abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 april 2023 @ 17:52:36 #51
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_208644166
Ik heb morgen nog een run van 10km staan, als mijn knie het aan kan aangezien ik geen pijnstillers wil slikken. Nog wat dingen uitproberen, zo’n drink mix van Maurten vooraf en Biofreeze voor mijn knie. Dan dit weekend nog een laatste rondje van 5, twee keer nog op de crosstrainer en dan zijn we er :)
Met pijn en moeite derde
pi_208647063
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Wel gisteren nog ff nieuwe schoenen gekocht (Brooks GtS, exact dezelfde als ik nu heb alleen andere kleur), deze en volgende week nog een paar kleine runnetjes (max uur per x), nog 3 gelletjes kopen en alles is klaar voor Rotterdam 8-)
Drie gelletjes? Ik zou er zes meenemen! Waarvan twee met cafeïne voor de laatste 14km.
pi_208647132
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen nog een run van 10km staan, als mijn knie het aan kan aangezien ik geen pijnstillers wil slikken. Nog wat dingen uitproberen, zo’n drink mix van Maurten vooraf en Biofreeze voor mijn knie. Dan dit weekend nog een laatste rondje van 5, twee keer nog op de crosstrainer en dan zijn we er :)
In welke tijd loop jij die 10k dan?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 3 april 2023 @ 21:50:46 #54
474254 GurneyIsBestOke
pi_208647680
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:13 schreef Geerd het volgende:

[..]
In welke tijd loop jij die 10k dan?
Hangt een beetje af van wat lekker voelt. Ik ga de marathon op 5:30 rennen, maar normaal ren ik een 10k op ongeveer 4:45. Dus het zal wel ergens daar tussen gaan zitten :)
Met pijn en moeite derde
pi_208647813
Ik begin nu ook de dagen af te tellen tot marathon van Rotterdam. Hopelijk kan ik nu veel meer genieten van alle aanmoedigingen langs de kant.

Gisteren nog een fijne opsteker gehad met een PR op de halve marathon :) Nu nog even denken wat ik qua lopen de komende 1,5 week ga doen.
pi_208647827
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hangt een beetje af van wat lekker voelt. Ik ga de marathon op 5:30 rennen, maar normaal ren ik een 10k op ongeveer 4:45. Dus het zal wel ergens daar tussen gaan zitten :)
Aah ja oke..dan snap ik hem :P
Gaaf man..12.6 per uur. .
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 3 april 2023 @ 22:23:56 #57
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_208648153
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Drie gelletjes? Ik zou er zes meenemen! Waarvan twee met cafeïne voor de laatste 14km.
Ik had vorige week voor het eerst een met cafeïne (Maurten), maar die vond ik echt heel goor… Ik had het idee dat die wel iets deden, maar twijfel vanwege de smaak.
Ik neem er 8 mee, al verwacht ik ze niet allemaal te gebruiken.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_208648473
Gewoon 60-90 gram koolhydraten per uur toch? :P
Iedere 20 min een gelletje
pi_208648652
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 21:07 schreef Nober het volgende:

[..]
khad er nog 2 liggen had ik er wellicht bi moeten vermelden :P

Kheb wel gemerkt dat na 4-5 gelletjes en 36/37 km ik echt niks meer naar binnen krijg, wellicht eens zo’n cafeïne proberen als laatste
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_208648676
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou dat Maurten echt wel 2x testen alvorens je t in Rotterdam gebruikt. Ik weet, n=1 maar ik heb t zelf 2x geprobeerd, eerste x kreeg ik wat steken in mn maag en 2e x ineens t enorme gevoel dat ik naar de wc moest….ik vond ‘t niet heel vies maar wist wel dat ik dit niet meer moest gebruiken. Maargoed nogmaals, n=1 en genoeg mensen die er wel op zweren, maar test het goed.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 3 april 2023 @ 23:11:50 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208648762
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Wel gisteren nog ff nieuwe schoenen gekocht (Brooks GtS, exact dezelfde als ik nu heb alleen andere kleur), deze en volgende week nog een paar kleine runnetjes (max uur per x), nog 3 gelletjes kopen en alles is klaar voor Rotterdam 8-)
Je gaat niet lopen op de dag zelf met je nieuwe schoenen toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208649013
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 23:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ik zou dat Maurten echt wel 2x testen alvorens je t in Rotterdam gebruikt. Ik weet, n=1 maar ik heb t zelf 2x geprobeerd, eerste x kreeg ik wat steken in mn maag en 2e x ineens t enorme gevoel dat ik naar de wc moest….ik vond ‘t niet heel vies maar wist wel dat ik dit niet meer moest gebruiken. Maargoed nogmaals, n=1 en genoeg mensen die er wel op zweren, maar test het goed.
Heb voor zo’n 150 euro aan Maurten gelletjes weggewerkt de afgelopen maanden. Inmiddels zit ik op het punt dat de smaak acceptabel is.
pi_208649027
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 23:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Mijn marathonschoenen hebben straks precies nul km op de teller bij de start. Ken de schoen door en door en weet dat blaren niet gaan spelen. Hheb bij mijn vorige paar precies hetzelfde gedaan, maar dan voor een halve marathon. Nou ging die wedstrijd kut, maar dat lag niet aan de schoenen :P
pi_208649804
Ik vind de neutrale smaak van Maurten juist heel goed te doen. In vergelijking tot al die mierzoete andere meuk. Echt hele fijne gel vind ik het. Ik ben een maand of twee, drie geleden overstapt op Maurten en ben er echt heel tevreden over. Smaak prima, textuur fijn (niet kliederen!), geen gekke dingen in m'n buik. Enige is: ja, ze zijn wel wat aan de prijs.

Planning bij mij is om de 5 kilometer gel en dat aanvullen met sportdrank.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_208649908
Ik gebruik ook Maurten. Het is misschien wel duur, maar vind ze lekkerder/beter dat die gelletjes met een aardbeien smaak of wat voor smaak dan ook. Dan kan je net zo goed hubba bubba kauwen.

Gisteren las ik mijn snelheden tijdens de Kippenren. Was zeer verbaasd en was gewoon 69ste geworden. Nog nooit zo hoog geeindigd :)
  dinsdag 4 april 2023 @ 07:55:50 #66
474254 GurneyIsBestOke
pi_208649946
Ik gebruik zelf voor wedstrijden ook alleen nog maar Maurten, heb de gelletjes inmiddels vaak genoeg uitgetest. Smaken ook prima inderdaad.

Die Drink Mix is wel nieuw voor mij, maar ik denk dat één test genoeg is. En anders is ORS op de dag zelf ook een optie.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 4 april 2023 @ 08:01:24 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_208649968
Ik zweer bij Gu Gels. Heb in Cyprus 1 Maurten gel gehad, dus kan nog testen wat ik ervan vind.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_208650031
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 april 2023 08:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zweer bij Gu Gels. Heb in Cyprus 1 Maurten gel gehad, dus kan nog testen wat ik ervan vind.
Ja, die had ik ook voor ik overstapte. Heb nog twee GU's over. Die wil ik op het eind van de marathon nog gebruiken om nog wat cafeïne binnen te krijgen op het eind.
  dinsdag 4 april 2023 @ 11:22:23 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_208652069
Het werden er maar vijf, mijn lichaam is er zó klaar mee. Mijn knie ging prima, maar nu speelde mijn lies op. En gewoon super zure benen. Ik ga het maar rustig aan doen tot de marathon zelf.
Met pijn en moeite derde
  Forum Admin dinsdag 4 april 2023 @ 11:23:11 #70
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_208652077
Heb vertrouwen :)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_208652355
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2023 23:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ga ze komende dagen ff inlopen. Maargoed t zijn hardloopschoenen he, geen schoenen die je onder je trouwpak aan doet. Hardloopschoenen (dit is mn 6e paar denk ik en het 3e paar gelijk aan mn vorige paren) zijn zo ontworpen dat ze direct lekker zitten. Vorig jaar ook gedaan, 2x 5km ingelopen de dagen ervoor en toen de marathon op de nieuwe schoenen, en dit zijn exact dezelfde schoenen als ik nu heb alleen nieuwer. Was het een heel ander merk/type had ik ‘t niet gedaan denk ik.
pi_208652360
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2023 00:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Mijn marathonschoenen hebben straks precies nul km op de teller bij de start. Ken de schoen door en door en weet dat blaren niet gaan spelen. Hheb bij mijn vorige paar precies hetzelfde gedaan, maar dan voor een halve marathon. Nou ging die wedstrijd kut, maar dat lag niet aan de schoenen :P
Onverstandig, maar oké..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208653104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Onverstandig, maar oké..
Dat is niet zo. In principe zijn schoenen meteen goed. Als ze goed zitten, hoef je ze helemaal niet in te lopen. Het is een mindset dat je per se schoenen moet hebben ingelopen.
pi_208653208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Onverstandig, maar oké..
Alle toppers lopen hun wedstrijden op nieuwe schoenen toch?

Als je het model kent en er al een paar paar van hebt versleten, hoezo zou het dan onverstandig zijn?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_208653223
Gebruiken jullie ook gel's bij een halve marathon? Heb er van het weekend sinds jaren weer 1 gelopen en ik vind gel's zo'n gedoe zowel om mee te nemen als om in te nemen als om hoe je maag er mee om gaat. Dus heb ik het maar niet gedaan omdat ik las dat je lichaam in principe genoeg energie heeft voor een inspanning van anderhalf uur, maar nu ging ik toch vrij kapot die laatste 5 kilometer, ben erg benieuwd of een gelletje het verschil had gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')