quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoiquote:
Purser jaaaaaquote:
Sinds gister. Helaas.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoi![]()
Herhalingen helaas, hele week al? Wel SergioGod. En volgens mij ken ik deze niet.
Nee dit kan niet Mortaxxxxxquote:
Ik zie haar in een foute bar in Rotterdam zittenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Ze heeft een vreselijke RTL4muzieksmaak en een irritante lach. Dom accent ook, en slechte binnenkomer. Jezus wat een wijf.
Voor 8 uur dit. Heftig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Dit mens gaat dadelijk vertellen over haar verzameling van dildo's van de Linda.
Ze heeft toch niks ik zich voor te schamen? Nou, hahahaha. Dat is allemaal jullie probleem hoor. Kijk deze gouden is prachtig .Whahaha. Ik ben gewoon lekker direct, kun je dat hendelen? Whaha.quote:
Leuke meid, alleen die hele Ibiza vibe mag weg.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ibiza ziet er best leuk uit. Maar ook wel een beetje een GGZ uiterlijk.
Kan van alles betekenen ja, snackbar, disco, café, thuis, midgetgolf.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Andere setting
Wat een stomme opmerking altijd. Wat verwachten ze dan? Dat ze volgende week weer in die toko zitten?
Zonder camera's en de spanning is er dan een beetje uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Andere setting
Wat een stomme opmerking altijd. Wat verwachten ze dan? Dat ze volgende week weer in die toko zitten?
Herhaling?quote:
Yessssquote:
Glowgolfquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan van alles betekenen ja, snackbar, disco, café, thuis, midgetgolf.
Amsterdamnedquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij is dit mijn oude buurmeisje van paar huizen verderop.
Even kijken of ze plaatsnaam dropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |