Jeff was idd in de badkamer/ wc/ keuken toen Marciano begon te schreeuwen en er was op dat moment geen muziek te horenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schijnt .... ik ga af op wat we horen, de rest is speculatie, behalve het ooggetuigenverslag van Eunice..
Wat ik er raar aan vind is dat Jeff vanuit de keuken kwam, en er al helemaal geen muziek meer was.
Dat kloptquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt .. en dan is het erg irritant dat we daar weer een week op moeten wachten.
Erik was ook degene die de opdracht van het bal hooghouden had gelezen, maar daar klopte zijn interpretatie ook niet vanquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat kan. Er zijn echter al tig nieuwe versies van dat regelboek geweest en Erik noemde gister nog dat hij het had nagekeken. Laat Talpa even de meest recente versie op fok zetten, het kan maar duidelijk zijn.
Dat laatste vond ik inderdaad óók erg vreemd. Dat Jeff bang was dat hij van de trap had kunnen vallen vertelde hij overigens nadat Marciano zijn excuus voor de groep had aangeboden. Zijn géén speculaties mijnerzijds.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Schijnt .... ik ga af op wat we horen, de rest is speculatie, behalve het ooggetuigenverslag van Eunice..
Wat ik er raar aan vind is dat Jeff vanuit de keuken kwam, en er al helemaal geen muziek meer was.
Als ze het al laten zienquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt .. en dan is het erg irritant dat we daar weer een week op moeten wachten.
Mwah hij heeft ook al een knietje van Kim gehad.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe ernstig moet het worden? Er is fysiek geweld gebruikt en dat valt niet goed te praten, dat de Febo dit zo aanpakt gaat alle proporties te buiten.
Klopt. Rupert zei vandaag ook nog dat hij er aan twijfelde of er wel een eliminatie kwam nog tijdens zijn managerschap. Ik weet het ook niet hoor, maar ik ga er van uit dat de programmamakers er sowieso wel een draai aan kunnen geven als ze niet willen dat er nóg iemand weg gaat deze periode.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Erik was ook degene die de opdracht van het bal hooghouden had gelezen, maar daar klopte zijn interpretatie ook niet van
Klopt zoals je merkt.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij zag toch iedereen gewoon als individu?
Dat was een liefdes knietjequote:Op zaterdag 1 april 2023 17:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Mwah hij heeft ook al een knietje van Kim gehad.
Awwh schattig hoe die twee met elkaar om gaanquote:
Ja één keer en opzoutenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Awwh schattig hoe die twee met elkaar om gaan
Als er iemand is die nu wel iets anders aan haar hoofd heeft dan Jeffrey fucking den Hartog dan is het Kim wel.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Awwh schattig hoe die twee met elkaar om gaan
Waarom moet je zijn naam voluit noemen ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:28 schreef Alocanda het volgende:
Al
[..]
Als er iemand is die nu wel iets anders aan haar hoofd heeft dan Jeffrey fucking dan is het Kim wel.
Omdat hij zichzelf steeds zo noemt. Incl het fucking gedeelte.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom moet je zijn naam voluit noemen ?
Dacht dat de uitzendingen 2 dagen achterlopen. En ik denk niet dat ze dat agressieve geschreeuw van Marciano laten zien.quote:
Nee een week loopt het achter op de streams, straks na 10 april zullen ze het wel inhalen omdat de uitzendingen dan ook langer worden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht dat de uitzendingen 2 dagen achterlopen. En ik denk niet dat ze dat agressieve geschreeuw van Marciano laten zien.
Inderdaad erg sneu want hij is alleen maar zichzelf en de beste van de klas.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:20 schreef woxxel het volgende:
arme arme jeff toch, waarom zouden ze toch steeds hem moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |