hmm okay volg ik nietquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Super lief bericht van Chiara gehad![]()
Had er even bericht over offline halen van filmpje en of er andere dingen waren waar ze last van had.
Ik ook niet, hele nummer vernacheld door big brotherquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:57 schreef happyme28 het volgende:
Leuk… shape of you door Jolien en Jason … die kunnen dat nummer nooit meer horen zonder hieraan te denken
Tot misschien bij de volgende BB 2024, 1 of 8 januari.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Aangezien er geen feestje komt, en ik morgen niet de finale live kan zien, is dit mijn laatste post hier. Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke tijd. Ik wil ook de moderator Dotteke bedanken, we hebben het je niet altijd makkelijk gemaakt (mea culpa) maar je hebt altijd voor een goede sfeer gezorgd! Mensen, till we meet aggain!
Oh je was me voor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je, er staat een alarm op bij bepaalde woorden
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je, er staat een alarm op bij bepaalde woorden
wat? ik heb geen tijdquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Decepticon activated! Keyword detected.
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Aangezien er geen feestje komt, en ik morgen niet de finale live kan zien, is dit mijn laatste post hier. Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke tijd. Ik wil ook de moderator Dotteke bedanken, we hebben het je niet altijd makkelijk gemaakt (mea culpa) maar je hebt altijd voor een goede sfeer gezorgd! Mensen, till we meet aggain!
Tot de volgende @GayGuyquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Maar.... maar....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh .. het programma is bijna over en dan ga je ineens zo doen!
hoopelijk kregt bb en op de dakquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat BB het nog moeilijk gaat krijgen met de casting, na Chiara's heftige instagram post, vandaag
Dan moeten we volgend seizoen wel onze duimen omhoog doen he....quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar.... maar....
Jongen plagen, enz....
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan moeten we volgend seizoen wel onze duimen omhoog doen he....
Wilde het net typen, begrijp dit heel goed haha.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:05 schreef B00STER het volgende:
Jason heeft echt moeite met afscheid nemen. Stiekem herken ik dit heel erg.
Ik had dit ook altijd heel erg, maar dan ook met alles... als kerst voorbij was, vakanties, noem maar op. Dus ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Wilde het net typen, begrijp dit heel goed haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |