Nee JW eruitquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze maandag toch nog een eliminatie krijgen want dan kan Jeff nog meestemmen en dan heel snel die rolmops nog wegstemmen
Je weet wat er is gebeurd gisteravond?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef Harry het volgende:
Ik hou het vooralsnog op een 1 april grap van Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Martin was hele dagen mensen aan het pestenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef woxxel het volgende:
Het is ook wel de schuld van K5 , zij hebben jeff ook zonder waarschuwingen of gele kaarten door laten gaan. Mishandeling is niet alleen fysiek.
In de regels staat dat pestgedrag niet getolereerd wordt, maar bij jeff hebben ze het veel te lang toegelaten.
Ik moet het ook nog zien. Hij lijkt serieus maar er kan veel gebeuren daar in 2 dagenquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef Harry het volgende:
Ik denk dat Jeffrey het nu meent, maar het duurt nog 2 dagen voordat hij zijn 24 uur aan kan vragen, dus 3 dagen voordat hij weg kan, er kan nog van alles gebeuren dus.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef Harry het volgende:
Die duw was alleen Marciano's schuld.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef woxxel het volgende:
Het is ook wel de schuld van K5 , zij hebben jeff ook zonder waarschuwingen of gele kaarten door laten gaan. Mishandeling is niet alleen fysiek.
In de regels staat dat pestgedrag niet getolereerd wordt, maar bij jeff hebben ze het veel te lang toegelaten.
niks meer dan grootspraakquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij zou zorgen dat hij na dit geen baan meer zou krijgen
Die heeft echt een plaat voor zijn hoofdquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:40 schreef Puzzie het volgende:
Marciano: Nee die man maakt gewoon een 1 april man'
absoluut, of wil jij naar uitzendingen kijken waarin iedereen zoals kenzy of sasha de hele dag hun mond houden en kaartspellen spelen?quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus met een grote bek maak je tv. Okay
Wanneer iemand je intimideert, kunnen dat soort uitspraken naar voren komen. Maar het schijnt, dat Jeff een vrijbrief heeft om er alles uit te kramen, maar de rest moet zich als schaapjes gaan gedragen. Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook mirthe: ze moeten hem dood schieten.
( anderen tegen mirthe dat mag je niet zeggen)
Haha oja nee weg stoppen onder de grond.
Over Immi en Rupi: vieze homo's fuck you in the ass
Over Esther vieze heks
( das dan wel weer waar)
Omdat het een vervelende arrogante griet isquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:40 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom Kenzy weer de pineut is eigenlijk.
nee hoor, kutdag 1 april voor mij sterfdag van mijn moederquote:Op zaterdag 1 april 2023 12:39 schreef Harry het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |