Maar he, maakt me niet uit waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik schaam me voor de tukkers die er in zitten
Oh fuck, ik dacht echt dat ze nog maar begin 20 was met haar gedrag. Beeld veranderd nu gelijk in mijn hoofd, kan al die leeftijden ook niet onthouden hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe is 27, doet af en toe net of ze een klein meisje is
Marciano wegspelen is al een hele goede optiequote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice vraagt zich af hoe ze de gele kaarten aan moeten pakken
Met allemaal lieve Dionne Staxjes.....quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:42 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe had een leuke spelshow verwacht.
Onvoorstelbaar ziet ze dan niet dat ook Marciano verschillende persoonlijkheden heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:44 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wil liever met Marciano overblijven, hij is wel puur, als hij iets zegt weet je dat het waar is
Jeffrey heeft veel persoonlijkheden, echt borderline volgens Mirthe
Doet Janet goedquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:46 schreef Judiwi het volgende:
Waar is Janet mee bezig. Zou toch niet op Babet gaan.
Dat zei ik al , je loopt weer eens achter Dotquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:36 schreef Flow3r het volgende:
Janet : Zoe roddelt wel veel, ze is net het nieuwsblad van de loods
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Met allemaal lieve Dionne Staxjes.....
dat is toch belachelijk.Ze nemen lanstlopende spelshow wel heel serieus met streams op biljarters of kaartende mensenquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:47 schreef Flow3r het volgende:
altijd gesprekken wegdraaien naar zwijgers
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Puzzie weg, meestal gaat er dan wel wat gebeuren daar.
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
Puzzie weg, meestal gaat er dan wel wat gebeuren daar.
Is dat Sjanet zelf niet? Nog nooit stemmen gehad, friemelt overal tussendoor, bemoeit zich overal mee maar zo dat je het haast niet merktquote:
Hij weet dat 'ie het hele weekend nog moet blijven, en maandag lacht 'ie iedereen weer uitquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:53 schreef woxxel het volgende:
ik hoor al wat terugkrabbelen en als ze het straks niet meer er over hebben, dan zal ie zeggen dat ie toch blijft
Ik haat 1 april, kan je niets geloven, ik zie het morgen wel wat echt is of niet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die 1 Aprilgrap van Sjeffie dattie weg gaat?
Hij gaat niet..
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zei ik al , je loopt weer eens achter Dot
Ik kan alleen maar hopen dat het 1 april grap is.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik haat 1 april, kan je niets geloven, ik zie het morgen wel wat echt is of niet.
Kim komt wel aan het hek skreewe als ze achter jeffie's "grap" is..quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:55 schreef Sestra666 het volgende:
dat zou ook lullig zijn voor kim, als het een 1 april is
quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar hopen dat het 1 april grap is.
Wat zullen er een hoop zuur zijn daar
Ze is al 3 dagen weg, goede kans dat ze weer een leuke jongen heeft ontmoet.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kim komt wel aan het hek skreewe als ze achter jeffie's "grap" is..
Kenzy is een medische aandoeningquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:57 schreef Judiwi het volgende:
Echt aso die boerende Kenzy. Of het is een medische aandoening.
Als hij haar had willen volgen om te steunen had ie gelijk moeten gaan, nu zit kim weer in haar eigen wereld waar denk ik geen plek is voor een Jeff type.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is al 3 dagen weg, goede kans dat ze weer een leuke jongen heeft ontmoet.
Naar huis gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:43 schreef Flow3r het volgende:
Eunice vraagt zich af hoe ze de gele kaarten aan moeten pakken
Dat gun ik haar wel, maar de manier waarop ze afscheid nam van Sjef loog er niet om, dat duurt nog wel een maandje voordat 'ie uit haar systeem isquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is al 3 dagen weg, goede kans dat ze weer een leuke jongen heeft ontmoet.
Ze vertelde al dat Jef meer op haar is verliefd dan andersom.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij haar had willen volgen om te steunen had ie gelijk moeten gaan, nu zit kim weer in haar eigen wereld waar denk ik geen plek is voor een Jeff type.
Estertje slijmt dagelijks de Loods door.. ze slijmt zich regelrecht naar de Finalequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:01 schreef Flow3r het volgende:
Esther komt haar excuses aan wendy aanbieden, ze had te overdreven gereageerd, het spijt haar
Mirthe, Janet, Eunice, en Janet gaat het Bern en Sas vertellenquote:
Weer wat gemist dusquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:01 schreef Flow3r het volgende:
Esther komt haar excuses aan wendy aanbieden, ze had te overdreven gereageerd, het spijt haar
en Marciano zat tegen Isaac te beweren dat HIJ Bern, Sasha en de rest wel mee zou krijgen om op JW te stemmen!quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe, Janet, Eunice, en Janet gaat het Bern en Sas vertellen
Hij heeft 7 maanden 24/7 gewerkt en nu gaat ie chillen tot ie weggaatquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie in bed.. was dat niet één van zijn grote verwijten?
Ik was al weer bij, maar ik wist niet dat er iets was tussen Wendy en Esther Iets met JW van gisteren avond. Vertelde ze aan Erik vanmorgenquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar jij loopt achter![]()
Stream 2 bij de rokersplek
Ik denk eerder dat ze voor bep gaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en Marciano zat tegen Isaac te beweren dat HIJ Bern, Sasha en de rest wel mee zou krijgen om op JW te stemmen!
Net als hij bij drank doetquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:12 schreef Hoempah het volgende:
Jasper heeft een schroefmachine achtergehouden.
Jaja.. "gewerkt" zijn grote bek openhoudenquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft 7 maanden 24/7 gewerkt en nu gaat ie chillen tot ie weggaat
Hij gaat toch naar huis dinsdag en is niet de enige die in/ op bed ligt. Heeft de nacht voor de loodsrace de hele nacht doorgewerkt met een paar man, toen de rest lag te slapenquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie in bed.. was dat niet één van zijn grote verwijten?
Dat was gisteren, vandaag heeft Erik alles opgeruimd en die ligt ook niet in bedquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij gaat toch naar huis dinsdag en is niet de enige die in/ op bed ligt. Heeft de nacht voor de loodsrace de hele nacht doorgewerkt met een paar man, toen de rest lag te slapen
Die heeft zijn biljart een dag moeten missen, en ligt regelmatig overdag op de bank te dutten, net als JWquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was gisteren, vandaag heeft Erik alles opgeruimd en die ligt ook niet in bed
Ik hoop met haar meequote:
Raar gedoequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:19 schreef Flow3r het volgende:
Janet weet ook wel een paar die weg mogen, terwijl ze Babs aankijkt
Dan liggen ze iig niet in bedquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft zijn biljart een dag moeten missen, en ligt regelmatig overdag op de bank te dutten, net als JW
Ja jammer steeds die wissels als er een gesprek bezig is.quote:
Totdat Zoe binnenkwamquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben wel lol op de kamer, hij slaapt iig niet
Nou ja , dat is ook het hypocriete in het verhaal : allemaal diep gekwetst door de opmerkingen van Bep op de podcast en zelf doen ze al maanden precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 april 2023 14:20 schreef Flow3r het volgende:
we mogen schijnheilige Janet niet verder horen
Met zoveel smurrie op de ogen, dat je haar ogen niet eens meer zietquote:
Daarom is het programma ook kapot gegaanquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:21 schreef Judiwi het volgende:
Febo beslust. Niet de mensen in de loods.
Eensquote:Op zaterdag 1 april 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom is het programma ook kapot gegaan
quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met zoveel smurrie op de ogen, dat je haar ogen niet eens meer ziet
quote:Op zaterdag 1 april 2023 14:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Die kan zo door naar de addams family
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |