Schijnbaar niet, gaat goed fout met de cijfers tot nog toe.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:20 schreef Snensie het volgende:
O wat erg dit zeg. Kan er nou niemand rekenen?
quote:
Zie ook mensen zeggen ik heb 1 voor en 0 achter, 3 man kijken ernaar en niemand zegt dat het andersom isquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, gaat goed fout met de cijfers tot nog toe.
Wat ik al eerder zei, ze falen echt zo hard iedere keer, regie probeert het wel hoor, ze geld te geven maar ja, iets met idioten.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie ook mensen zeggen ik heb 1 voor en 0 achter, 3 man kijken ernaar en niemand zegt dat het andersom is
De hoop op dat laatste heb ik ook opgegeven, gaan ze niet doen voor eten. Ze gaan nog eerder staken dan dat ze de prijzenpot aanspreken voor eten, is hun recht om gevoed te worden door de verzorgers regiequote:Op donderdag 30 maart 2023 17:24 schreef HappyCharly het volgende:
nou blauwe groepje deed t beter
ook weer makkelijk geld verdienen...
ik zit nog steeds te wachten tot ze die pot eens moeten aanspreken
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:26 schreef spapaars het volgende:
Geen hoog bedrag, zo kan je dus meer spellen spelen met de uitbreiding van de zendtijd.
beetje jammer welquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De hoop op dat laatste heb ik ook opgegeven, gaan ze niet doen voor eten. Ze gaan nog eerder staken dan dat ze de prijzenpot aanspreken voor eten, is hun recht om gevoed te worden door de verzorgers regie
maar is dit echt? heb je een linkje?quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Zo, de Febo weet ook weer even waar het staat. Wat een onzin!
[ afbeelding ]
En Babet mag koffie voor hem makenquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
Maciano vraagt aan Zoe of ze nog een eitje ging bakken voor hem, ze gaat het doen, hij roept er nog achteraan, met 4 sneetjes brood he.
Je klik het toch aanquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar is dit echt? heb je een linkje?
Ik tik het net, echt he, slijmbal, allemaal complimentjes uitdelen en de dames doen alles voor hem.quote:
Bep reageerde ook nog ff niet snel genoegquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik tik het net, echt he, slijmbal, allemaal complimentjes uitdelen en de dames doen alles voor hem.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar is dit echt? heb je een linkje?
top, thank you!quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Gewoon bij de stories op de openbare insta van Wanda.
Is een uur geleden geplaatst daar.
Niet te zien voor wie geen insta heeftquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Moet je dat wel hebben he?quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Babs en kokenquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hadden Zoë en Babs kookbeurt of gaan ze gewoon braaf eten/ drinken maken als Marciano het wil...
Vraag me alleen af wat Marciano nu aan het doen is.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac wil hetzelfde, er is nu wel 2 beschuit bij en 2 boterhammen eraf.
Geen idee ik denk dat laatste....quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hadden Zoë en Babs kookbeurt of gaan ze gewoon braaf eten/ drinken maken als Marciano het wil...
Op zijn hol aan het zitten ergens.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat Marciano nu aan het doen is.
chillen tot er eten komtquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat Marciano nu aan het doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |