Jipquote:
Ach serieus wat raar ik ken die lui nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
Ahh ik kan het niet aanzien gewoon... ik zit hier ook in een tranendal...
5min onder water?quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Jeff nog wel vertrekken
Hij zei nog, misschien stemmen ze mij er wel uit
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisjequote:Op woensdag 29 maart 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Jeff nog wel vertrekken
Hij zei nog, misschien stemmen ze mij er wel uit
Kim wil dat hij blijftquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisje
Ik ben gwoon een emotrutje, ik zat ook al te janken bij het kleine huis op de prairie...quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach serieus wat raar ik ken die lui niet
Begrijp ik wel, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij het zonder haar daar niet lang gaat volhoudenquote:
Ja alle glans is voor hem verloren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisje
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.quote:
Klopt, ze doet het voor haar zusjequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.
Daar kun je beter meteen opstappen. Over een week heeft het geen zin meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alle glans is voor hem verloren.
Daar te zitten en niet weten hoe het me je meisje en haar familie gaat lijkt mij ook niet makkelijk
Ja ik ook wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |