Maar he, maakt me niet uit waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik schaam me voor de tukkers die er in zitten
Oh fuck, ik dacht echt dat ze nog maar begin 20 was met haar gedrag. Beeld veranderd nu gelijk in mijn hoofd, kan al die leeftijden ook niet onthouden hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe is 27, doet af en toe net of ze een klein meisje is
Marciano wegspelen is al een hele goede optiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice vraagt zich af hoe ze de gele kaarten aan moeten pakken
Met allemaal lieve Dionne Staxjes.....quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe had een leuke spelshow verwacht.
Onvoorstelbaar ziet ze dan niet dat ook Marciano verschillende persoonlijkheden heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil liever met Marciano overblijven, hij is wel puur, als hij iets zegt weet je dat het waar is
Jeffrey heeft veel persoonlijkheden, echt borderline volgens Mirthe
Doet Janet goedquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:46 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Janet mee bezig. Zou toch niet op Babet gaan.
Dat zei ik al , je loopt weer eens achter Dotquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:36 schreef Flow3r het volgende:
Janet : Zoe roddelt wel veel, ze is net het nieuwsblad van de loods
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Met allemaal lieve Dionne Staxjes.....
dat is toch belachelijk.Ze nemen lanstlopende spelshow wel heel serieus met streams op biljarters of kaartende mensenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:47 schreef Flow3r het volgende:
altijd gesprekken wegdraaien naar zwijgers
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Puzzie weg, meestal gaat er dan wel wat gebeuren daar.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Puzzie weg, meestal gaat er dan wel wat gebeuren daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |