Was een bedreigingquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:41 schreef Judiwi het volgende:
Kim W kreeg geel voor woorden tegen Esther.
Wat hebben imi en rupie mirthe misdaan dan ?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wanneer iemand je intimideert, kunnen dat soort uitspraken naar voren komen. Maar het schijnt, dat Jeff een vrijbrief heeft om er alles uit te kramen, maar de rest moet zich als schaapjes gaan gedragen. Omgekeerde wereld.
Hij kan toch niet eerder weg.. snap niet wat hier niet geloofwaardig aan is?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:29 schreef woxxel het volgende:
het duurt nog 2 dagen, hij komt echt niet geloofwaardig over
Die wil het vertrek van Jeffrey niet op zijn geweten hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
Marciano: Nee die man maakt gewoon een 1 april man'
Jeff is Godquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat hebben imi en rupie mirthe misdaan dan ?
k hoop dat Jeff gaatquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil het vertrek van Jeffrey niet op zijn geweten hebben natuurlijk.
Ik denk dat Marciano geel heeft gekregen ipv rood omdat de FEBO weet dat Jeff weg wil. Anders vertrekken er 2quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:41 schreef Judiwi het volgende:
Kim W kreeg geel voor woorden tegen Esther.
Ja, eens. Maar laat Jeff z'n grote bek opzetten tegen Marciano die de oorzaak is van z'n vertrek zoals hij zelf zegt. Het is mij wat te makkelijk om Kenzy de hele tijd maar af te bekken. Blijkbaar is dat prima als je iemand niet sympathiek vindt? Ik vind dat raar.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het een vervelende arrogante griet is
Dan ben ik ook weg.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k hoop dat Jeff gaat
Zinkend schip verlaten
Ik zou zo mijn dagen niet willen doorkomen
Thnxquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ze hebben het over die ouwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |