Dat denk ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op zijn hol aan het zitten ergens.
Zolang ze ermee instemmen is het goed toch, hij vraagt, nee is ook een antwoord maar die krijgt hij niet vaak te horen. Heeft hij toch ook wel eens zitten vertellen, hoe je dingen moet vragen om het voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het erg raar dat die vrouwen maar gaan lopen zorgen omdat Marciano het zegt/ vraagt...
Hoevaak doet hij iets voor hen?
Zoë en Babs kookbeurtquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hadden Zoë en Babs kookbeurt of gaan ze gewoon braaf eten/ drinken maken als Marciano het wil...
Staat op dat juice kanaal en op de Instagram van Wanda.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar is dit echt? heb je een linkje?
Dat klinkt echt kutquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Zo, de Febo weet ook weer even waar het staat. Wat een onzin!
[ afbeelding ]
Ik zie hem ook nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
chillen tot er eten komt
dan eten
dan weer chillen
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
DooieDonderdag .. Geen extra geld, en duidelijk dat Kim's vertrek de nominaties weer een gefuckt heeft![]()
De rest van de week dus Debiele Karretjes Kijken
tja. ik vind er wel wat vanquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zolang ze ermee instemmen is het goed toch, hij vraagt, nee is ook een antwoord maar die krijgt hij niet vaak te horen. Heeft hij toch ook wel eens zitten vertellen, hoe je dingen moet vragen om het voor elkaar te krijgen.
Kenziquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:35 schreef Hoempah het volgende:
iemand heeft tegen Mirthe gezegd dat die persoon meer recht heeft dan Mirthe
Oh ik wissel ff, zat nog bij zoe in de keuken. En zal Kenzy wel geweest zijn dan, daar is Mirthe erg boos op nu.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:35 schreef Hoempah het volgende:
iemand heeft tegen Mirthe gezegd dat die persoon meer recht heeft dan Mirthe
Aan de ene kant ze halen wel Martin uit het programma voor iets onbenulligs rondom Mexx. Het verhaal van Kim gisteren is natuurlijk wel wat heftiger dan dat van Wanda of Martin.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet te zien voor wie geen insta hebben
Ik reageerde op de vraag of het echt was. De screen die freaky poste stond dus ook op haar eigen insta.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Jij weet toch beter.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ze halen wel Martin uit het programma voor iets onbenulligs rondom Mexx. Het verhaal van Kim gisteren is natuurlijk wel wat heftiger dan dat van Wanda of Martin.
Dat is wat ik er ook krom aan vind, maar goed ik weet dan ook niet waarvan mama Wanda herstellende is en dat gaat mij eigenlijk ook niks aan. Dus kan niet echt oordelen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de ene kant ze halen wel Martin uit het programma voor iets onbenulligs rondom Mexx. Het verhaal van Kim gisteren is natuurlijk wel wat heftiger dan dat van Wanda of Martin.
Het lijkt me i.i.g. niet 'levensbedreigend' of een 'noodgeval' in deze....Dus die Ivor lult uit zijn nekje....quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wat ik er ook krom aan vind, maar goed ik weet dan ook niet waarvan mama Wanda herstellende is en dat gaat mij eigenlijk ook niks aan. Dus kan niet echt oordelen.
Esther had het beloofd en nu weer niet.quote:
toch mis ik haarquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, het was een prima player, maar iedereen opgerot is meegenomen
Esther wil alleen verhuizen als niemand het weet ofzoietsquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Esther had het beloofd en nu weer niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ik reageerde op de vraag of het echt was. De screen die freaky poste stond dus ook op haar eigen insta.
Maar hier nogmaals de screen die ook in de vorige COS stondKlinkt ernstig, maar we weten (terecht) natuurlijk niet wat haar moeder mankeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilde ruilen zodat ze boven JW kon liggen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Esther wil alleen verhuizen als niemand het weet ofzoietswtf heeft ze nu weer bedacht
Ohjee gaat het daar weer overquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilde ruilen zodat ze boven JW kon liggen.
Jaquote:
Geen kans.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel rot Sjeffie snel achter haar aan, iedereen blij
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
Die Kim/Jeff ruzies waren heftig. Maar van dat gezever als Kenzy en Mirthe weer eens zand in hun schelpdieren hebben komt me ook de neus uit
Maar Eunice wil het toch ook ruilenquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Esther had het beloofd en nu weer niet.
Elke dag blijven zeiken over wat doe ik hier tussen al die mongolen moet vroeg of laat uitbetalenquote:
Mirthe zeiktquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe is naar achteren gegaan en daar heeft ze ook gezegd dat ze het echt niet oke./soundlook
Ja die ligt toch nu boven JWquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Eunice wil het toch ook ruilen
Zou een stunt zijn, ligt Eunice boven JW.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Eunice wil het toch ook ruilen
Ruzies Kim en Jeff waren heftigquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
Die Kim/Jeff ruzies waren heftig. Maar van dat gezever als Kenzy en Mirthe weer eens zand in hun schelpdieren hebben komt me ook de neus uit
Ja twee damesquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ruzies Kim en Jeff waren heftig
Maar de lieve momenten ook mooi en lief
Kenzy en Mirthe zijn gewoon raar en blegh samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |