Gaat chev weer de sponsor balk vervuilen met bs ?quote:
Truequote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat banden switchen onder rood moeten ze mee stoppen
Wielrennen🥲🤣quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, hoe kan ik nou genoeg uurtjes slapen tussen de F1 en de Ronde van Vlaanderen....
Gewoon niet slapenquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, hoe kan ik nou genoeg uurtjes slapen tussen de F1 en de Ronde van Vlaanderen....
Ham had ook DRS, nu niet meer.quote:Op zondag 2 april 2023 07:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Blijf hem toch goed voor met DRS
Ik ga hierna rustig een bakkie koffie doen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Haha, slapen op deze zondagquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat zeg ik. Alle werk aan de auto verbieden tot dat de race weer start.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat banden switchen onder rood moeten ze mee stoppen
Danny vindt het helemaal primaquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat chev weer de sponsor balk vervuilen met bs ?
1. Haal zwarte auto inquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef wdn het volgende:
Oh strategy meeting met Max.
KUnnen we die ook horen?
Hopelijk niet, dat draagt niet echt bij aan een vermakelijke race.quote:
Door de avond ervoor op tijd naar bed te gaan.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |