Ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ik moet echt even bijkomen van deze aflevering
Ha, altijd leuk dat soort budgetten. We hadden een gesprek met een vriendin van ons en we vertelden dat we hier in Portugal veel mensen zien aankomen met een budget van tussen de 5.000 en 10.000 euro voor het herbouwen een boerderij. Ze moest schoorvoetend toegeven dat ze hetzelfde budget had (alleen werkt ze nog in Nederland).. je kan er misschien je dak voor doen als je het werk zelf doet.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:59 schreef golfer het volgende:
Er was vandaag weer een nieuwe.
Lekker met je (schoon)ouders vertrekken naar Zweden met een totaal bouwbudget van 10K.
Ik ken deze mensen niet.. nooit gezien in het roer om op SBS6.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
Ik zie dit stel nu regelmatig verschijnen in de Engelse media, Dick en Angel, van ´Het Roer Om: Terug Naar Het Franse Kasteel´ te zien op RTL. Ze zijn dus gecanceld omdat ze achter de schermen onuitstaanbaar waren om mee te werken. Zelfs met geheime opname´s van haar die tekeer gaat tegen een medewerker: ´you fucking cunt´ en meer van dat fraaie Engelse scheldtaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juni 2023 09:57 schreef Mylene het volgende:
Ik zie dit stel nu regelmatig verschijnen in de Engelse media, Dick en Angel, van ´Het Roer Om: Terug Naar Het Franse Kasteel´ te zien op RTL. Ze zijn dus gecanceld omdat ze achter de schermen onuitstaanbaar waren om mee te werken. Zelfs met geheime opname´s van haar die tekeer gaat tegen een medewerker: ´you fucking cunt´ en meer van dat fraaie Engelse scheldtaal.
[ afbeelding ]
Hebben hun eigen serie, bij Channel 4 en in Nederland uitgezonden bij RTL 4. En regelmatig herhalingen op RTL8. Hele leuke seriequote:Op zondag 11 juni 2023 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ken deze mensen niet.. nooit gezien in het roer om
Betaalmuurtje helaas.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:56 schreef Piles het volgende:
Hebben hun eigen serie, bij Channel 4 en in Nederland uitgezonden bij RTL 4. En regelmatig herhalingen op RTL8. Hele leuke serie
https://v2.videoland.com/(...)n-frans-kaste-p_2553
Het Roer Om wordt door SBS6 uitgezonden.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:56 schreef Piles het volgende:
Hebben hun eigen serie, bij Channel 4 en in Nederland uitgezonden bij RTL 4. En regelmatig herhalingen op RTL8. Hele leuke serie
https://v2.videoland.com/(...)n-frans-kaste-p_2553
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |