De vorige vraag was te doen, maar dezequote:Op woensdag 20 september 2023 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou in de meeste onderwerpen wel redelijk kunnen meespelen denk ik, maar bij Kunst&Cultuur zou ik echt afgaan als een gieter. Hier weet ik echt geen biet vanaf.
Nogal een tickquote:Op woensdag 20 september 2023 20:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou hij iets aan zijn tong hebben?
Godard ken ik qua naam en dat is het.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
Die 9 namen hadden voor mij ook de Franse handbalselectie kunnen zijn. Ik ken er geen een.
Een 80?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou hij iets aan zijn tong hebben?
Leon en The Fifth Element van Luc Besson, Irreversible van Gaspar Noe en Swimming Pool van François Ozon niet kennen 😡quote:Op woensdag 20 september 2023 20:04 schreef Janneke141 het volgende:
Die 9 namen hadden voor mij ook de Franse handbalselectie kunnen zijn. Ik ken er geen een.
Je moet er inderdaad niet te diep over nadenken dat die man vrijwilliger is bij de special olympics.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar die sportkerel vind ik echt eng. Als die zwemleraar was van mijn dochter haalde ik haar daar acuut weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |