SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze kan overdag gewoon naar buiten??quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dat lukt dus niet door het gebrek aan ritme door geen daglicht. Prima toch dat ze daarom naar een andere kamer wil als daar de mogelijkheid voor is. Ik snap het probleem niet zo.
Omdat Mirthe niet alleen daar woont.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:05 schreef HopScotch het volgende:
[..]
En dat lukt dus niet door het gebrek aan ritme door geen daglicht. Prima toch dat ze daarom naar een andere kamer wil als daar de mogelijkheid voor is. Ik snap het probleem niet zo.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:08 schreef Frummelie het volgende:
Hoe Babette die mascara aanbrengt, ik word er nerveus van...
Dat is toch heel wat anders dan daglicht in je slaapkamerquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kan overdag gewoon naar buiten??
Mirthe wil net als al die anderen haar zin
zo simpel is het
Dat geldt net zo goed voor de rest.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat Mirthe niet alleen daar woont.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ziet ze gelijk dat de poster van Eunice op de kast (aan de zijkant) van JW hangt
En degene met de meeste slaapproblemen die bijkans doordraait daardoor staat haar plaats af.ik snap er geen hol meer van.quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor de rest.
sas ligt in k2quote:Op donderdag 30 maart 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
Bern wil graag naar 1 om sasha????
wtf
Hoog tijd dat Babs gereset wordt naar mute ..quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:18 schreef spapaars het volgende:
Jef vertelt Erik dat hij aan de beurt is voor een gesprek in kamer 5.
[ afbeelding ]
ja dat weet ikquote:
nee maar hij wil niet nog eens verwisselen van kamer , is besprokenquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat weet ik
ze liggen nu hele dagen naast elkaar
maar bij een kamerwissel wil hij niet bij Sas
is echt BSquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar hij wil niet nog eens verwisselen van kamer , is besproken
zal over Jeff gaanquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:27 schreef danaqui het volgende:
Stream 2 Ice en Marcio over dat iemand Jappie voor de bus heeft gegooit? En dat ze samen anderhalf uur hebben zitten praten?
Iemand?
Nee was een vrouw die dat gedaan heeftquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal over Jeff gaan
wie moet hij anders voor de bus gooien
babs denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2023 11:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee was een vrouw die dat gedaan heeft
quote:Op donderdag 30 maart 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
babs denk ik
heb even mijn oordopjes ingedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |