Dat is geen RLS natuurlijk, meer een Expeditie Robinson XXL.quote:Op zondag 2 april 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar Nawel gaat dus meedoen met het nieuwe seizoen Million Dollar Island. Ik vond het eerste seizoen wel leuk. Goh, die Nawel. Ben benieuwd. Aldaar kan ze zich moeilijk als een prinsesje gaan gedragen.
Is dat leuk?quote:Op zondag 2 april 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar Nawel gaat dus meedoen met het nieuwe seizoen Million Dollar Island. Ik vond het eerste seizoen wel leuk. Goh, die Nawel. Ben benieuwd. Aldaar kan ze zich moeilijk als een prinsesje gaan gedragen.
ik vond het leuker als verwacht maar niet zo leuk als big brother, persoonlijke mening uiteraardquote:
Op welke stream is dat...?quote:Op zondag 2 april 2023 01:09 schreef einzeinz het volgende:
Spanning tussen Chiara en Charlotte is te snijden!
Wel apart dat ineens de groep Charlotte Chayron en Danny en zo ook pro Jason werden. Mich en Chiara waren sowieso al pro Jason. Dit lijkt me zwaar ongemakkelijk voor Jason zelf.quote:
Edit: @Charlotte-007 , laat avondjequote:Op zondag 2 april 2023 01:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wel apart dat ineens de groep Charlotte Chayron en Danny en zo ook pro Jason werden. Mich en Chiara waren sowieso al pro Jason. Dit lijkt me zwaar ongemakkelijk voor Jason zelf.
Ik zal eens een afleveringetje kijken dan denk ikquote:Op zondag 2 april 2023 01:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
ik vond het leuker als verwacht maar niet zo leuk als big brother, persoonlijke mening uiteraard
Of je verhuist met menigeen naar een jaar van je leven. Ook een rls. Ik was daar in het begin veel en ik ga vanaf morgen terug.quote:Op zondag 2 april 2023 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zal eens een afleveringetje kijken dan denk ik👍🏼
Ja thanks voor de invite, ik ga dat ook wel weer kijken maar een stuk minder intensief ;p Even afkicken lol en meer tijd voor anderen dingen.quote:Op zondag 2 april 2023 02:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Of je verhuist met menigeen naar een jaar van je leven. Ook een rls. Ik was daar in het begin veel en ik ga vanaf morgen terug.
Bedjestijd.
Thanks iedereen. In dit forum een hoog tolerantiegehalte en een fijne moderatie.
Tot BB 2024. Ik denk dat die er wel gaat komen. Genoeg animo, genoeg kijkers.
Enne....ik gun het Bart dat hij heeft gewonnen maar Jason had het echt wel meer verdiend om te winnen.
Latersssss....
Nou echt, wat een slechte uitkomst dit....stil zitten, mond houden, afwassen en observeren zijn dus de skills om als winnaar uit de bus te kunnen komen...zwaar teleurstellend!quote:
Topshow is datquote:Op zondag 2 april 2023 00:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |