Het was gewoon terecht geelquote:Op zondag 2 april 2023 08:02 schreef Setje72 het volgende:
Benieuwd of Marchiano nog persoonlijk met Jef heeft gesproken gister...zal best nietIsaak en Marchiano zitten daar als bekenden vooraf afgesproken in...wat ik al niet vond kunnen,mijn kijkplezier is weg nadat er gister geel ipv van rood is gegeven
Dat zou me niet verbazen maar dat is vooruit lopen op de de situatie , hij heeft nu terecht geelquote:Op zondag 2 april 2023 08:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eunice heeft al voorspeld dat ie nog een 2de zal gaan krijgen
marciano is tikkende tijdbom nu , kan zo weer uit zijn plaat gaan voor het minste of geringstequote:Op zondag 2 april 2023 08:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen maar dat is vooruit lopen op de de situatie , hij heeft nu terecht geel
Dat vindt jij , dat kanquote:Op zondag 2 april 2023 08:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
marciano is tikkende tijdbom nu , kan zo weer uit zijn plaat gaan voor het minste of geringste
Ja, denkt ook niet aan zijn medebewoners.quote:Op zondag 2 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo de knetters Isaac staat ook walgelijk lang onder de douche...
Goedemorgenquote:Op zondag 2 april 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo de knetters Isaac staat ook walgelijk lang onder de douche...
Ik vind het echt schandalig een tijdje terug had hij de grootste muil over het te lang douchen..quote:Op zondag 2 april 2023 09:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, denkt ook niet aan zijn medebewoners.
Jaquote:Op zondag 2 april 2023 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Is er bewijs van dat er een stokje en later boomstam tussen de slaapkamerdeur van k3 zat puur om Marciano te zieken en zoja dat Jeff dit deed, ondanks dat ie vers verdriet om Kim heeft en zich toch 100% inzette om Jappie zijn evenement te laten slagen?
neequote:Op zondag 2 april 2023 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Is er bewijs van dat er een stokje en later boomstam tussen de slaapkamerdeur van k3 zat puur om Marciano te zieken en zoja dat Jeff dit deed, ondanks dat ie vers verdriet om Kim heeft en zich toch 100% inzette om Jappie zijn evenement te laten slagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |