Pics van de palmboom.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Morgen verhuizen we naar een andere ruimte op kantoor. Meer plaats, kan ik mooi m'n opblaasbare palmboom en ukelele weer neerzetten als zomerdecoratie![]()
Heb je voor elk seizoen andere decoratie?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:55 schreef kwiwi het volgende:
Morgen verhuizen we naar een andere ruimte op kantoor. Meer plaats, kan ik mooi m'n opblaasbare palmboom en ukelele weer neerzetten als zomerdecoratie![]()
Dat doe ik ook altijd, dan geniet je extra van de rest van de dagquote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doen
Zou eigenlijk ook voor de gein van die plastic kokosnoten met een rietjes op het bureau van m'n collega's moeten zettenquote:
Doe!quote:Op woensdag 5 april 2023 08:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook voor de gein van die plastic kokosnoten met een rietjes op het bureau van m'n collega's moeten zetten
Jaquote:Op woensdag 5 april 2023 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je voor elk seizoen andere decoratie?
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaVoor de herfst heb ik een grote opblaasbare pompoen. En voor kerst ga ik als ik tijd heb all out met oude verhuisdozen. Heb 1x een 'gingerbread' huisje om m'n bureau gemaakt
Nu krijgen we het kantoor tegenover de keuken/kantine dus dat is helemaal leuk want iedereen loopt langs en dat vrolijkt mensen altijd op.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaVoor de herfst heb ik een grote opblaasbare pompoen. En voor kerst ga ik als ik tijd heb all out met oude verhuisdozen. Heb 1x een 'gingerbread' huisje om m'n bureau gemaakt
Nu krijgen we het kantoor tegenover de keuken/kantine dus dat is helemaal leuk want iedereen loopt langs en dat vrolijkt mensen altijd op.
Ik gok dat ik mn Fitbit moet instellen op 3000 stappen ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het leuk dat m'n Garmin m'n stappendoelen aanpast aan wat ik daadwerkelijk doe. Veel motiverender dan Fitbit die alleen star aan je ingestelde doel vasthoudt.
quote:Op woensdag 5 april 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]Maar palmboom is wel direct heel zomers. Heb je geen lente dingetjes?
[..]
Ik gok dat ik mn Fitbit moet instellen op 3000 stappen ofzo.Ik beweeg echt te weinig.
en dan klagen waarom het sporten niet genoeg helpt en ik geen resultaat haal....![]()
![]()
O ja ik kwam er per ongeluk achter dat de mijne dat deed. Vond het al vreemd dat ik niks ingesteld had en het vanzelf ineens zei dat ik m'n doel had gehaald (maar steeds een ander doel).quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, ik vind het leuk dat m'n Garmin m'n stappendoelen aanpast aan wat ik daadwerkelijk doe. Veel motiverender dan Fitbit die alleen star aan je ingestelde doel vasthoudt.
Ja, zo zat ik ook. Ineens dat ding trillen enzo.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik kwam er per ongeluk achter dat de mijne dat deed. Vond het al vreemd dat ik niks ingesteld had en het vanzelf ineens zei dat ik m'n doel had gehaald (maar steeds een ander doel).
Een doel is toch een doel?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus je hebt elke dag een ander doel? Of snap ik het dan niet?quote:Op woensdag 5 april 2023 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, mijn doel voor vandaag is 3340 stappen, dus eh.Punt is vooral dat ik op zich wel redelijk in m'n beweging zit (maandag gesport, gisteren op de fiets naar het werk, vandaag op de fiets en vanmiddag sport etc), maar niet perse veel wandel op het moment. Dan heb ik liever dat m'n tracker ook wat minder nadruk op die stappen legt.
Ja en nee, bij de dynamische stappendoelen van Garmin krijg ik meer een prikkel om nét een paar stappen extra te zetten om het te halen, omdat het zich aanpast aan mijn (stappen)gedrag. Bij Fitbit is het een simpel x aantal stappen, als ik daar niet toevallig al bij in de buurt ben, beschouw ik het als niet haalbaar en heb ik die prikkel om nog even een kort rondje om te gaan niet, ergo geen extra beweegprikkel. (Blauw/Draak)quote:Op woensdag 5 april 2023 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een doel is toch een doel?
Ik snap fitbit wel (blauw/virgo)
Yep.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus je hebt elke dag een ander doel? Of snap ik het dan niet?
Bij mij staat ie nog standaard op 10k aan stappen en 2000+ kcal. Wat ik dus bijna nooit haal.
Al "ken" ik ook mensen die hun 10k stappen voor half 9 al hebben gedaan
Ow zo! Ik had over Garmin heen gelezen en zat met mn hoofd nog bij de Fitbit. Maar dat werkt wel fijner dan ja.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep.
M'n Fitbit had ik al standaard op 7k stappen staan, want in combinatie met m'n (zittende) werk is de tijd/prioriteit voor stappen gewoon beperkt/laag. Activiteit zit wel goed, alleen dus niet in de vorm van wandelen. Bij Garmin is het dus een dynamisch doel, als je 'm niet haalt, is het de volgende dag wat lager en als je 'm wel haalt, is 'ie de volgende dag wat hoger.
Daardoor spelen ze mooi in op de blije stofjes die vrijkomen bij het halen van het doel.
Eh, als het nog niet genoeg stoort.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:47 schreef gianni61 het volgende:
De batterij van mijn garmin begint wel minder te worden, maar geen zin om te vervangen.
Ik moet wat vaker er aan denk om hem aan de lader te hangen, maar verder maakt het niet zo veel uit.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als het nog niet genoeg stoort.
Hier niet, heb er woensdag van gemaaktquote:Op dinsdag 4 april 2023 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DInsdagochtend opstaan ging al een stuk beter.
Ik vind de batterij vergeleken met m'n Fitbit bizar lang meegaan.quote:Op woensdag 5 april 2023 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet wat vaker er aan denk om hem aan de lader te hangen, maar verder maakt het niet zo veel uit.
Welke optie was dat?quote:Op woensdag 5 april 2023 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de batterij vergeleken met m'n Fitbit bizar lang meegaan.Echt, ik heb veel plezier gehad aan m'n Versa, maar die Sense was een vergissing.
Helemaal omdat ze één van de opties die ik het belangrijkst vond niet meer ondersteunen ineens.
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.quote:
Lekker handig iddquote:Op woensdag 5 april 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.
En met Garmin gaat dat retesoepel (als je eenmaal weet hoe je het doen moet, dat kostte me wel wat moeite)
Ik weet dat ik wel spotify zou kunnen bedienen via de garmin, maar volgens mij moet ik daar spotify premium voor hebben en dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 april 2023 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muziek erop zetten via Deezer. Liep altijd vlekkeloos, maar sinds een paar maanden was de sync ineens kaduuk. Blijkt dat het stilletjes niet meer ondersteund wordt.
En met Garmin gaat dat retesoepel (als je eenmaal weet hoe je het doen moet, dat kostte me wel wat moeite)
Beetje rukken met de arm waar je je horloge draagt en je bent er zo. *hue hue*quote:Op woensdag 5 april 2023 09:21 schreef TaMieke het volgende:
Al "ken" ik ook mensen die hun 10k stappen voor half 9 al hebben gedaan
Oke. Zal vragen of Artic ff aan de andere kant gaat liggen.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje rukken met de arm waar je je horloge draagt en je bent er zo. *hue hue*
Ideale partner jij.quote:Op woensdag 5 april 2023 10:55 schreef TaMieke het volgende:
Oke. Zal vragen of Artic ff aan de andere kant gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |