Niks, ik ga eten!quote:
Goedemorgen kindsterretjequote:
Vroegemorgen eerderquote:
Ik was dan ook om half 6 opquote:
Hij voelt wel vroegquote:
maar waarom?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen had ik al het hele huishouden gedaan
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Veel te vroeg.![]()
Moet je elke dag zo vroeg op?
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doenquote:
Sterkte vandaag dan maarquote:Op woensdag 5 april 2023 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.
hoe vroeg werd je wakker?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doen
1 dag in de week valt nog mee.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen woensdag, want dan zit ik in Rotterdam.
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegelquote:
hoe hou je het volquote:Op woensdag 5 april 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegel
Lekker op tijd naar bed vanavond dus.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ging om twee uur slapen en was om half vier wakker. Blijven liggen tot half vijf geloof ik, maar toen werd ik kriegel
Daarom, en is ook niet erg 1 dag in de week op kantoor.quote:
Ben niet anders gewendquote:Op woensdag 5 april 2023 08:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte vandaag dan maarIs wel vroeg op
Tja... is nu al een tijdje zo, geen flauw idee. Het wilquote:
Klopt, het is een drama. Vannacht had ik het gevoel dat mijn bed heel hard rondjes draaide, was misselijk en druk in mijn hoofd. Echt een succesquote:Op woensdag 5 april 2023 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker op tijd naar bed vanavond dus.Dat omgooien van je meds zal ook niet helpen denk ik?
Kan ik je inhuren?quote:Op woensdag 5 april 2023 08:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kon niet meer slapen, dus dan kan je beter het vervelende eerst doen, dan kan je de rest van de dag leuke dingen doen
Maar je doet het wel, dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 5 april 2023 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wahahaahhaahha ik haat schoonmaken en ben er ook niet goed in. Daarom doe ik het als eerste
Oh bleh, het straalbezopen gevoel zonder de leuke avond vooraf.quote:Op woensdag 5 april 2023 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... is nu al een tijdje zo, geen flauw idee. Het wil
[..]
Klopt, het is een drama. Vannacht had ik het gevoel dat mijn bed heel hard rondjes draaide, was misselijk en druk in mijn hoofd. Echt een succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |