nee hoor jerrel 2021 was ook heel ergquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:31 schreef GayGuy het volgende:
Ik denk dat BB het nog moeilijk gaat krijgen met de casting, na Chiara's heftige instagram post, vandaag
Gaat meet om dat haar haters zelfs haar familie persoonlijk lastig vallen bij hun huizen. Ze dreigt ook met aangifte, als dit niet stoptquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hoor jerrel 2021 was ook heel erg
Uch, van alle mannen die dit jaar mee hebben gedaan, is Rob NIET degene die ik überhaupt ergens bloot zou willen tegenkomen🤣🤣quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wolter mag komen zonder Rob de campingNudist
Ik vond jerrel wel leuk met zijn acties.. hij durfde Michel wel aan te pakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hoor jerrel 2021 was ook heel erg
Zou ik ook zijn, na 3 maanden bouw je toch een band opquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:38 schreef happyme28 het volgende:
Beetje melancholisch zijn ze. Proberen alles in zich op te nemen.
dotteke slaapt toch al ...........quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Super lief bericht van Chiara gehad![]()
Had er even bericht over offline halen van filmpje en of er andere dingen waren waar ze last van had.
Nu worden er een paar jaloers hierquote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:49 schreef ledn81 het volgende:
Super lief bericht van Chiara gehad![]()
Had er even bericht over offline halen van filmpje en of er andere dingen waren waar ze last van had.
neuh heb half twitter geblocked en op YT staan comments uit (juist om die reden)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:51 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Nu worden er een paar jaloers hier
Hopelijk heb je zelf persoonlijk geen last van al dat trieste gedoe. Goed gehandeld!
wie weet ligt ze laveloos onder n tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou helemaal passen bij dit seizoen... een compleet dieptepunt 2.0quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:18 schreef Jockari het volgende:
Jolien denkt dat Rob en Wolter Kroes morgen nog komen zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |