Ik ken die thread van 5 maart niet. Maar uitzending was gisteren, en gaat niet over 'gewoon' bloot. Maar het euforische gevoel dat transgenders aangeven te ervaren en zich bloot tonen aan kinderen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:09 schreef Tourniquet het volgende:
NWS / Felle kritiek op programma waarin kinderen naakte mensen bev
Herhaling dan zeker. Dit programma is inmiddels 2 jaar oud, en de ophef ook. https://www.npostart.nl/VPWON_1329171quote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:12 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ken die thread van 5 maart niet. Maar uitzending was gisteren.
Blijkbaar. Maar een actuele discussie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:15 schreef Tourniquet het volgende:
Herhaling dan zeker. Dit programma is inmiddels 2 jaar oud, en de ophef ook. https://www.npostart.nl/VPWON_1329171
Ja maar wij kregen ook uitleg over wat te doen als je pik vast zat in de augurkenpotquote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Is dit niet een beetje wat wij in de Breakout lazen en zagen in onze jeugd?
Ik hoorde vorige week dat dit oost europese modellen waren en de verhalen verzonnen door de redactiequote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:26 schreef KaheemSaid het volgende:
WAT ZEG JIJ NOUquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week dat dit oost europese modellen waren en de verhalen verzonnen door de redactie
Ik moet het nog even bekijken, maar als aan kinderen wordt verteld dat de medische ingrepen om een mannelijk lichaam vrouwelijk te laten ogen, of vise versa euforisch is, in plaats van een zeer zware ingreep, zowel fysiek als psychisch, dan lijkt mij dat niet ok.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:00 schreef Starhopper het volgende:
Deze fophef komt blijkbaar bij FvD vandaan. Je bent het linkje naar de petitie vergeten TS
Jordan Peterson en Watson steunen FVD-actie tegen NPO-programma ‘Gewoon Bloot’: “What the hell is this monstrosity?”
Je moet het nog bekijken maar de onderbuik moet voordat je het bekeken hebt wel al geleegd worden. Kortom populistische prietpraat waar je zelf ook aan meedoet.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik moet het nog even bekijken, maar als aan kinderen wordt verteld dat de medische ingrepen om een mannelijk lichaam vrouwelijk te laten ogen, of vise versa euforisch is, in plaats van een zeer zware ingreep, zowel fysiek als psychisch, dan lijkt mij dat niet ok.
Dat is geen informatie overbrengen, maar ‘witte reus wast witter dan wit’, waarbij de laatste reclameuiting de waarheid veel minder geweld aandoet.
Kortom: het zou zo maar kunnen dat de FVD per ongeluk iets zinnigs beweert.
Ja Thierry, en gezien het aantal stemmen boeit het niemand.quote:
Blijkbaar wel. Want dit is een topic over een door Thierry gecreëerd ophefje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Thierry, en gezien het aantal stemmen boeit het niemand.
Lol.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:00 schreef Starhopper het volgende:
Deze fophef komt blijkbaar bij FvD vandaan. Je bent het linkje naar de petitie vergeten TS
Jordan Peterson en Watson steunen FVD-actie tegen NPO-programma ‘Gewoon Bloot’: “What the hell is this monstrosity?”
Wow een topic met een paar reacties!!!!! Schokkend!!!! Overigens kwam dit filmpje me bekend voor…. Hebben ze deze ophef niet al eens geprobeerd en doen ze nu een 2.0 ophefje?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Want dit is een topic over een door Thierry gecreëerd ophefje.
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wow een topic met een paar reacties!!!!! Schokkend!!!! Overigens kwam dit filmpje me bekend voor…. Hebben ze deze ophef niet al eens geprobeerd en doen ze nu een 2.0 ophefje?
Ah ok. Dus het boeide niemand. Alhoewel ik het wel raar vind eigenlijk. Maar ja…. er is zoveel aan de hand in dit knakenland hé. Ik kan me niet overal druk om maken. Het is de schuld van het Westland.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]
JaNa ophef vooraf over programma 'Gewoon Bloot' bleef het daarna stil
Dus ze hebben gewoon op de redactie geile praatjes voor kinderen zitten verzinnenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde vorige week dat dit oost europese modellen waren en de verhalen verzonnen door de redactie
Was gekopieerd van het duitse jeugdmagazine BRAVO, Waar vanaf 1969 een sexuoloog (dr. Sommer) voorlichting aan jeugdigen gaf.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat doet dit in NWS?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 05:02 schreef Za het volgende:
[ twitter ]
Wanneer stopt deze transgender verheerlijking en het opdringen ervan aan jonge kinderen?
Precies wat ik dacht. Toen ik die leeftijd had zou dit gewoon gekund hebben schat ik in. Als er toen een politicus zich had uitgesproken hiertegen met woorden als "bescherming van de natiestaat" dan was ie uitgelachen en het hokje van paria's als de SGP en de CD ingetrapt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:46 schreef RM-rf het volgende:
...
Kennelijk ontwikkelen we ons achteruit als wat in west-europa juist al ruim 50 jaar geaccepteerd werd en tot een vrije, liberale en open taboeloze cultuur hoorde, vanuit een conservatief idee opeens weer tot taboe gemaakt wordt
Wat vervolgens verzonnen verhalen waren met foto’s van oostblokkersquote:Op vrijdag 31 maart 2023 07:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Was gekopieerd van het duitse jeugdmagazine BRAVO, Waar vanaf 1969 een sexuoloog (dr. Sommer) voorlichting aan jeugdigen gaf.
Een beroemde serie was een pagina waarin een jongen en een meisje naakt poseerden en geinterviewd werden over hun gevoelens over hun eigen lichaam
[ [url=https://cdn.prod.www.spiegel.de/images/801(...)fpy50.jpg]afbeelding[/url] ]
https://www.spiegel.de/fo(...)ostrecke-140395.html
Kennelijk ontwikkelen we ons achteruit als wat in west-europa juist al ruim 50 jaar geaccepteerd werd en tot een vrije, liberale en open taboeloze cultuur hoorde, vanuit een conservatief idee opeens weer tot taboe gemaakt wordt
Bron?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:08 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Wat vervolgens verzonnen verhalen waren met foto’s van oostblokkers
hehequote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:40 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)eren-in-de-break-out
Op zich achteraf gezien ook niet zo heel verrassend.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:40 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/a(...)eren-in-de-break-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |