Die reed die rit nog gewoon uit in de Tirreno toch? Wel weer typisch Wilco dat zo'n valpartij dan meteen zulke grote gevolgen heeft..quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:02 schreef Momo het volgende:
Kuss naar de Giro in plaats van Wielco, want Wielco is niet op tijd hersteld van zijn crash om de voorbereiding voor de Giro goed mee te kunnen draaien.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef Szura het volgende:
Wielco
Echt geldverspilling van Djumbo geweest
Happy Alexander Kamp dayquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alexander Kamp of all places.
Als net zoals vorig jaar met de tussensprinten 19 van de 20 renners niet strijden om de punten, dan vind ik de groene trui een overgewaardeerde prestatie. Dan kun je je beter gaan concentreren op een beklijvende etappezege dan om deze groene trui.quote:Op woensdag 5 april 2023 18:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Wout daarvoor gaat, wordt dat wel heel lastig toch? Die heeft nog meer ritten om te scoren dan Sagan in z’n topjaren.
Maar misschien is dat geen doel meer na vorig jaar.
Er is sowieso maar 1 MTB-wedstrijd in die periode door het afvallen van Valkenburg, dus heel veel kon hij sowieso niet doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:37 schreef Idisrom het volgende:
Als ik het 'interview' van Mathieu van vandaag zo beluister, dan heeft hij zijn MTB-dromen dit seizoen en voor Parijs 2024 uit zijn hoofd gezet. Hij zei dat hij nu een grotere rustperiode zal gaan inlassen.
En vervolgens op training/hoogtestage in La Plagne, en dan Ronde van Zwitserland.
En dat was juist omdat het toch kansloos was tegen van Aert.. (die had overigens ook nog wel een beklijvende etappezege daarbij)quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als net zoals vorig jaar met de tussensprinten 19 van de 20 renners niet strijden om de punten, dan vind ik de groene trui een overgewaardeerde prestatie. Dan kun je je beter gaan concentreren op een beklijvende etappezege dan om deze groene trui.
Geen laatste keer PR? Paste toch wel bij hem. Of was ie geblesseerd?quote:
Goeie vraag. Ik zal in elk geval nooit vergeten hoe hij in zijn wonderjaar 2009 met de handjes boven op het stuur door het Bos denderde. Wat Karl de uitspraak "Heinrich gaat eens demonstreren" ontlokte.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen laatste keer PR? Paste toch wel bij hem. Of was ie geblesseerd?
“It took 12 days before we got Michael back,” Staf says. “The authorities made this all so much harder for us. A young man had died and then the police came in. I know how that works because I was a policeman myself. The authorities seemed adamant to find the cause but there was no cause. They had done the autopsy, toxicology, everything. It was just bad luck but still it took 12 days before we finally saw him again.”quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:31 schreef Idisrom het volgende:
De toen 23-jarige Michael Goolaerts kreeg vijf jaar geleden een hartaanval op een van de eerste kasseistroken van PR., waarna hij later die dag overleed in het ziekenhuis van Lille.
Weet iemand wat meer over die oorzaak van die hartaanval?
Corona vaccin.quote:Op zaterdag 8 april 2023 09:31 schreef Idisrom het volgende:
De toen 23-jarige Michael Goolaerts kreeg vijf jaar geleden een hartaanval op een van de eerste kasseistroken van PR., waarna hij later die dag overleed in het ziekenhuis van Lille.
Weet iemand wat meer over die oorzaak van die hartaanval?
Brilsmurf Gruel maakt hier weeral enorme indruk. Madiot heeft een groot probleem. Morgado in de vroege middag flink in de chasse, maar desalniettemin toch nog 3e.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Brilsmurf Gruel maakt hier weeral grootse indruk.
Hoezo heeft Madiot een probleem?quote:Op zaterdag 8 april 2023 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brilsmurf Gruel maakt hier weeral enorme indruk. Madiot heeft een groot probleem. Morgado in de vroege middag flink in de chasse, maar desalniettemin toch nog 3e.
Luxeprobleem. De kern van FDJ is volkomen onhoudbaar met al het talent bij de profploeg, beloftenploeg en juniorenprogramma.quote:Op zaterdag 8 april 2023 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoezo heeft Madiot een probleem?
Stagneert Eddy?quote:Op zaterdag 8 april 2023 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Luxeprobleem. De kern van FDJ is volkomen onhoudbaar met al het talent bij de profploeg, beloftenploeg en juniorenprogramma.
Dat kunnen we helaas wel stellen. Iedere goede tijdrit wordt afgewisseld met een hoop teleurstelling in een rit in lijn. Het moet raar lopen wil Parijs '24 een reëel doel blijven. Zijn lijstje dit jaar is wel enigszins vertekenend. In Wevelgem zat hij in de voorste waaier die tot de streep ging, maar door vergeten te eten vanwege de kou en regen staat er nu een DNF in plaats van een plek ergens tussen 1 en 8.quote:
Al rijdt Schmid blijkbaar (ook) geen Brabantse Pijl.. Maar de druk voor Evenepoel wordt zo wel flink opgevoerdquote:Neemt Soudal-Quick.Step revanche in de Ardennenklassiekers? “Linkerknie van Alaphilippe baart zorgen”
Geen enkele renner in top twintig plus een resem valpartijen en lekke banden. De Parijs-Roubaix van Soudal-Quick-Step in een notendop. Nemen ze revanche in de Ardennenklassiekers? Simpel wordt dat niet, want Julian Alaphilippe heeft last van zijn knie.
Kasper Asgreen twee keer gevallen plus ketting kapot.
Davide Ballerini gevallen.
Bert Van Lerberghe gevallen.
Florian Sénéchal twee keer lek.
Yves Lampaert tegelijk lek vooraan en achteraan...
Een korte samenvatting van de pech die Soudal Quick-Step in Parijs-Roubaix te verwerken kreeg. CEO Patrick Lefevere: “Het lijkt wel alsof iemand voodoo speelt met ons.”
Lefevere trof in de bus van Soudal Quick-Step “een bende geslagen honden” aan. Het was een schril contrast met de sfeer bij die andere Belgische ploeg: Alpecin - Deceuninck. “Dit was een van de koersen waarin wij altijd schitterden. Zij hebben duidelijk onze rol overgenomen. Of dat wringt? Ik kijk nooit naar de tegenstanders. Als ik daarmee moet beginnen, ben ik niet goed bezig. Nijd doet mij niet beter werken.”
Lefevere heeft de gewoonte om pas na Luik-Bastenaken-Luik zijn evaluatie van het voorjaar te maken. “Als we Luik winnen, is ons voorjaar alsnog geslaagd.”
Lefevere rekent daarvoor op Remco Evenepoel, die enkel Luik rijdt. In de Brabantse Pijl, Amstel Gold Race en Waalse Pijl was de hoop gevestigd op Julian Alaphilippe. Helaas. “Julian viel in de Ronde van Vlaanderen op zijn knie en heeft daar nog steeds miserie van. Hij is al zeker out tot de Amstel.”
Woensdag in de Brabantse Pijl zal het dus van andere pionnen moeten komen. “Ballerini was voorzien, maar die is na zijn val in Roubaix niet fit. Het zal moeten komen van de jongens die vorige week aan de slag waren in de Ronde van het Baskenland.” Aan Andrea Bagioli, Mauro Schmid, Dries Devenyns en Stan Van Tricht om het tij te keren.
Komt wel heel dichtbij dan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef franklop het volgende:
Zag het hotel waar ik 2,5 jaar geleden was!
Tsja. Hoe goed ga je zijn als je niet goed kunt trainen vanwege je knie in AGR/Waalse Pijl/LBL?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Al rijdt Schmid blijkbaar (ook) geen Brabantse Pijl.. Maar de druk voor Evenepoel wordt zo wel flink opgevoerd
En het zusje dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was het bestaan van Fisher-Price helemaal vergeten.
Hoe goed is De Lie nog. Die is al vanaf januari bezigquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef Szura het volgende:
Wie is jullie favoriet voor morgen, Krauw Andersen of DE LIE ofzo? Vind het maar lastig inschatten deze keer.
Cosnefroy, Trentin, Barguilquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef Szura het volgende:
Wie is jullie favoriet voor morgen, Krauw Andersen of DE LIE ofzo? Vind het maar lastig inschatten deze keer.
Quinten Hermans zou ook kunnen of Cosnefroyquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef Szura het volgende:
Wel leuk zo zonder uitgesproken favoriet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Quinten Hermans zou ook kunnen of Cosnefroy
Heb het idee dat deze koers wel eens een beter deelnemersveld heeft gehad
Ik vind zo'n koers zonder mutanten ook wel een keer fijn inderdaad. Maakt de subtop in het klassieke werk tenminste ook een keer kans op een mooie overwinning.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk zo zonder uitgesproken favoriet.
Trentin gaat dit toch met twee vingers in zijn neus winnen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik vind zo'n koers zonder mutanten ook wel een keer fijn inderdaad. Maakt de subtop in het klassieke werk tenminste ook een keer kans op een mooie overwinning.
Trentin en winnen is de laatste jaren een vrij moeizame combinatiequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trentin gaat dit toch met twee vingers in zijn neus winnen?
Ben Healy.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef Szura het volgende:
In de loop van de avond dook een Facebook-bericht op op het account van ploegbaas Patrick Lefevere, waarin Lefevere bekendmaakte dat Remco Evenepoel van start zou gaan in Amstel Gold Race.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)enepoel-vervangt-hem
NOS meldt het ook
Ik sta volledig achter Quinten Hermans.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trentin gaat dit toch met twee vingers in zijn neus winnen?
Na Analist Heitinga hebben we nu Analist Dumoulin.quote:Analist Dumoulin vol lof over Mathieu van der Poel: “Echt een kunstenaar”
Van der Poel laat ook Dumoulin juichen bij Parijs-Roubaix: 'Een kunstenaar'quote:Op woensdag 12 april 2023 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na Analist Heitinga hebben we nu Analist Dumoulin.
Toch wel ernstig veel zelfoverschatting dat Dielon denkt dat iemand geïnteresseerd is in deze informatie.quote:
Hm hij is echt net er bij gezet dus zal wel iets van verbetering zijn lijkt mequote:Op donderdag 13 april 2023 10:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Op de voorlopige startlijst van Romandia: Juan Ayuso. Maar het laatste dat ik van hem gezien heb is dat hij nog steeds niet normaal traint en dus net zo snel weer geschrapt kan worden. Ook op de startlijst, en met een zekerheid grenzende waarschijnlijk ook daadwerkelijk startend: Jan Christen.
Je zag de krachtige sprint van Remco in Catalonië toch? Reed Roglic compleet weg daar. Als het op een sprintje met de 2 aankomt is de winnaar gekend!quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:32 schreef Fretwork het volgende:
Volgens de Belg heeft Remco Evenepoel een licht voordeel op Pogacar voor Luik Bastenaken Luik. Je moet het onze zuiderburen nageven, ze kunnen goed borrelen.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Je zag de krachtige sprint van Remco in Catalonië toch? Reed Roglic compleet weg daar. Als het op een sprintje met de 2 aankomt is de winnaar gekend!
Renner X heeft lichtelijk voordeel op renner Y omdat renner Y al een maand lang keihard aan het koersen is. Wow, bizarre uitspraak. Waar halen ze het vandaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:32 schreef Fretwork het volgende:
Volgens de Belg heeft Remco Evenepoel een licht voordeel op Pogacar voor Luik Bastenaken Luik. Je moet het onze zuiderburen nageven, ze kunnen goed borrelen.
Ik denk dat Dumolèh zich serieus elke keer verwondert over Matje's onverstoorbaarheid en winnaarsmentaliteit. Tommeke had na zo'n WK-incident op de Brienenoord gestaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 10:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na Analist Heitinga hebben we nu Analist Dumoulin.
Ze beslissen blijkbaar volgende week of hij van start kan gaan in Romandië, dus er zal sprake zijn van verbetering..quote:Op donderdag 13 april 2023 10:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Op de voorlopige startlijst van Romandia: Juan Ayuso. Maar het laatste dat ik van hem gezien heb is dat hij nog steeds niet normaal traint en dus net zo snel weer geschrapt kan worden. Ook op de startlijst, en met een zekerheid grenzende waarschijnlijk ook daadwerkelijk startend: Jan Christen.
Die verbaasde zich daar bij Roglic ook al over ja na z'n verlies in de Tourquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dumolèh zich serieus elke keer verwondert over Matje's onverstoorbaarheid en winnaarsmentaliteit. Tommeke had na zo'n WK-incident op de Brienenoord gestaan.
Het bizarre zit hem in de aanname dat ze verder gelijkwaardig zijn en de vorm het verschil gaat maken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renner X heeft lichtelijk voordeel op renner Y omdat renner Y al een maand lang keihard aan het koersen is. Wow, bizarre uitspraak. Waar halen ze het vandaan?
Het is gewoon puur wensdenken van de Belgen. Dat doen ze al hele seizoen. Altijd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het bizarre zit hem in de aanname dat ze verder gelijkwaardig zijn en de vorm het verschil gaat maken.
Plus, een klassieker seizoen dat Pogi gedraaid heeft hoeft niet eens zoveel effect te hebben op zn vermoeidheid.
https://sporza.be/nl/2023(...)-race~1681399725158/quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:09 schreef Fretwork het volgende:
Remco gaat nooit winnen natuurlijk. Pogi moet vooral op Remco letten en moet op elke aanval reageren.
Ik denk persoonlijk dat het bizarre hem meer zit in het feit dat iedereen hier spontaan rode vlekken krijgt zodra de naam Remco ergens valt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het bizarre zit hem in de aanname dat ze verder gelijkwaardig zijn en de vorm het verschil gaat maken.
Plus, een klassieker seizoen dat Pogi gedraaid heeft hoeft niet eens zoveel effect te hebben op zn vermoeidheid.
Op het WK ging dat wel een beetje mis bij Pogiquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:09 schreef Fretwork het volgende:
Remco gaat nooit winnen natuurlijk. Pogi moet vooral op Remco letten en moet op elke aanval reageren.
Mwoah, je ziet hier zelfde reacties bij het te vaak noemen van Wout (bijvoorbeeld bij omturnen naar rondecoureur) of als Nederlanders overal Mollema noemen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het bizarre hem meer zit in het feit dat iedereen hier spontaan rode vlekken krijgt zodra de naam Remco ergens valt.
Daar hoefde Pogi uiteraard niet alleen op Evenepoel te letten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK ging dat wel een beetje mis bij Pogi
Klopt, maar ook toen was dat (samen met van Aert) ook wel de belangrijkste en die kon rustig meegaan met een hele grote groep met ook nog ploeggenoten..quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daar hoefde Pogi uiteraard niet alleen op Evenepoel te letten.
De beste tijdritfiets ter wereld. Dit wordt unaniem een belachelijk groot succes.quote:Notons également que Van Rysel a déjà eu un lien avec AG2R car chez les jeunes, avant de s'appeler AG2R-Citroën U19, l'équipe réserve basée à Chambéry se nommait Van Rysel-AG2R. « Notre futur vélo de chrono a l'ambition d'être le plus rapide du monde. Nous travaillons avec un expert de l'aérodynamisme qui nous aide à définir les bonnes lignes », poursuivait Nicolas Pierron
Als ik het goed begrijp wordt dit hem.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ouest-France met de bevestiging dat AG2R volgend jaar op Van Rysel (Decathlon) gaat rijden. Dit ga ik echt in de gaten houden.
[..]
De beste tijdritfiets ter wereld. Dit wordt unaniem een belachelijk groot succes.
Slechts de ambitie om de beste fiets te zijn, toch?quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ouest-France met de bevestiging dat AG2R volgend jaar op Van Rysel (Decathlon) gaat rijden. Dit ga ik echt in de gaten houden.
[..]
De beste tijdritfiets ter wereld. Dit wordt unaniem een belachelijk groot succes.
quote:Madiot wil budgetplafond
Niet alle wielerploegen hebben evenveel te spenderen als de toppers, zoals Jumbo-Visma en UAE Team Emirates. En dat is niet naar de zin van Marc Madiot, de grote man bij Groupama-FDJ. De Fransman pleit voor een budgetplafond in de koers.
"Zulke ploegen kunnen elke wedstrijd zes of zeven leiders opstellen. De meeste teams kunnen dat niet. Als we de budgetten niet begrenzen, blijven we in een situatie waarin de reusachtige teams alles kunnen controleren. Maar het is erg moeilijk om dingen te veranderen. Deze teams kunnen de dag, het tijdstip en de plaats kiezen van het moment dat ze flink gaan huishouden. En dat doen ze dan ook."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |