Joh.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als hij wil gaan, dan gaat hij, ze kunnen hem niet tegen zijn wil vasthouden
Eigenlijk zou Kim moeten vertellen dat ze de relatie wilde stopzetten maar het niet durfde in de loods. Straks vertrekt Jeff voor haar en dan is het uit.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Nou dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft geen zin meer om daar te zijn, hij wil met Kim mee
Wat is dit in godsnaamquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt amper.. maar ook Zoewie lijkt iets van huilen te faken
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze eerder denkt van help mijn wimpers zijn te zwaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lukt amper.. maar ook Zoewie lijkt iets van huilen te faken
[ afbeelding ]
Isaac en Kim.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:12 schreef xsaskiax het volgende:
Het schiet me ineens te binnen dat Kim het vorige week had over de ex die ze nog wilde zien als ze weer buiten was.... mag hopen dat dat niets wordt, want ze was er nog steeds lyrisch over, hoewel ze dacht dat hij in Den Haag woonde (was Den Bosch), zijn achternaam niet meer wist e.d.
Het klinkt misschien raar, maar ik vind het voor Jeffrey bijna nog erger dan voor Kim, de machteloosheid bij hem, het zeggen dat hij nog nooit zoveel van iemand gehouden heeft.... hij lijkt me in staat om zich weg te laten stemmen (hoewel dit met een week waarschijnlijk weer over is), nu zit hij er echt helemaal doorheen en zal hij zijn 'vrienden' daar hard nodig hebben....... maar ja...... wie/wat zijn echte vrienden??????
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, Kim kan altijd nog een drama brief schrijven aan de Febo net zoals Mexx gedaan heeft, en dan gaat ie wel hoor. Tot die tijd moet hij lekker daar blijven. Als Martin het lukt, lukt Jeff het helemaal!
Zoehiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tranen persen en hopen dat de foundation niet doorloopt?
Gevoelig kutventjequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.
Ik denk dat het geen wedstrijd is wie er gevoeliger is. Voor iemand die zo gevoelig is.....kan hij ook heel harteloos zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat onder die grote mond van Jeff een heel klein hartje zit en hij veel gevoeliger is dan Martin.
Eerst een peuk. Teringquote:
Nou zeg doe es niet zo cynischquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék.. ze is er nog..
Maar ze belooft straks écht weg te gaan![]()
[ afbeelding ]
Ja het zal wel even duren maar ik ben het het zatquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ze nog niet meteen weg?
Dan zet je de streams uitquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het zal wel even duren maar ik het het zat
Ja joh ze mag even op gemak afscheidnemenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar mag ze nog niet meteen weg?
O ik hoorde ze twee keer zeggen dit zijn echtequote:
Ja ook tegen Isaacquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, waren echte dit keer. Kim vroeg het ook, echte en hij zei ja.
Die Poort is gewoon open.. ze kan gewoon weg , ze heeft al bijna 2 uur afscheid genomenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh ze mag even op gemak afscheidnemen
Het is niet niks als je op deze manier naar huis moet
Ze moest haar spullen ook nog inpakken he, daar is de meeste tijd in gegaan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Poort is gewoon open.. ze kan gewoon weg , ze heeft al bijna 2 uur afscheid genomen
Ik ben het ook een beetje zatquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Poort is gewoon open.. ze kan gewoon weg , ze heeft al bijna 2 uur afscheid genomen
3 uur als ze niet opschiet
En anders ik wel. Er is weer een illegaal handeltje in de loods.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En nee geen idee hoe ze er aan komen maar ken er wel naar raden.
Nahh ..ok.. het is ook voor eeuwigquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze moest haar spullen ook nog inpakken he, daar is de meeste tijd in gegaan.
Het is bijna voorbij, ze gaat richting poort nu.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ..ok.. het is ook voor eeuwig
Rupiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En nee geen idee hoe ze er aan komen maar ken er wel naar raden.
Vind ik nu ook niet echt passendquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Ik was benieuwd of ze het game over terug gehangen hebben maar dat krijgen we niet te zien.
Oeh die rotkop van Jeffquote:
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie
Jeffs eigen pakje was gejat
Gokje hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.Intriges allemaal.
Van icequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.Intriges allemaal.
Oh ook een gokje, net als de illegale handel daar, ik denk van achter gekregen tijdens crisis tijd of zo. Ff schreeuwen in kamer 5 en dan een pakje toegeworpen krijgen.quote:
Dat is toch al ff geleden, kunnen ze wel zuinig zijn dan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van ice
Hadden ze allemaal een pakje
Als je zoveel make-up op je dikke harses hebt is een emotie niet zichtbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe doet een poging om verdrietig te kijken, maar ze meent er geen snars van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |