Ehhh grind en onderdelenquote:Op zondag 2 april 2023 07:18 schreef PzKpfw het volgende:
Lol de auto al in de takel en dan nog een rode vlag...
Als ze dat niet doen weten ze zeker dat VER er binnen 10 ronden voorbij is.quote:
Die ene die al het hele seizoen verslagen wordt?quote:Op zondag 2 april 2023 07:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu weten we wie de echte nr1 is in Mercedes
-> IND is verderop.quote:Op zondag 2 april 2023 07:18 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd voor Indycar regels.
Pas op welke manier dan ook aan de auto werken als de race weer wordt vrijgegeven. En niet onder rood.
quote:Op zondag 2 april 2023 07:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene die al het hele seizoen verslagen wordt?
Hij Die Niet Genoemd Zal Worden.quote:
Binnen 20 minuten een safetycar en code roodquote:
Anders is het racisme.quote:Op zondag 2 april 2023 07:20 schreef tripel7 het volgende:
De GEIT in z'n nopjes, cadeautjes, niet hoeven werken
Gaat chev weer de sponsor balk vervuilen met bs ?quote:
Truequote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Dat banden switchen onder rood moeten ze mee stoppen
Wielrennen🥲🤣quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, hoe kan ik nou genoeg uurtjes slapen tussen de F1 en de Ronde van Vlaanderen....
Gewoon niet slapenquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, hoe kan ik nou genoeg uurtjes slapen tussen de F1 en de Ronde van Vlaanderen....
Ham had ook DRS, nu niet meer.quote:Op zondag 2 april 2023 07:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Blijf hem toch goed voor met DRS
Ik ga hierna rustig een bakkie koffie doen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Haha, slapen op deze zondagquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dat zeg ik. Alle werk aan de auto verbieden tot dat de race weer start.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Danny vindt het helemaal primaquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat chev weer de sponsor balk vervuilen met bs ?
1. Haal zwarte auto inquote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef wdn het volgende:
Oh strategy meeting met Max.
KUnnen we die ook horen?
Hopelijk niet, dat draagt niet echt bij aan een vermakelijke race.quote:
Door de avond ervoor op tijd naar bed te gaan.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgend jaar naar het songfestival sturenquote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef -XOR- het volgende:
Sjors Russell lijkt trouwens op Gerard Joling zie ik opeens.
*Auto van kleurquote:
quote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar naar het songfestival sturen
Met een tearjerker.quote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar naar het songfestival sturen
hij is niet echt zinloos.....er ligt 5 kilo grind op de baanquote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef Zorro het volgende:
F1TV is in elk geval ook mad om de zinloze Red Flag
Eventuele schade vind ik nog wat anders, lekke band ook. Maar dit verkloot gewoon het hele bandenspelquote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Alle werk aan de auto verbieden tot dat de race weer start.
F1 tv wil zelf graag een scrub behandeling met grind dat met 180km per uur op je kop komtquote:Op zondag 2 april 2023 07:22 schreef Zorro het volgende:
F1TV is in elk geval ook mad om de zinloze Red Flag
En dit jaar Mercedes op het podium zettenquote:
Ook dat niet (denk aan Hamilmans op Silverstone)quote:Op zondag 2 april 2023 07:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Eventuele schade vind ik nog wat anders, lekke band ook. Maar dit verkloot gewoon het hele bandenspel
Makkelijker gezegd dan gedaan. Dan moet je onderscheid gaan maken tussen verschillende rode vlaggen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Onder SC kan dat best opgeruimd wordenquote:Op zondag 2 april 2023 07:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 tv wil zelf graag een scrub behandeling met grind dat met 180km per uur op je kop komt
Gaan ze het nog meer verkloten.quote:Op zondag 2 april 2023 07:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Albon is wel op tijd voor de kapper nu.
Oke bakker Bartquote:Op zondag 2 april 2023 07:20 schreef Zorro het volgende:
Nou, dan maar even een paar broodjes in de oven gooien
Heb je Bottas gezien met zijn matje, die kan beter met een (sta) caravan komen racen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:23 schreef PzKpfw het volgende:
Gasly zou in een Golf GTI moeten zitten met zo'n petje.
Waarom? Dat kan prima zodra rood weg is. Is net zo veilig. Je hebt er alleen last van. Net als wanneer je tijdens de race je voorvleugel verliest of zoquote:Op zondag 2 april 2023 07:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Dan moet je onderscheid gaan maken tussen verschillende rode vlaggen.
Het idee van een rode vlag is namelijk dat het zo'n enorme chaos en troep kan zijn dat veel coureur carbon stukken in de banden rijden of schade rijden door onderdelen. In die situatie moet je wel banden/vleugel wissels wel toestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |