quote:Op woensdag 5 april 2023 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2. Maar daar gaat het niet om
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachtenquote:Op woensdag 5 april 2023 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De halfslappe erectie van een niet nader te noemen vadsige, wielrennende veertiger?
* Excel bijwerktquote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachten
quote:Op woensdag 5 april 2023 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE is niet meer zo lekker als ie ooit was?
Jij en je vetjes zijn altijd welkom hoor.quote:Op donderdag 6 april 2023 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het ging over mezelf maar ik heb wel wat losgemaakt
Dit klinkt als een verstandig iemandquote:Op woensdag 5 april 2023 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je ook godweet hoeveel fietsen thuis staan en dan nog en nieuwe willen kopen van minimaal ¤3000?
Jij bent toch nog lang geen veertiger?quote:Op donderdag 6 april 2023 08:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Het ging over mezelf maar ik heb wel wat losgemaakt
Wel minimaal 3000 euro hequote:Op donderdag 6 april 2023 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga vast mn elektrische fiets bestellen dan.
2000euro vind ik meer dan genoeg. Gok niet dat ik heel vaak ga fietsen.quote:
Als we zo gaan redeneren hoeft ook nooit iemand een porsche cabrio te kopenquote:Op donderdag 6 april 2023 11:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
2000euro vind ik meer dan genoeg. Gok niet dat ik heel vaak ga fietsen.
Korte stukjes naar de sportschool of stad misschien. En vooral als het mooi weer is
Zou slim zijnquote:Op donderdag 6 april 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we zo gaan redeneren hoeft ook nooit iemand een porsche cabrio te kopen
Koop een gewone fiets ipv een elektrische fiets. Beter voor je conditie en kun je ook nog voor ¤ 1.000 schoenen kopen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:21 schreef TaMieke het volgende:
Zou slim zijn
vind het gewoon veel geldkan ik ook veel schoenen van kopen.
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.quote:Op woensdag 5 april 2023 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is veel mis met mijn lichaam, maar over mijn erectie heb ik geen klachten
Heb je dat huis in Eindje nog?quote:Op woensdag 5 april 2023 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2. Maar daar gaat het niet om
De vraag is of er een tegenpartij is die er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef Debsterr het volgende:
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.
Fijne fiets én schoenen.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een gewone fiets ipv een elektrische fiets. Beter voor je conditie en kun je ook nog voor ¤ 1.000 schoenen kopen.
True, true. Maar anders is het sowieso geen objectieve beoordeling natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is of er een tegenpartij is die er iets zinnigs over kan zeggen.
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:37 schreef Debsterr het volgende:
True, true. Maar anders is het sowieso geen objectieve beoordeling natuurlijk.
Wordt wel complex zo.quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.
Kleine kans maar hey, dan is men ook tevreden toch?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als er een tegenpartij is die opgewonden wordt van teleurstellingen? Dan krijg je geen klachten over een half slappe erectie.
Tegenpartij?quote:Op donderdag 6 april 2023 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De vraag is wat de tegenpartij er van vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |