Wat een hilarisch gesprekquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een stel (nog steeds over dat karretje)
JW: "Het zal, laat gaan!
Esther: "Ik vind het prima, mij maakt het niet uit"
JW: "Ik ook niet, ik ben helemaal, ik vind het helemaal goed
Esther: "Ik ben nog makkelijker geworden"
JW: "Gelukkig"
Esther: "Dankzij jou"
JW: "Ja? Niet dankzij mij, dankzij jezelf, je moet er zelf over nadenken"
Esther: "Jaja ik kan daar zelf over nadenken"
JW: "Het heeft helemaal geen zin, je zit alleen jezelf in de weg als je er moeilijk over doet. De rest vind het allemaal wel prima, nou dan moet je het ook prima vinden"
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil voor ¤ 650 natuurlijk op zijn reet kunnen zitten.
Dankewol.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de tegeltjes van vandaag ook hier gezet Deisyy in JAA / Tegeltjes topic
Het liefst een G-merk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Met z'n zeurkont op een gouden kussen en een pot bier van een A-merk in zijn hand.
Ik was net al op Videoland aan het kijken in welke Temptation Island ze zat en dat programma vind ik echt heel stomquote:
Ik vind ze vooral erg makkelijk, over het algemeen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:20 schreef lojanda het volgende:
Wat zijn dat toch allemaal voor vragen?? Isaac zegt ook al hier heb je een encyclopedie voor nodig.
en geduwd worden, vergeet dat niet..quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil voor ¤ 650 natuurlijk op zijn reet kunnen zitten.
Echt jammer dat ze weg is maar heel begrijpelijk.. je moet er niet aan denken om zo’n zwarte brief te krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was net al op Videoland aan het kijken in welke Temptation Island ze zat en dat programma vind ik echt heel stom
Ik vond ik van alle andere pubquizen ook maar deze eerste tien vragen vind ik echt nergens op slaan..quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral erg makkelijk, over het algemeen.
Ortholaan, kiekendief, orient express, bidsprinkhaan, dat is toch wel algemene kennis.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vond ik van alle andere pubquizen ook maar deze eerste tien vragen vind ik echt nergens op slaan..
Dan is mijn algemene kennis slecht..quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ortholaan, kiekendief, orient express, bidsprinkhaan, dat is toch wel algemene kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |