Het is bijna voorbij, ze gaat richting poort nu.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ..ok.. het is ook voor eeuwig
Rupiequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt.
En nee geen idee hoe ze er aan komen maar ken er wel naar raden.
Vind ik nu ook niet echt passendquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:25 schreef engine het volgende:
Ik was benieuwd of ze het game over terug gehangen hebben maar dat krijgen we niet te zien.
Oeh die rotkop van Jeffquote:
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie
Jeffs eigen pakje was gejat
Gokje hoorquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.Intriges allemaal.
Van icequote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen geld voor eten wel voor echte peuken. En van Rupie wist ik dat ie 1 pakje had maar ze hadden er dus meer.Intriges allemaal.
Oh ook een gokje, net als de illegale handel daar, ik denk van achter gekregen tijdens crisis tijd of zo. Ff schreeuwen in kamer 5 en dan een pakje toegeworpen krijgen.quote:
Dat is toch al ff geleden, kunnen ze wel zuinig zijn dan.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van ice
Hadden ze allemaal een pakje
Als je zoveel make-up op je dikke harses hebt is een emotie niet zichtbaar.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe doet een poging om verdrietig te kijken, maar ze meent er geen snars van
Die van Jeff was gejatquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch al ff geleden, kunnen ze wel zuinig zijn dan.![]()
Boeit verder ook niet.![]()
Nu nog even stilte voor onze Kim.
Kim wegquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. ik val even binnen.
Lekker gewerkt Febo... sjongejonge...
Wat een onzin ze is weg niet doodquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch al ff geleden, kunnen ze wel zuinig zijn dan.![]()
Boeit verder ook niet.![]()
Nu nog even stilte voor onze Kim.
Lekker johquote:
Ik heb daar nog nooit zoveel mensen met echte tranen zien staan.quote:
Hij is oprecht verdrietigquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden
Jawelquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit zoveel mensen met echte tranen zien staan.
Volgens mij zei alleen Wanda geen gedag
Ja vind ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik las het ... het afscheidsscherm had wat .... anders gekund in dit geval.
Misschien waren het wel de muizen die ze gejat hebben en die het als nest materiaal gebruikt hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van Jeff was gejat
Geen idee hoe hij er nu aan komt
Ik denk het ook nietquote:
Het is best wel een beetje raar gegaan vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kijken allemaal een beetje ontdaan. Zo sta je te pitchen om manager te worden en zo ben je thuis.
Welja 9 ton trek beter dan een Kimquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dank voor je mention @:greysbones , was met de hond naar buiten, zelf beetje last van mijn emoties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |