Mijn hemelquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
Erik begint over het uitstellen van een nieuwe kamerindeling. Die stelt voor dat dit uitgesteld moet gaan worden, in elk geval niet meer vandaag. Ik had verwacht dat Mirthe hier als eerste over zou beginnen, maar ook die zegt dat dit absoluut pas vanaf morgen moet, want ze denkt dat niemand hun hoofd ernaar heeft staan.
Die mensen wonen bijna 7 maanden samen op een beperkte ruimte, niet heel gek dat je dan empathische gevoelens voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap nog steeds niet hun collectieve HuilieHuilie als een deelnemer oprot... meer voor hun, meer kans voor elk daar op die 9Ton geld.. stelletje huichelaars
Ook al zou je een hekel hebben aan iemand, dan nog komt het menselijke naar boven. Dat is dan wel weer mooi iddquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen wonen bijna 7 maanden samen op een beperkte ruimte, niet heel gek dat je dan empathische gevoelens voor elkaar krijgt.
Voor Geld.. Heel veel Geldquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mensen wonen bijna 7 maanden samen op een beperkte ruimte, niet heel gek dat je dan empathische gevoelens voor elkaar krijgt.
Ze kunnen elkaar wel wurgen daar.. laat je niet door sentiment afleiden .. DGK taferelen moeten nog komen.. dán wordt het pas echt leukquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan nog kan er liefde, vriendschap en een band ontstaan
Je bent mijn zoon dochterquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:53 schreef Puzzie het volgende:
Esther die zich nooit om mensen heeft bekommert , nu zogenaamd betrokken en de moeder uithangen
Ja ondanks dat ik hem een lul vind heb ik wel met hem te doen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zit er ook helemaal doorheen
ja echt hoor, deden ze precies hetzelfde bij Martin zijn vertrek, terwijl ze een grote hekel aan hem en ook Kim hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Nog wat zinloos na-huichelen van SeikSas&Bern ..
[ afbeelding ]
Jipquote:
Ach serieus wat raar ik ken die lui nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:56 schreef Frummelie het volgende:
Ahh ik kan het niet aanzien gewoon... ik zit hier ook in een tranendal...
5min onder water?quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Jeff nog wel vertrekken
Hij zei nog, misschien stemmen ze mij er wel uit
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisjequote:Op woensdag 29 maart 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie Jeff nog wel vertrekken
Hij zei nog, misschien stemmen ze mij er wel uit
Kim wil dat hij blijftquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisje
Ik ben gwoon een emotrutje, ik zat ook al te janken bij het kleine huis op de prairie...quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach serieus wat raar ik ken die lui niet
Begrijp ik wel, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij het zonder haar daar niet lang gaat volhoudenquote:
Ja alle glans is voor hem verloren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, op de een of andere manier denk ik dat ook. Ik snap dat ook heel goed, omdat je er gewoon wil zijn voor je meisje
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.quote:
Klopt, ze doet het voor haar zusjequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.
Daar kun je beter meteen opstappen. Over een week heeft het geen zin meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alle glans is voor hem verloren.
Daar te zitten en niet weten hoe het me je meisje en haar familie gaat lijkt mij ook niet makkelijk
Ja ik ook wel.quote:
Misselijk van hemquote:
Jij geniet hiervan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
En het is pas Woensdag.. wat een geweldige week
Als je een goeie band hebt met je vader blijf je voor je vader moeder en zus. Dan Jaa niet zo belangrijkquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, maar zusje heeft ook een moeder. En Kim had geen goede band met vader, dus gaat er alleen uit voor dr zusje, zo lijkt het.
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misselijk van hem
Ik heb echt nog iemand zien genieten
Die blijft wel, Isaac sleept hem er wel doorheen. Die is daar goed in.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
die vent heeft geen empathiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.
0,0quote:
Hij ziet meer dan onsquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misselijk van hem
Ik heb echt nog iemand zien genieten
Gewoon vies van hem om dit hiervoor te gebruikenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is nu al weer bezig te stoken. Hij geniet er zelf waarschijnlijk het meest van.
Dat kan niet want dan is dit programma al klaar voordat het al op het nieuwe uitzendtijdstip wordt uitgezonden. Hij is veel te belangrijk voor daar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Als hij wil gaan, dan gaat hij, ze kunnen hem niet tegen zijn wil vasthoudenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan is dit programma al klaar voordat het al op het nieuwe uitzendtijdstip wordt uitgezonden. Hij is veel te belangrijk voor daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |