Zoë denkt,kom laat ik na 7 maanden ook iets voor de groep doen...🤣quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
Zoe denkt het al helemaal geregeld te hebben
ik hoop dat het helemaal anders loopt
Ik ook niet.quote:
Ja vraag ik me ook net af .. Alsof Zoe het al besloten heeft..quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ze regelen het allemaal wel met 3/4 man, maar weet de rest dat ook?
Wanda wil ook op 1 voor Jappiequote:Op donderdag 30 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Bern wil graag naar 1 om sasha????
wtf
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:01 schreef greysbones het volgende:
Wendy stookt de boel op
die wil esther helemaal niet op de kamer
Ik vind Mirthe in dit gesprek als een heel egoïstisch meisje overkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
Wendy![]()
![]()
Mirthe ik word dan wakker van natuurlijk daglicht en vogeltjes
Wendy natuurlijk daglicht en vogeltjes tuurlijk
moet je eerder naar bed gaan
Nee omdat ze donders goed weet dat niemand haar in k1 wil hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:00 schreef Hoempah het volgende:
Niemand mocht het weten van Esther. De hele loods weet het al van Mirthe.
ik ga de mensen wel missen??quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe in dit gesprek als een heel egoïstisch meisje overkomen.
Schijt aan wat Wendy zegt over de mensen die er al liggen, zij gaat de mensen wel missen, maar zij heeft nu daglicht en zij heeft nu een deur naar buiten.
En ze heeft al die tijd gezegd dat ze de mensen wel gezellig vindt maar het daglicht en frisse lucht mist. Niets aan gelogen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga de mensen wel missen??
kind loopt al weken te zeuren dat ze van die kamer wil want ze vindt het vreselijk
Tja Wendy zei al, hoef je niet te missen want we liggen dichtbijquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga de mensen wel missen??
kind loopt al weken te zeuren dat ze van die kamer wil want ze vindt het vreselijk
zoals wendy al zeiquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:03 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En ze heeft al die tijd gezegd dat ze de mensen wel gezellig vindt maar het daglicht en frisse lucht mist. Niets aan gelogen.
En dat lukt dus niet door het gebrek aan ritme door geen daglicht. Prima toch dat ze daarom naar een andere kamer wil als daar de mogelijkheid voor is. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals wendy al zei
moet ze eerder naar bed gaan
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze kan overdag gewoon naar buiten??quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dat lukt dus niet door het gebrek aan ritme door geen daglicht. Prima toch dat ze daarom naar een andere kamer wil als daar de mogelijkheid voor is. Ik snap het probleem niet zo.
Omdat Mirthe niet alleen daar woont.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dat lukt dus niet door het gebrek aan ritme door geen daglicht. Prima toch dat ze daarom naar een andere kamer wil als daar de mogelijkheid voor is. Ik snap het probleem niet zo.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoe Babette die mascara aanbrengt, ik word er nerveus van...
Dat is toch heel wat anders dan daglicht in je slaapkamerquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan overdag gewoon naar buiten??
Mirthe wil net als al die anderen haar zin
zo simpel is het
Dat geldt net zo goed voor de rest.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat Mirthe niet alleen daar woont.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ziet ze gelijk dat de poster van Eunice op de kast (aan de zijkant) van JW hangt
En degene met de meeste slaapproblemen die bijkans doordraait daardoor staat haar plaats af.ik snap er geen hol meer van.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor de rest.
sas ligt in k2quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Bern wil graag naar 1 om sasha????
wtf
Hoog tijd dat Babs gereset wordt naar mute ..quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:18 schreef spapaars het volgende:
Jef vertelt Erik dat hij aan de beurt is voor een gesprek in kamer 5.
[ afbeelding ]
ja dat weet ikquote:
nee maar hij wil niet nog eens verwisselen van kamer , is besprokenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat weet ik
ze liggen nu hele dagen naast elkaar
maar bij een kamerwissel wil hij niet bij Sas
is echt BSquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar hij wil niet nog eens verwisselen van kamer , is besproken
zal over Jeff gaanquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:27 schreef danaqui het volgende:
Stream 2 Ice en Marcio over dat iemand Jappie voor de bus heeft gegooit? En dat ze samen anderhalf uur hebben zitten praten?
Iemand?
Nee was een vrouw die dat gedaan heeftquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal over Jeff gaan
wie moet hij anders voor de bus gooien
babs denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee was een vrouw die dat gedaan heeft
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
babs denk ik
heb even mijn oordopjes ingedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |