Ik dacht dat vanmorgen besproken zou worden, en dat ik het dus gemist had.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer gaan ze de kamerwissel regelen? #zinin
Ja vroeg ik me ook al af? Esther wilde niet dat de loods het niet zou weten. Dan zou het niet door gaan!!!! Heb ik iets gemist? Esther wil natuurlijk in t stapelbed met jwquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Mirthe ruilen met Esther weer van de baan?
Hij hoeft daar niet te zitten hè? Vrijwillige keuze.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:43 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff : heeft er geen zin meer in. Heeft afgelopen nacht niet geslapen. Ik heb het echt met hem te doen! Zit je daar!
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:40 schreef Sestra666 het volgende:
es heeft heerlijk gefilosofeerd met jw![]()
Ze zeiken allebei, lekker naar huis, kan je in je eigen bed slapen of wakker liggenquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:49 schreef cinsan het volgende:
kan die myrthe hare klaagbek eens toehouden
Esther op rood, die steeds de haard aan wilquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:51 schreef Harry het volgende:
Stemming voor een kuub hout. 365,- euro.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:52 schreef Harry het volgende:
Zoe tegen Esther: jij staat op rood. Dan moet je niet elke avond hout in de haard flikkeren.
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:43 schreef Tascha071 het volgende:
Jeff : heeft er geen zin meer in. Heeft afgelopen nacht niet geslapen. Ik heb het echt met hem te doen! Zit je daar!
Mooie post gisteren over Jeff.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.
Wie is die voetballer van Spakenburg ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zijn allerbeste vriend over een paar dagen in de halve finale van de beker staat waarin ie met een amateurclub speelt tegen de traditionele topdrie. Zou een boost geven bij thuiskomst mocht ie besluiten te vertrekken.
Als ik dat ga zeggen krijg je weer offtopic aan je broek en worden berichten gewistquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Wie is die voetballer van Spakenburg ?
nog meer houtquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:56 schreef humpty het volgende:
Dus iedereen mag zijn eigen karretje bouwen ...wees creatief zegt Jeff
Nee,dit is wel leuk.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:57 schreef Harry het volgende:
Moraima maakt van de zeepkarren race een freakshow.
Nee joh ik lul maar wat en ben totaal niet objectief dus wat jij zegt kan nietquote:
Kijk dat is dan weer wel leukquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice geeft haar slaapplaats op kamer 2 op voor Mirthe, Mirthe janken
Dan komt Eunice boven JWquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice geeft haar slaapplaats op kamer 2 op voor Mirthe, Mirthe janken
Voor hout op rood staan?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff boos op Esther, maar weet niet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |