Geen idee, ik heb het jou gisteren zien posten, maar meer wist ik nietquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze vandaag gingen knutselen voor burningman?
Het was een 'puur wijffie' om het maar even zo te zeggenquote:
Zijn ze al mee begonnen vandaag en zullen ze straks weer mee verder gaan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:29 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat ze vandaag gingen knutselen voor burningman?
Gelukkig hebben we Babette nog met haar kutlachquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
Op een gegeven moment wen je zelfs aan die harde kutlach en baal je ervan dat je haar er niet meer om kan vervloeken
Ruppie zei dat gisteren Waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat dit al op de planning stondquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het jou gisteren zien posten, maar meer wist ik niet
Als die weggaat merk je het ook wel hoor zoals ook bijv. Isaac want je kunt er gewoonweg niet omheenquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Babette nog met haar kutlach
SPOILER: Denk dat Rupert gelijk heeft en Saba ook niet kloptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
Ik zou het ook verwarren met midnight expressquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Peking Express?? die mensen ... is een tv programma... en als je heel lang googlet iets met wellicht een trein .. in films en boeken
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
Niet dat ik die eilanden vraag wist, maar TexelIk denk dan eerder GrenadaSPOILER: Denk dat Rupert gelijk heeft en Saba ook niet kloptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mooie film.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het ook verwarren met midnight express
Jaquote:
De 7quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:41 schreef mootie het volgende:
Noem de 7 planeten. Jw:welke 7 planeten
Oh ja en Esther lekker met haar handen op JW....quote:
Jesus JW noemde het een sterquote:
Esther noemde het een sterquote:
Nou ja ik iig nietquote:
Babette?quote:
Forum Opties | |