Waarschijnlijk hebben zij wintertijd van zaterdag op zondagquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:00 schreef Nober het volgende:
Race is om 15:00 lokale tijd dat kan toch nooit om 7:00 hier zijn?
Over strijd met Checo, ziek zijn en Jos.quote:Verstappen en Pérez mogen het samen uitvechten: 'We weten wat goed en fout is'
Correct. Zij gaan dit weekend om. Zondag 15:00LT Melbourne is 0500Z is 0700LT Nederland.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben zij wintertijd van zaterdag op zondag
Wij met z'n allen dit weekend, niet alleen @Nattekat .quote:
Als hem dat lukt op dit circuit in een echt gevecht met Verstappen maak ik wel een buiging maar in normale omstandigheden als beide auto's heel blijven gaat hij dat niet redden.quote:
Hij was dus veel zieker dan wat er 2 weken geleden gezegd werd.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Over strijd met Checo, ziek zijn en Jos.
https://nos.nl/artikel/24(...)-wat-goed-en-fout-is
nope - hier ook niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Weer niet gelinkt, of ligt dat aan mij?
Kloptquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
sandbaggen...?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij was dus veel zieker dan wat er 2 weken geleden gezegd werd.
Nu welquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
N E Equote:Op donderdag 30 maart 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt Perez kans tegen Verstappen? #dtv
Past wel.quote:
Ik schuif deze vraag door naar gebruiker @daNpyquote:Op donderdag 30 maart 2023 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maakt Perez kans tegen Verstappen? #dtv
Iedereen kan WK worden.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik schuif deze vraag door naar gebruiker @:DaNpy
Is er uberhaupt een race geweest die Perez op eigen kracht heeft gewonnen van Verstappen, dus in voor beiden een mechanisch probleemloos weekend?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik schuif deze vraag door naar gebruiker @:DaNpy
In hoeverre telt Monaco vorig jaar?quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er uberhaupt een race geweest die Perez op eigen kracht heeft gewonnen van Verstappen, dus in voor beiden een mechanisch probleemloos weekend?
Monaco, telt niet echt hèquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In hoeverre telt Monaco vorig jaar?
Maar Perez komt alleen in de buurt van Verstappen op hele vuile circuits. En zelfs daar lijkt Verstappen me wat beter
Ze wonnen door de weersomstandigheden en doordat Ferrari met Leclerc strategisch de mist in ging. Het had verder weinig met de kwalificatie te maken, aangezien ze zonder die crash van Perez ook minimaal 3e en 4e hadden gestaan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Monaco, telt niet echt hèal hadden ze die misschien geen van beiden gewonnen zonder zijn crash.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat was gewoon een naaistreek van perez, en max was sneller in die rondequote:Op donderdag 30 maart 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Perez komt alleen in de buurt van Verstappen op hele vuile circuits. En zelfs daar lijkt Verstappen me wat beter
Perez won daardoor, Verstappen was wel sneller dan hij meen ik dat laatste kwalirondje dus als hij dat af had kunnen maken had hij voor Perez gestaan.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze wonnen door de weersomstandigheden en doordat Ferrari met Leclerc strategisch de mist in ging. Het had verder weinig met de kwalificatie te maken, aangezien ze zonder die crash van Perez ook minimaal 3e en 4e hadden gestaan.
Pech is geen naaistreek. Perez is geen Duitser.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:31 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
dat was gewoon een naaistreek van perez, en max was sneller in die ronde
het is inmiddels wel duidelijk dat perez express gecrashed is toen, en dat is een naaistreekquote:Op donderdag 30 maart 2023 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pech is geen naaistreek. Perez is geen Duitser.
Natuurlijk is Monaco een uitzonderlijke race ja. Andere races waar Perez won is er in ieder geval een nog duidelijkere reden aan te wijzen.
Daarom vraagt Perez dan ook om cadeautjes, zelfs als die 14 plekken voor Max mag starten. Hij zat te smeken om niet te strijden en niet te pushen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen weet wel dat Perez Verstappen nooit gaat verslaan over een heel seizoen in dezelfde auto, tenzij Verstappen een reeks DNF's heeft en Perez al die races wint.
Wat ook weer niet onrealistisch is als RB zo dominant blijft en de pech vooral 1 kant op gaat (zoals ook een keer gebeurde in 1 van de seizoenen met Ricciardo)quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Iedereen weet wel dat Perez Verstappen nooit gaat verslaan over een heel seizoen in dezelfde auto, tenzij Verstappen een reeks DNF's heeft en Perez al die races wint.
Dat was toch vooral als reactie op de opmerking dat hij zelf niet mocht pushen?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom vraagt Perez dan ook om cadeautjes, zelfs als die 14 plekken voor Max mag starten. Hij zat te smeken om niet te strijden en niet te pushen.
Hij heeft nooit te horen gekregen dat hij niet mocht pushen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch vooral als reactie op de opmerking dat hij zelf niet mocht pushen?
Vinden jij en anderen het echt een achterlijk verzoek van hem?quote:Op donderdag 30 maart 2023 16:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom vraagt Perez dan ook om cadeautjes, zelfs als die 14 plekken voor Max mag starten. Hij zat te smeken om niet te strijden en niet te pushen.
Mja, ik vind van wel om eerlijk te zijn, juist omdat het zo vroeg in een seizoen is moet je ze gewoon laten vechten en er van uit kunnen gaan dat het twee volwassen kerels zijn die elkaar niet van de baan gaan rammen in de tweede race.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind je het echt en achterlijk verzoek van hem?
De kans is best aannemelijk dat Verstappen er niet voorbij was gekomen als Perez zich met hand en tand had verdedigd tegen de gebruikte banden van Verstappen en met het verdedigen worden beide RBs kwetsbaar plus wordt alles van de motor gevraagd. Het is pas race twee. Lijkt mij serieus niet achterlijk
Als Verstappen zich niet aan 'de afspraak' houdt, kan RB dat ook gewoon tegen Perez zeggen boodschap die rondes te matchen. Is Verstappen genaaid?quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hij heeft nooit te horen gekregen dat hij niet mocht pushen.
Zowel Max als Perez krijgen 1:33 als target. Perez hield zich er aan, Max een paar ronden lang niet echt (reed 32.6 en 32.7 zo uit mijn hoofd). Dit kreeg Perez te horen en toen vroeg hij waarom hij 33.0 moest rijden, terwijl Max 32.6 reed. Hij gaf toen aan dat hij niet wilde pushen en dat het onnodig was ("we don't need this guys"). Dat is natuurlijk lekker makkelijk als je vooraan rijdt en weet dat als Max even gaat stampen hij best wel een flink dichterbij kan komen.
Uiteindelijk vroeg hij of hij toch moest pushen en mocht dat toen ook gewoon.
Het is wel prima bewijs waar Perez mee bezig is, want nu bijna twee weken later denken mensen nog steeds dat Perez genaaid werd en niet mocht pushen, terwijl dat echt onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |