Je bedoelt andersom?quote:
Want alle potentiële verkrachters en straatrovers zijn mannen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:52 schreef realnice11 het volgende:
Als alle potientiele verkrachters en straatrovers zouden verdwijnen van deze planeet heb je wel 1 grote zorg minder?
Als je bijv naar gevangenissen in Nl kijkt, dan zij er 90% mannen en 10% vrouwen die gevangen zittenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Want alle potentiële verkrachters en straatrovers zijn mannen?
Alle = 100%, niet 90%.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:17 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Als je bijv naar gevangenissen in Nl kijkt, dan zij er 90% mannen en 10% vrouwen die gevangen zitten
Er zijn een heleboel vrouwen die dat niet kunnen en ook een heleboel mannen die dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:22 schreef Seven. het volgende:
Teveel om op te noemen. Maar gewoon op normale volwassen manier kunnen uiten van gevoelens en emoties is al een mooi begin, denk dat de wereld er een betere plek van wordt.
Eens, maar het topic gaat over wat ik zou veranderen aan mannenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel vrouwen die dat niet kunnen en ook een heleboel mannen die dat wel kunnen.
Gevoelens en emoties kunnen uiten is geen nature maar nurture.
Maar het is niet man-eigen om dat niet te kunnen, dus wie zegt dat als jij een man zou zijn jij dat niet zou kunnen en dus aan jezelf zou moeten veranderen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eens, maar het topic gaat over wat ik zou veranderen aan mannen.
Maar ik geloof sowieso niet dat er dingen zijn die per definitie man- of vrouw-eigen zijn dus dan wordt het lastig om deze prangende vraag van TS te beantwoordenquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar het is niet man-eigen om dat niet te kunnen, dus wie zegt dat als jij een man zou zijn jij dat niet zou kunnen en dus aan jezelf zou moeten veranderen?
Hoezo dat? Er zijn veel meer klusjesmannen dan klusjesvrouwen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:15 schreef Lenny77 het volgende:
Je ziet ook wel eens dat mannen weinig oog hebben voor 'klusjes' in huis, maar ook hier hetzelfde: zo zijn ze niet allemaal.
De enige conclusie die we kunnen trekken is dus dat de vraag van ts nergens op slaat.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar ik geloof sowieso niet dat er dingen zijn die per definitie man- of vrouw-eigen zijn dus dan wordt het lastig om deze prangende vraag van TS te beantwoorden.
Dus ja, wat mij betreft zijn er wel eigenschappen en voorkeuren die eerder mannelijk of vrouwelijk zijn, maar niets is exclusief toe te schrijven aan 1 van beide geslachten. Ik heb echt wel serieus wat eigenschappen die eerder als mannelijk omschreven worden.
Klusjes kunnen heel breed bekeken worden. Een wasmand die te vol raakt, afwasmachine dat nog leeg gemaakt moet worden, de Cola in de koelkast die bijna leeg is,... Gewoon kleine dingen die het leven wat makkelijker maken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:43 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er zijn veel meer klusjesmannen dan klusjesvrouwen.
Sterker nog, een man die een man wilt veranderenquote:
Ik schrijf dit toe aan nurture. Er wordt wel eens gedaan alsof vrouwen van nature graag de hut schoonhouden. Ik zie genoeg kerels die ook graag in een schone omgeving wonen. Alleen ze hebben andere dingen te doen, waardoor dit voor de vrouwen overblijft.quote:Op zondag 2 april 2023 00:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klusjes kunnen heel breed bekeken worden. Een wasmand die te vol raakt, afwasmachine dat nog leeg gemaakt moet worden, de Cola in de koelkast die bijna leeg is,... Gewoon kleine dingen die het leven wat makkelijker maken.
Daar hoor ik echt niet bijquote:Op zondag 2 april 2023 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik schrijf dit toe aan nurture. Er wordt wel eens gedaan alsof vrouwen van nature graag de hut schoonhouden.
Niet? Zodat hij netjes doet wat jij wil? En je nooit tegenspreekt?quote:
Ook ik hoor tot de categorie vrouwen die best door wat zooi heen kan kijken. En ik vertik het ook om er tijd aan te besteden, 0 satisfaction.quote:Op zondag 2 april 2023 00:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar hoor ik echt niet bij![]()
Maar ik doe het wel omdat het moet. Grote ergernis dan als je partner hier niet in mee helpt met kleine dingen die toch best een verschil maken.
Precies dit, kijk als ik een week vakantie heb en thuis ben dan hou ik ook alles prima bij omdat ik alle tijd heb.quote:Op zondag 2 april 2023 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik schrijf dit toe aan nurture. Er wordt wel eens gedaan alsof vrouwen van nature graag de hut schoonhouden. Ik zie genoeg kerels die ook graag in een schone omgeving wonen. Alleen ze hebben andere dingen te doen, waardoor dit voor de vrouwen overblijft.
Ik heb ze ook bij bosjes zo laks gezien dat ze zonder zich er bewust van te zijn met lege handen lopen.quote:Op zondag 2 april 2023 00:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er wordt wel eens gedaan alsof vrouwen van nature graag de hut schoonhouden. Ik zie genoeg kerels die ook graag in een schone omgeving wonen. Alleen ze hebben andere dingen te doen, waardoor dit voor de vrouwen overblijft.
Ja hoor, doe ik ook. En mijn man ook.quote:Op zondag 2 april 2023 09:50 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij bosjes zo laks gezien dat ze zonder zich er bewust van te zijn met lege handen lopen.
Daar hebben we mannen voorquote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
Mensen kijk je raar aan als je de ramen staat te wassenTerwijl ik de eerste proffesionele vrouwelijke Glazenwasser nog moet tegenkomen.
Idem met koken. Echter nog nooit een fulltime vrouwelijke kok in een restaurant gezien.
Zo gauw als het een beetje veel inspanning vergt dan zijn de vrouwtjes in geen velden of wegen te bekennen.
Denk eerder dat de vrouwen zelf weleens mogen veranderen.
Nee, gewoon gelijk zo eentje aanschaffen, hoef je ook geen energie in te steken om hem te veranderen.quote:Op zondag 2 april 2023 01:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Niet? Zodat hij netjes doet wat jij wil? En je nooit tegenspreekt?
Same here, en dat heeft niks met mijn man-zijn te maken.quote:Op zondag 2 april 2023 09:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook ik hoor tot de categorie vrouwen die best door wat zooi heen kan kijken. En ik vertik het ook om er tijd aan te besteden, 0 satisfaction.
Hallo......ff voorstellen?quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
Mensen kijk je raar aan als je de ramen staat te wassenTerwijl ik de eerste proffesionele vrouwelijke Glazenwasser nog moet tegenkomen.
Idem met koken. Echter nog nooit een fulltime vrouwelijke kok in een restaurant gezien.
Zo gauw als het een beetje veel inspanning vergt dan zijn de vrouwtjes in geen velden of wegen te bekennen.
Hier nog eentje. Bijna 30 jaar fulltime, eerst meer als 20 jaar als chemisch engineer in de zware industrie (genoeg pompen uit elkaar gedraaid, gesleurd met vaten van 250kg of IBC's en in vieze putten gelegen) en nu omgeschoold naar de zorg (wat zeker niet minder zwaar is).quote:Op maandag 3 april 2023 16:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hallo......ff voorstellen?
Ik als vrouw werk al 30 jaar fulltime, als cnc frezer, kunsstoflasser, werkvoorbereider en nu inderdaad een 'makkelijk' kantoorbaantje. (Mts achtergrond)
Heb dus redelijk zwaar werk gedaan, sommige blokken die ik moest inspannen waren zwaarder dan 25 kilo, nu arbo, toen nog net niet.
Ken je nu toch een 'vrouwtje' die niet past in jouw (zwart witte) definitie van vrouwen.
Maar wij bestaan niet in de beleving van menig fokker.quote:Op maandag 3 april 2023 22:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier nog eentje. Bijna 30 jaar fulltime, eerst meer als 20 jaar als chemisch engineer in de zware industrie (genoeg pompen uit elkaar gedraaid, gesleurd met vaten van 250kg of IBC's en in vieze putten gelegen) en nu omgeschoold naar de zorg (wat zeker niet minder zwaar is).
Deeltijd in de super, alleen kijken naar GTST en nagels vijlen, zittend als een bankbig want ja, boven de 25 zijn we dik en afgeschreven.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar wij bestaan niet in de beleving van menig fokker.
Wij werken in deeltijd en hebben geen zin in een voltijd baan en profiteren van een man.
Uhm, daarnaast hebben we ons laten bevruchten door een alfa mannetje die ons in de steek liet waarna een 'nerd' met geld ons kind op mag voeden.
Zo zijn wij vrouwen nu eenmaal :-)
Dat vat jouw leven wel samen.quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Deeltijd in de super, alleen kijken naar GTST en nagels vijlen, zittend als een bankbig want ja, boven de 25 zijn we dik en afgeschreven.
Ons kind heet natuurlijk Day-Reevee en onze nieuwe man Henk mag alleen slapen op de bank.
Dat brengt me op een idee over wat ik zou willen veranderen aan mannen!quote:Op dinsdag 4 april 2023 12:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Deeltijd in de super, alleen kijken naar GTST en nagels vijlen, zittend als een bankbig want ja, boven de 25 zijn we dik en afgeschreven.
Ons kind heet natuurlijk Day-Reevee en onze nieuwe man Henk mag alleen slapen op de bank.
Die van mij snurkt alleen als hij bier heeft gehad en dat is godzijdank niet vaak.quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Dat brengt me op een idee over wat ik zou willen veranderen aan mannen!
Snurken!
Echt waar, de helft van de wereld problemen zijn opgelost als dat snurken op zou houden.
Veel mannen snurken echt ziek hard. Ria ligt moordplannen te maken in haar bed omdat Henk het voor elkaar krijgt om zelfs vanaf de bank in de woonkamer te horen te zijn.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Snurken!
Echt waar, de helft van de wereld problemen zijn opgelost als dat snurken op zou houden.
Veel mannen snurken echt ziek hard. Ria ligt moordplannen te maken in haar bed omdat Henk het voor elkaar krijgt om zelfs vanaf de bank in de woonkamer te horen te zijn.
quote:Op zondag 2 april 2023 00:07 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Sterker nog, een man die een man wilt veranderen
quote:Op zondag 2 april 2023 09:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kent Ria de por-techniek om Henk (tijdelijk) stil te krijgen?quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:43 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Snurken!
Of Ria dat weet weet ik niet. Ik ken die methode wel.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:24 schreef Horzula het volgende:
[..]
Kent Ria de por-techniek om Henk (tijdelijk) stil te krijgen?
Ik ben een homo-man en als mijn vriend snurkt por ik hem zachtjes in zijn buik zodat hij (in zijn slaap) op zijn zij gaat liggen en dan stopt het snurken meestal.
Henk blijft echter niet netjes op zijn zij liggen voor de rest van de nacht en na een uur lig je weer wakker. Doe dit een paar keer per nacht, 7 nachten per week en dit maanden aan een stuk: Ria staat klaar om iemand de kop in te slaan.quote:Op dinsdag 4 april 2023 18:24 schreef Horzula het volgende:
[..]
Kent Ria de por-techniek om Henk (tijdelijk) stil te krijgen?
Ik ben een homo-man en als mijn vriend snurkt por ik hem zachtjes in zijn buik zodat hij (in zijn slaap) op zijn zij gaat liggen en dan stopt het snurken meestal.
Oordopjes voor Ria.quote:Op woensdag 5 april 2023 00:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Henk blijft echter niet netjes op zijn zij liggen voor de rest van de nacht en na een uur lig je weer wakker. Doe dit een paar keer per nacht, 7 nachten per week en dit maanden aan een stuk: Ria staat klaar om iemand de kop in te slaan.
Maar ok... Henk kan er niets aan doen natuurlijk. Aan te raden: slaapapneu test laten doen want het is niet gezond voor Henk. En eventueel maar een backup slaapplaats maken voor Ria
Maar dan slaapt Ria door de wekker heen!quote:Op woensdag 5 april 2023 01:03 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Oordopjes voor Ria.
Echt, doe je innerlijke Ria een plezier. Henk zoekt het maar uit met zijn gesnurk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |