april 2023 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het slaat intussen een beetje dood he?
Ah, hij rijdt natuurlijk nu niet meer in het RB programma inderdaad, dat was ik even vergeten. Op zich dan niet specifiek RB maar gewoon een mooi team, geen achterhoederommel.quote:Op zondag 2 april 2023 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Me too. Was mijn favoriet (ja, al ver vóór zijn 3 titels). Maar waarom RBR?
Helderquote:Op zondag 2 april 2023 08:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, hij rijdt natuurlijk nu niet meer in het RB programma inderdaad, dat was ik even vergeten. Op zich dan niet specifiek RB maar gewoon een mooi team, geen achterhoederommel.
Duurde lang...quote:
Op dezelfde manier genaaid als Russell. Pit onder geel en daarna kwam rood (Al deed Ocon het onder de eerste SC)quote:Op zondag 2 april 2023 08:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ocon ook even op z'n plaats gezet door Gasly dit weekend.
Oughquote:Op zondag 2 april 2023 08:23 schreef THEFXR het volgende:
whaaah, ff een uurtje achter de pc geslapen, mijn nek voel ik nu wel
Die had ook wel een hele gelukkige SC.quote:Op zondag 2 april 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Perez geen wdc materiaal als je vergelijkt met 2 weken terug met Max.
Max was in 23 ronden al Hamilton voorbij
Geen toetsenbordafdruk in je gezicht?quote:Op zondag 2 april 2023 08:23 schreef THEFXR het volgende:
whaaah, ff een uurtje achter de pc geslapen, mijn nek voel ik nu wel
Ik denk dat Stroll inhalen al een moeilijk verhaal wordt eerlijk gezegd.quote:Op zondag 2 april 2023 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Perez kan nog prima tot P5 komen. Maar Gasly inhalen is altijd lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |