Weet je wat pas ongefundeerd is? Voor Rusland zijn. Dan ga je eigenlijk direct het wappiehole van Europese globalistische reptiliaanse omvolkingsbevorderende George Soros en Klaus Schwab-instituties in waar de Putin-doctrine de enige oplossing voor zou zijn.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.
Tis wel tof dat Armenia dat wilt doen maar ze maken Rusland tot vijand. Wat zijn precies de voordelen voor hun dat ze dit riskeren? Of is dit een wraakactie omdat Rusland niets deed toen zij om hulp vroegen in hun conflict met Azerbaijan?quote:
Ja dat, of je bent een enorme lul die niet zoveel op heeft met mensenrechten of menselijkheid.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Weet je wat pas ongefundeerd is? Voor Rusland zijn. Dan ga je eigenlijk direct het wappiehole van Europese globalistische reptiliaanse omvolkingsbevorderende George Soros en Klaus Schwab-instituties in waar de Putin-doctrine de enige oplossing voor zou zijn.
Dan kunnen al die schuimbekkende en oorlogshitsende boomerbabuschka's met een glimlach op hun gezicht de Oekranse gehaktmolen in wandelen, of zullen ze daar - net als de elite van het Russische regime - te laf voor zijn?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed nieuws voor alle oudjes die terugverlangen naar de goede oude USSR tijd en een steentje willen bijdragen![]()
https://www.msn.com/en-us(...)-ukraine/ar-AA19i5Gs
Vladimir Putin Removes Upper Age Limit For New Soldiers As Russian Troops Get Decimated In Ukraine
Zoals Armeni eerst achter Poetin aanliep omdat dat voordeel voor hen opleverde, zien ze nu meer potentile winst in een andere houding. Opportunisme, zoals overal en altijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Tis wel tof dat Armenia dat wilt doen maar ze maken Rusland tot vijand. Wat zijn precies de voordelen voor hun dat ze dit riskeren? Of is dit een wraakactie omdat Rusland niets deed toen zij om hulp vroegen in hun conflict met Azerbaijan?
Ik weet dat geen enkele letter van deze post met oprechte bedoelingen is getypt, maar kan ik hier uit opmaken dat je tegen de kolonisatie van Oekrane bent?quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:10 schreef ZOA het volgende:
Ik ben dat ongefundeerde, ongebaseerde en voor Oekraine zijn wel zo zat.Er is niets voor Oekraine... het is kolonialisatie van Oekraine en tegen Rusland. Niets meer niets minder.
Geen idee wat je nou precies probeert te doen man.quote:Op donderdag 30 maart 2023 23:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wapens leveren is toch escalatie en teken dat er een proxy-oorlog is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ervan uit dat deze persoonlijke aanval gebaseerd is op een diepgravende psychologische analyse van al mijn posts, ik slechts redeneer van mijn (jouw met een w aan het eind in dit geval, maar spellen is niet iedereens sterkste punt) inzichten, overtuiging en mening?
Ben je je ervan bewust dat je deze zelfde reactie op zo'n beetje al jouw posts kan geven (ja, ik heb even in je postgeschiedenis gekeken).
Overigens is dat geen probleem, want dat doen we natuurlijk allemaal. Alleen verwijten we niet iedereen dat dit walgelijk is, het is tamelijk normaal: je reageert en redeneert op basis van wat je weet.
En nee, ik ga er niet aan voorbij dat deze hele oorlog walgelijk is, Poetin had vorig jaar en al sinds 2014 uit Oekrane moeten blijven. Maar ik ga er ook niet aan voorbij dat hij ruim vr 2022 is begonnen de Oekraners fascisten, satanisten, kakkerlakken en het leven onwaardig te noemen. En die walgelijke reacties staan ook weer onder het verslag van het gebeuren in Oostenrijk: ontmenselijking van Oekraners.
Dus in feite zeg je dat inwoners in andere landen kiezen voor onderdrukken en beperking van mensenrechten en vrijheid.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:31 schreef bleiblei het volgende:
Mbt. Dat Amnesty rapport:
https://www.ad.nl/buitenl(...)senrechten~a736c4ba/
Eigenlijk komt het er op neer dat ze zeggen, jullie Westen moeten over de hele wereld jullie moraal opdrukken , anders destabiliseert de wereld.
Begrijp ik het verkeerd?
Ik snap deze stelling oprecht niet.
Het Westen springt in, in Oekrane omdat het een land is dat probeert aan te sluiten bij onze normen en waarden. En daarom door Rusland aangevallen wordt. Daarnaast grenst het aan de westerse wereld.
Egypte, UAE, China, etc.
Die landen willen niet om naar ons stelsel. Het westerse denken daar opdringen heeft juist een destabiliserend effect. Ik snap niet wat die gasten willen bereiken.
Het is nu wel obvious waarom dit rapport niet grootschalig over genomen is in de Russische propaganda.
Haha, tell me you are desperate without telling me you are desperate.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 08:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Goed nieuws voor alle oudjes die terugverlangen naar de goede oude USSR tijd en een steentje willen bijdragen![]()
https://www.msn.com/en-us(...)-ukraine/ar-AA19i5Gs
Vladimir Putin Removes Upper Age Limit For New Soldiers As Russian Troops Get Decimated In Ukraine
Nee, dat zeg ik niet? Waar lees je dat? Er is nergens ter wereld een plek waar alle inwoners staan achter de normen en waarden die in dat gebied gehanteerd worden. Zie je ook hier in Nederland bijv.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 09:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dat inwoners in andere landen kiezen voor onderdrukken en beperking van mensenrechten en vrijheid.
Waarop is dat gebaseerd?
Maar Amnesty gaat er vanuit dat er universele mensenrechten bestaan, vastgelegd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Dat vinden ze dus ook geen westerse waarden, maar universele waarden. Dus als in landen de vrouwenrechten aan de laars gelapt worden komen ze daar tegen in het geweer, ongeacht wat de culturele meerderheid in een land vindt. Dat is nu juist het hele bestaansrecht van de organisatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet? Waar lees je dat? Er is nergens ter wereld een plek waar alle inwoners staan achter de normen en waarden die in dat gebied gehanteerd worden. Zie je ook hier in Nederland bijv.
Wat ik wel vind is dat we onze normen en waarden niet overal door andermans strot moeten duwen. Dat werkt gewoon niet. Een gemiddelde man in UAE zit niet te wachten op een westerling die roept, en vanaf nu respecteren jullie homo's en vrouwen! Iets wat je helaas bij een minderheid in Nederland ook terug ziet.
En dat stoort mij aan de houding van Amnesty in deze. Het houdt geen rekening met de culturele meerderheid en structuren in de delen van de wereld die ze noemen in hun rapport.
Dus is het een hoogst onverstandig rapport dat aan alle kanten schreeuwt dat de westerse supremacy maar moet vertellen aan die landen hoe het moet. En dat we dus hypocriet zijn dat er zoveel energie gestoken wordt in Oekrane, terwijl het op 386 andere plekken op de wereld het ook niet tof is om te wonen als je ons ethisch besef hanteert.
De algemeen gerespecteerde normen en waarden zijn niet iets wat over de gehele wereld hetzelfde is. Dat verschilt per cultuur, continent, land en soms zelfs stam.
En dat dient men te respecteren.
Je had ook gewoon ja kunnen antwoorden h?quote:
Da's mooi, maar iedereen heeft toch recht op dezelfde mensenrechten?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet? Waar lees je dat? Er is nergens ter wereld een plek waar alle inwoners staan achter de normen en waarden die in dat gebied gehanteerd worden. Zie je ook hier in Nederland bijv.
Maar bijvoorbeeld vrouwen mogen niet dezelfde rechten als mannen hebben, omdat de mannen dat niet willen?quote:Wat ik wel vind is dat we onze normen en waarden niet overal door andermans strot moeten duwen. Dat werkt gewoon niet. Een gemiddelde man in UAE zit niet te wachten op een westerling die roept, en vanaf nu respecteren jullie homo's en vrouwen! Iets wat je helaas bij een minderheid in Nederland ook terug ziet.
In Nederland hadden vrouwen tot bijna een eeuw geleden ook niet dezelfde rechten als mannen.quote:En dat stoort mij aan de houding van Amnesty in deze. Het houdt geen rekening met de culturele meerderheid en structuren in de delen van de wereld die ze noemen in hun rapport.
Dus is het een hoogst onverstandig rapport dat aan alle kanten schreeuwt dat de westerse supremacy maar moet vertellen aan die landen hoe het moet. En dat we dus hypocriet zijn dat er zoveel energie gestoken wordt in Oekrane, terwijl het op 386 andere plekken op de wereld het ook niet tof is om te wonen als je ons ethisch besef hanteert.
De algemeen gerespecteerde normen en waarden zijn niet iets wat over de gehele wereld hetzelfde is. Dat verschilt per cultuur, continent, land en soms zelfs stam.
Als een land zich wil ontwikkelen is er meestal nu eenmaal een verandering van normen en waarden nodig. Zo'n verandering is per definitie - of in ieder geval bijna altijd - van buitenaf benvloedt. Nederland heeft slavernij ooit afgeschaft mede vanwege druk buitenaf, heeft kolonies opgegeven mede vanwege druk buitenaf, heeft vrouwen stemrecht gegeven mede vanwege druk buitenaf en heeft homo's geaccepteerd als gelijkwaardige mensen mede vanwege druk buitenaf. Of hadden die partijen destijds maar moeten accepteren dat de normen en waarden in Nederland anders waren?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat ik wel vind is dat we onze normen en waarden niet overal door andermans strot moeten duwen. Dat werkt gewoon niet. Een gemiddelde man in UAE zit niet te wachten op een westerling die roept, en vanaf nu respecteren jullie homo's en vrouwen! Iets wat je helaas bij een minderheid in Nederland ook terug ziet.
En dat stoort mij aan de houding van Amnesty in deze. Het houdt geen rekening met de culturele meerderheid en structuren in de delen van de wereld die ze noemen in hun rapport.
Die druk kwam in Nederland vanuit NLers zelf, niet zozeer van buitenaf. En zeker bij de homorechten was NL de eerste.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als een land zich wil ontwikkelen is er meestal nu eenmaal een verandering van normen en waarden nodig. Zo'n verandering is per definitie - of in ieder geval bijna altijd - van buitenaf benvloedt. Nederland heeft slavernij ooit afgeschaft mede vanwege druk buitenaf, heeft kolonies opgegeven mede vanwege druk buitenaf, heeft vrouwen stemrecht gegeven mede vanwege druk buitenaf en heeft homo's geaccepteerd als gelijkwaardige mensen mede vanwege druk buitenaf. Of hadden die partijen destijds maar moeten accepteren dat de normen en waarden in Nederland anders waren?
Hmm, goeie. Zal.ik de volgende keer doenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je had ook gewoon ja kunnen antwoorden h?
Mja, respecteren bedoel ik dus niet dat je respect moet hebben voor die specifieke culturele waarde die haaks staat op de onze (ik vind het merendeel verachtelijk). Maar anderen de ruimte moet geven om andere normen en waarden te hanteren. Dus respecteer elkanders eigenheid.quote:Want er zijn wereldwijd niet constante stromen vluchtelingen en gelukszoekers, richting het westen omdat mensen die onderdrukking, gebrek aan mensenrechten en vrijheid zo fantastisch vinden, het gezegde luid: mensen stemmen met hun voeten.
Dat dit feitelijk zo is, is idd een feit, maar 'respect' daarvoor hebben?
Geen nanogram.
Dat is simpelweg niet waar. Hoewel er natuurlijk ook interne verdeeldheid en protest tegen geldend beleid bestond, heeft de internationale gemeenschap een grote rol gespeeld bij het afschaffen van de slavernij en het opzeggen van kolonien. Andere landen waren veel eerder met het afschaffen van de slavernij en daardoor werd de druk op Nederland om dit ook te doen steeds groter. Daarnaast was Nederland helemaal niet zo snel met homorechten. Zo was Frankrijk in 1791 het eerste land dat - tijdens de Verlichting - homoseksualiteit decriminaliseerde. Nederland heeft dit later overgenomen. Daarnaast kenden landen als Frankrijk, Duitsland en de VS al veel eerder dan Nederland organisaties die streden voor homorechten dan in Nederland.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die druk kwam in Nederland vanuit NLers zelf, niet zozeer van buitenaf. En zeker bij de homorechten was NL de eerste.
En niet veel later weer terugdraaide. Ik heb het over de moderne homorechten en tolerantie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 11:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet waar. Hoewel er natuurlijk ook interne verdeeldheid en protest tegen geldend beleid bestond, heeft de internationale gemeenschap een grote rol gespeeld bij het afschaffen van de slavernij en het opzeggen van kolonien. Daarnaast was Nederland helemaal niet zo snel met homorechten. Zo was Frankrijk in 1791 het eerste land dat - tijdens de Verlichting - homoseksualiteit decriminaliseerde. Nederland heeft dit later overgenomen. Daarnaast kenden landen als Frankrijk, Duitsland en de VS al veel eerder dan Nederland organisaties die streden voor homorechten dan in Nederland.
Goh, de Britten hebben de Brexit daar ook aan te danken. Achterlijk eigenlijk als je erover nadenkt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:12 schreef slashdotter3 het volgende:
======================================
Russische hackergroup Sandworm bemoeide zich met de Amerikaanse en Franse verkiezingen
Sandworm disabled Ukraine’s power grid in 2015. The following year it took part in Russia’s brazen operation to derail the US presidential election. Two of its operatives were indicted for distributing emails stolen from Hillary Clinton’s Democrats using a fake persona, Guccifer 2.0. Then in 2017 Sandworm purloined further data in an attempt to influence the outcome of the French presidential vote, the US says.
Mega sleepnet om alle social media in de gaten te houden en vijanden van het regime te vinden:
The Vulkan files contain documents linked to an FSB operation to monitor social media usage inside Russia on a gigantic scale, using semantic analysis to spot "hostile" content.
According to a source familiar with Vulkan's work, the firm developed a bulk collection program for the FSB called Fraction. It combs sites such as Facebook or Odnoklassniki - the Russian equivalent - looking for key words. The aim is to identify potential opposition figures from open source data.
Waarom je social media profiles niet kan vertrouwen
This Amezit sub-system allows the Russian military to carry out large-scale covert disinformation operations on social media and across the internet, through the creation of accounts that resemble real people online, or avatars. The avatars have names and stolen personal photos, which are then cultivated over months to curate a realistic digital footprint.
The leak contains screenshots of fake Twitter accounts and hashtags used by the Russian military from 2014 until earlier this year. They spread disinformation, including a conspiracy theory about Hillary Clinton and a denial that Russia's bombing of Syria killed civilians. Following the invasion of Ukraine, one Vulkan-linked fake Twitter account posted: "Excellent leader #Putin".
Sommige van die Russen werken nu in het Westen bij Amazon en Siemens...
Until Russia's invasion of Ukraine in 2022, Vulkan staff openly travelled to western Europe, visiting IT and cybersecurity conferences, including a gathering in Sweden, to mingle with delegates from western security firms.
Former Vulkan graduates now live in Germany, Ireland and other EU countries. Some work for global tech corporations. Two are at Amazon Web Services and Siemens. Siemens declined to comment on individual employees but said it took such questions "very seriously". Amazon said it implemented "strict controls" and that protecting customer data was its "top priority".
It is unclear if former Vulkan engineers now in the west pose a security risk, and whether they have come to the attention of western counter-intelligence agencies. Most, it would seem, have relatives back in Russia, a vulnerability known to have been used by the FSB to pressure Russian professionals abroad to collaborate.
Tot nu toe vallen de cyber attacks van Russische kant na de invasie in Oekraine erg mee. Ik had er meer van verwacht. Overigens moet je Oekraine op gebied van IT en cyber security en competente mensen die ze hebben op dat gebied echt niet onderschatten, ik schat ze net zo hoog in als de Russen. En een stuk minder naef dan dat wij in het Westen zijn ook op dit gebied. Oekrainers vaak genoeg Russische websites platgelegd sinds de oorlog of op allerlei andere devices ingebroken.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Russische hackergroup Sandworm bemoeide zich met de Amerikaanse en Franse verkiezingen
Sandworm disabled Ukraine’s power grid in 2015. The following year it took part in Russia’s brazen operation to derail the US presidential election. Two of its operatives were indicted for distributing emails stolen from Hillary Clinton’s Democrats using a fake persona, Guccifer 2.0. Then in 2017 Sandworm purloined further data in an attempt to influence the outcome of the French presidential vote, the US says.
Mega sleepnet om alle social media in de gaten te houden en vijanden van het regime te vinden:
The Vulkan files contain documents linked to an FSB operation to monitor social media usage inside Russia on a gigantic scale, using semantic analysis to spot "hostile" content.
According to a source familiar with Vulkan's work, the firm developed a bulk collection program for the FSB called Fraction. It combs sites such as Facebook or Odnoklassniki - the Russian equivalent - looking for key words. The aim is to identify potential opposition figures from open source data.
Waarom je social media profiles niet kan vertrouwen
This Amezit sub-system allows the Russian military to carry out large-scale covert disinformation operations on social media and across the internet, through the creation of accounts that resemble real people online, or avatars. The avatars have names and stolen personal photos, which are then cultivated over months to curate a realistic digital footprint.
The leak contains screenshots of fake Twitter accounts and hashtags used by the Russian military from 2014 until earlier this year. They spread disinformation, including a conspiracy theory about Hillary Clinton and a denial that Russia's bombing of Syria killed civilians. Following the invasion of Ukraine, one Vulkan-linked fake Twitter account posted: "Excellent leader #Putin".
Sommige van die Russen werken nu in het Westen bij Amazon en Siemens...
Until Russia's invasion of Ukraine in 2022, Vulkan staff openly travelled to western Europe, visiting IT and cybersecurity conferences, including a gathering in Sweden, to mingle with delegates from western security firms.
Former Vulkan graduates now live in Germany, Ireland and other EU countries. Some work for global tech corporations. Two are at Amazon Web Services and Siemens. Siemens declined to comment on individual employees but said it took such questions "very seriously". Amazon said it implemented "strict controls" and that protecting customer data was its "top priority".
It is unclear if former Vulkan engineers now in the west pose a security risk, and whether they have come to the attention of western counter-intelligence agencies. Most, it would seem, have relatives back in Russia, a vulnerability known to have been used by the FSB to pressure Russian professionals abroad to collaborate.
Misschien moet je de cyberattacks niet onderschatten. Dat we ze niet zien of merken, betekent niet dat ze niet plaats vinden. Dat artikel is er 1 grote bundel van voorbeelden. Die gasten zitten onder het oppervlak wat veel effectiever is dan een keer een containerterminal stil leggen of een alarm af laten gaan in een kerncentrale.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:33 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tot nu toe vallen de cyber attacks van Russische kant na de invasie in Oekraine erg mee. Ik had er meer van verwacht. Overigens moet je Oekraine op gebied van IT en cyber security en competente mensen die ze hebben op dat gebied echt niet onderschatten, ik schat ze net zo hoog in als de Russen. En een stuk minder naef dan dat wij in het Westen zijn ook op dit gebied. Oekrainers vaak genoeg Russische websites platgelegd sinds de oorlog of op allerlei andere devices ingebroken.
Reden genoeg om de westerse wereld volledig te derussificeren; Russen zijn eenvoudigweg te leugenachtig en misdadig om toe te laten. De kans dat een Russische IT-er heimelijk voor het regime werkt is groter dan dat 'ie er daadwerkelijk voor gevlucht is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 12:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Goh, de Britten hebben de Brexit daar ook aan te danken. Achterlijk eigenlijk als je erover nadenkt.
Ik kan me allerlei woeste Trump-supporters voor de geest halen die er heilig van overtuigd waren dat het onmogelijk was dat Rusland de verkiezingen middels sociale media hadden benvloed. En al zou het waar zijn, dan zou het niet erg zijn, want het Westen doet het zelluf ook.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Misschien moet je de cyberattacks niet onderschatten. Dat we ze niet zien of merken, betekent niet dat ze niet plaats vinden. Dat artikel is er 1 grote bundel van voorbeelden. Die gasten zitten onder het oppervlak wat veel effectiever is dan een keer een containerterminal stil leggen of een alarm af laten gaan in een kerncentrale.
Ik snap wat je bedoelt maar ik zit zelf in de industrie en laat ik het zo zeggen: ik had verwacht dat de impact ervan stukken groter zou zijn. Uiteraard zien we niet alles, maar toch. Het gevaar blijft wel groot ja. Wat niet is kan nog komen uiteraard (aan het licht komen).quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Misschien moet je de cyberattacks niet onderschatten. Dat we ze niet zien of merken, betekent niet dat ze niet plaats vinden. Dat artikel is er 1 grote bundel van voorbeelden. Die gasten zitten onder het oppervlak wat veel effectiever is dan een keer een containerterminal stil leggen of een alarm af laten gaan in een kerncentrale.
Begin is er.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:28 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Reden genoeg om de westerse wereld volledig te derussificeren; Russen zijn eenvoudigweg te leugenachtig en misdadig om toe te laten. De kans dat een Russische IT-er heimelijk voor het regime werkt is groter dan dat 'ie er daadwerkelijk voor gevlucht is.
Een nog veel betere reden is dat je anders het risico loopt dat Poetin onrust komt stoken om zogenaamd de etnische Russen in je land te beschermen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:28 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Reden genoeg om de westerse wereld volledig te derussificeren; Russen zijn eenvoudigweg te leugenachtig en misdadig om toe te laten. De kans dat een Russische IT-er heimelijk voor het regime werkt is groter dan dat 'ie er daadwerkelijk voor gevlucht is.
NOSquote:Oekraense regering verbiedt Oekraense sporters deel te nemen aan kwalificaties met Russen
Oekraense sporters mogen alleen meedoen aan olympische kwalificatietoernooien als er geen Russische deelnemers zijn. Dat heeft de Oekraense regering besloten. Oekraense sportbonden die zich hier niet aan houden, kunnen hun nationale status kwijtraken.
IOC-baas Thomas Bach kondigde dinsdag aan dat onder bepaalde voorwaarden weer Russische en Belarussische sporters toegelaten zullen worden op kwalificatietoernooien. Het is nog onduidelijk of de sporters aan de Olympische Spelen in 2024 mogen meedoen.
Beter gaan heel veel andere landen dit ook doen!quote:
Alle soldaten halen opgelucht adem want ze weten nu zeker dat ze nooit hoeven te gaan.quote:
Polen zei laatst dat ze het willen maar niet in hun eentje, dat ze een groep landen zoeken om samen te doen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter gaan heel veel andere landen dit ook doen! [ afbeelding ]
Hopelijk sluit Nederland zich bij Polen aanquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Polen zei laatst dat ze het willen maar niet in hun eentje, dat ze een groep landen zoeken om samen te doen.
Ook Lukashenko:quote:
Lijkt een idioot.quote:
quote:In October 2022, Muhoozi received attention for publicly offering 100 cows as a bride price for Italian politician Giorgia Meloni, who at that point was widely expected to become the next Prime Minister of Italy, threatening to conquer Rome if this bride price were rebuffed.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Muhoozi_Kainerugabaquote:Moreover, Muhoozi is known to enjoy alcoholic beverages[62] and as such, he has been criticized about tweeting while drunk and posting often controversial tweets
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lijkt een idioot.
[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Muhoozi_Kainerugaba
[..]
Lijkt een idioot.
[..]
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2023 13:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Beter gaan heel veel andere landen dit ook doen! [ afbeelding ]
[..]
Lijkt een idioot.
[..]
[..]
Betere foto, kostuum nog van de carnaval.
[ afbeelding ]
Wacht Oeganda een mooie toekomst als die het stokje van zijn vader overneemt. Idi Amin reincarnated.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lijkt een idioot.
[..]
[..]
Betere foto, kostuum nog van de carnaval.
[ afbeelding ]
En playstation..quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:01 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Geen speelgoed meer![]()
(Nintendo?)
hahahaha okee hier moest ik hartelijk om lachen... hoewel ze wellicht moderner materiaal hebben dan bepaalde Russische eenheden...quote:
Die wit Russen zijn de Russen nog wel een keer zat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:32 schreef Aether het volgende:
Belarus is calling for a Ukraine ceasefire. Russia says that won’t aid goals.
https://redd.it/127jkqs
En types zoals Joost lambal. Die ze overigens allemaal hebben mogen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:43 schreef Nielsch het volgende:
Dus de grootste bondgenoten van Rusland zijn nu: Noord-Korea, Iran en Oeganda.
Nou, indrukwekkend zeg![]()
![]()
Dat is nu de vriendin van Rutte.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:01 schreef Hyperdude het volgende:
In October 2022, Muhoozi received attention for publicly offering 100 cows as a bride price for Italian politician Giorgia Meloni, who at that point was widely expected to become the next Prime Minister of Italy, threatening to conquer Rome if this bride price were rebuffed.
Ben ook wel een klein beetje (maar niet teveel) benieuwd wat er zou gebeuren als Lukashenka weg zou vallen. Ik durf mijn geld wel in te zetten op een Russiche interventie in dat geval.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die wit Russen zijn de Russen nog wel een keer zat.
Dan zijn ze nog ver van de ballen die ze nodig hebben om echt nee te zeggen, maar eeuwig leven heeft die relatie zo ook niet lijkt me.
Wel als rus nog iets zou hebben om te interveniren. Als luki nu omvalt komt de regering in ballingschap die nu ergens in de baltics zit met het eerste het beste vliegtuig binnen om de boel over te nemen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben ook wel een klein beetje (maar niet teveel) benieuwd wat er zou gebeuren als Lukashenka weg zou vallen. Ik durf mijn geld wel in te zetten op een Russiche interventie in dat geval.
Storm Shadow van de UKquote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:58 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje: ik begreep dat Oekrane nu doelen in Melitopol kan bombarderen. Vanaf waar doen ze dit en met welke wapens? Want het ligt volgens mij te ver om dat te doen met een HIMARS vanuit bijvoorbeeld Nikopol. Dus hebben ze nu raketten met een langere range?
Hopelijk was dat dan een eerste test en volgen er nog veel meer. Deze raketten, plus zo'n gigantisch droneleger, plus 60.000 frisse troepen, plus moderne tanks, plus belangrijke intel van oa het Pentagon kunnen er hopelijk voor zorgen dat Melitopol bevrijd kan worden. Dan nog een vernietigende aanval op de Krimbrug (laten we stellen dat die eerste ook een test was) en dan is Rusland dat gebied ook gewoon kwijt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 15:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Storm Shadow van de UK
Jdam van de VS
Beide gedropt door een vliegtuig
Rusland is een oorlogshitsers. waarom praten ze niet over een vrede?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:32 schreef Aether het volgende:
Opmerkelijk standpunt wel gezien de relatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 14:32 schreef Aether het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |