abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208616635
Erik trekt dat niet als ze zich niet aan de regels houden :B
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208616680
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:57 schreef engine het volgende:
Erik trekt dat niet als ze zich niet aan de regels houden :B
Hij vond ook dat Marciano met rood eruit had gemoeten. Regels zijn regels bij Erik
if it's meant to be, it will be
pi_208616681
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:

[..]
Ik denk eigenlijk wel dat het door gaat. Of ze moeten de regels aanpassen.
Nee, er staat namelijk nergens in de regels dat er iedere maand, of manager periode, een eliminatie is maar enkel dat áls er een eliminatie is, de manager niet gekozen mag worden. Erik heeft dit gister nog na zitten zoeken.
pi_208616691
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef HopScotch het volgende:

[..]
Nee, er staat namelijk nergens in de regels dat er iedere maand, of manager periode, een eliminatie is maar enkel dat áls er een eliminatie is, de manager niet gekozen mag worden. Erik heeft dit gister nog na zitten zoeken.
Okay nou daar ging ik van uit maar blijkbaar niet 8)7
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208616701
wie liggen er nu in de kas???
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_208616702
Ik heb het filmpje geluisterd .. want er werd niks getoond ... Marciano is erg geirriteerd, en het lijkt alsof Jeff geen idee heeft waar Tiano het over heeft. Hij blijft in ieder geval heel rustig. En Tiano flipt volledig, en begint te schreeuwen. Jeff zegt vrij rustig dat je alles tegen 'm mag zeggen, maar niet fysiek worden.

Denk dat Tiano gematst is met z'n gele kaart.
pi_208616708
Wen wil na de loods de horeca in. Ik zeg NEE NIET DOEN WENDY!
pi_208616714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef schizolientje het volgende:
Ik zie alleen Mirthe ... maar meestal is Eunice dan niet ver weg.
pi_208616720
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef schizolientje het volgende:
Mirthe en Eunice
pi_208616721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ik zie alleen Mirthe ... maar meestal is Eunice dan niet ver weg.
Die ligt er naast te slapen
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:05:09 #211
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_208616766
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 april 2023 16:56 schreef engine het volgende:

[..]
Dan zullen ze dat eigenlijk aan de groep moeten communiceren.
Normaal gesproken zouden ze dat wel even kunnen doen
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_208616844
quote:
Ik heb het filmpje geluisterd .. want er werd niks getoond ... Marciano is erg geirriteerd, en het lijkt alsof Jeff geen idee heeft waar Tiano het over heeft. Hij blijft in ieder geval heel rustig. En Tiano flipt volledig, en begint te schreeuwen. Jeff zegt vrij rustig dat je alles tegen 'm mag zeggen, maar niet fysiek worden.

Tianio schijnt hem alleen een duw te hebben gegeven en Jeff zei dat dat tot een val van de trap had kúnnen leiden. Ik begrijp ook niet dat Jeff die muziek zo hard moest zetten. Niks aan de hand zei hij nog. Nou, als er al mensen naar bed zijn dus wél. Jeff houdt alleen maar rekening met Jeff, en Jeff alléén. Gele kaart vind ik in deze voldoende en Jeff wilde tóch al naar Kim toe dus nu de gelegenheid aangrijpen alsnog te gaan.
pi_208616867
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Tianio schijnt hem alleen een duw te hebben gegeven en Jeff zei dat dat tot een val van de trap had kúnnen leiden. Ik begrijp ook niet dat Jeff die muziek zo hard moest zetten. Niks aan de hand zei hij nog. Nou, als er al mensen naar bed zijn dus wél. Jeff houdt alleen maar rekening met Jeff, en Jeff alléén. Gele kaart vind ik in deze voldoende en Jeff wilde tóch al naar Kim toe dus nu de gelegenheid aangrijpen alsnog te gaan.
Je vergeet dat Jef de deur met een blokje had open gezet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 17:12:53 #214
18653 crew  D.
pi_208616868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:00 schreef HopScotch het volgende:

[..]
Er zou instaan dat iedere manager een vrijstelling heeft om te verzilveren in zijn periode :Y

Ik twijfelde daar ook ooit over maar meerdere mensen hier wisten het zeker :Y
pi_208616870
quote:

Het verbaast me niets, -knip-doe even normaal . Lekker deugen bij de TV en iemand een hand boven het hoofd houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 01-04-2023 17:26:06 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_208616876
quote:

[..]
Heb je Eunice ook gehoord over het gebeuren? Heb je haar reactie gezien toen het gebeurde?
pi_208616881
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Je vergeet dat Jef de deur met een blokje had open gezet.
Dat hoorde ik inderdaad en dat is helemáál asociaal. :{w
pi_208616883
quote:

[..]
Schijnt .... ik ga af op wat we horen, de rest is speculatie, behalve het ooggetuigenverslag van Eunice..

Wat ik er raar aan vind is dat Jeff vanuit de keuken kwam, en er al helemaal geen muziek meer was.
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:14:08 #219
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_208616886
quote:

Aannames. We schieten er zo weinig mee op. Ik zou zeggen, wacht de beelden af die in de uitzending worden getoond en dan pas oordelen.
pi_208616889
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:12 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het verbaast me niets, iemand [blah blah blah]. Lekker deugen bij de TV en iemand een hand boven het hoofd houden.
Deze mening deel ik niet...

[ Bericht 4% gewijzigd door LionHeart op 01-04-2023 17:25:35 ]
pi_208616899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:12 schreef D. het volgende:

[..]
Er zou instaan dat iedere manager een vrijstelling heeft om te verzilveren in zijn periode :Y

Ik twijfelde daar ook ooit over maar meerdere mensen hier wisten het zeker :Y
Dat kan. Er zijn echter al tig nieuwe versies van dat regelboek geweest en Erik noemde gister nog dat hij het had nagekeken. Laat Talpa even de meest recente versie op fok zetten, het kan maar duidelijk zijn.
  zaterdag 1 april 2023 @ 17:15:22 #222
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_208616907
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:01 schreef pingu66 het volgende:
Wen wil na de loods de horeca in. Ik zeg NEE NIET DOEN WENDY!
Babette moet ergens in een kroeg gaan werken, past perfect bij haar, Bordeel zou ook kunnen, maar dan als madam.
pi_208616910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Babette moet ergens in een kroeg gaan werken, past perfect bij haar, Bordeel zou ook kunnen, maar dan als madam.
_O-
pi_208616913
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Heb je Eunice ook gehoord over het gebeuren? Heb je haar reactie gezien toen het gebeurde?
Heb filmpje gezien en zag Eunice erg schrikken maar heb niet kunnen horen wat ze zei.
pi_208616915
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Aannames. We schieten er zo weinig mee op. Ik zou zeggen, wacht de beelden af die in de uitzending worden getoond en dan pas oordelen.
Klopt .. en dan is het erg irritant dat we daar weer een week op moeten wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')