Niemand hier heeft het gezien, maar de reactie en woorden van Eunice op het moment zelf en vanmorgen, zeggen mij genoeg. En Eunice is geen Jeff aanhanger, even voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien en jij ook niet.
Als het werkelijk dermate agressief was dat hij iemand van de trap wilde gooien was hij nu al thuis.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dat jou waarheid is, wie ben ik dan om daar over te oordelen.
Dus dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand hier heeft het gezien, maar de reactie en woorden van Eunice op het moment zelf en vanmorgen, zeggen mij genoeg. En Eunice is geen Jeff aanhanger, even voor de duidelijkheid.
Dus nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het werkelijk dermate agressief was dat hij iemand van de trap wilde gooien was hij nu al thuis.
Ik heb het niet gezien datquote:
Jij hebt het vonnis al getrokken. Guiltyquote:
Ik ook niet, want de ware Jeffrey heeft zich ook weer laten zien vanmiddagquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:50 schreef spapaars het volgende:
Heb het niet opgenomen die vechtpartij, maar het ging ongeveer zo
[ afbeelding ]
Jeetje wat nu weer?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, want de ware Jeffrey heeft zich ook weer laten zien vanmiddag
En maandag nog elimineren!!quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vermoed dat ze bang zijn voor een grote leegloop in 1 maand. Jeff twijfelde of hij nog wilde blijven, maar heeft na het incident met Marciano meteen aangegeven naar huis te gaan en zijn 24 aangevraagd en nogmaals zal doen maandag. Als ze Marciano met rood naar huis hadden gestuurd, na fysiek geweld, dan waren er teveel in 1 maand weg. Dus kreeg Marciano geel en gaat Jeff naar huis, omdat dit voor hem de druppel is en hij fysiek geweld niet accepteert.
Dat hij zichzelf de winnaar vindt, want hij weet niet wat verliezen is, blablabla.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Jeetje wat nu weer?Dat heb ik niet eens gezien. Eerder lag hij nog redelijk tevreden op bed te buurten.
Dus als Marciano nu iemand kilt mag hij blijven, want ze zijn bang voor een leegloop.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vermoed dat ze bang zijn voor een grote leegloop in 1 maand. Jeff twijfelde of hij nog wilde blijven, maar heeft na het incident met Marciano meteen aangegeven naar huis te gaan en zijn 24 aangevraagd en nogmaals zal doen maandag. Als ze Marciano met rood naar huis hadden gestuurd, na fysiek geweld, dan waren er teveel in 1 maand weg. Dus kreeg Marciano geel en gaat Jeff naar huis, omdat dit voor hem de druppel is en hij fysiek geweld niet accepteert.
Ik ook de laatste dagen. Ben drukker met teruglezen, dan meteen mee kunnen postenquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:52 schreef engine het volgende:
Ik ben iedere keer op het verkeerde moment even weg.
Oh dat heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hij zichzelf de winnaar vindt, want hij weet niet wat verliezen is, blablabla.
Ja de Heintjes zijn er met grote getalenquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Krijgen we weer het eeuwige ik ga stoppen met kijken als die er uit is![]()
Prima
Als dat doorgaat, er zijn deze maand al 3 vertrokken: Martin, Kim en Wanda, als Jeff dinsdag echt gaat, zijn er dat 4 en een eliminatie erbij zou dan 5 zijn deze maand.quote:
Als Jeff echt naar huis gaat, komt er geen eliminatiequote:
Ik denk eigenlijk wel dat het door gaat. Of ze moeten de regels aanpassen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
daar twijfel ik nu toch beetje aan , denk eerder na vertrek van jef
Vier in een week tijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als dat doorgaat, er zijn deze maand al 3 vertrokken: Martin, Kim en Wanda, als Jeff dinsdag echt gaat, zijn er dat 4 en een eliminatie erbij zou dan 5 zijn deze maand.
Dan zullen ze dat eigenlijk aan de groep moeten communiceren.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Jeff echt naar huis gaat, komt er geen eliminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |