Je had het over geen geluid blablabla. Dacht dat je de gein wel snapte. Doofquote:
Echt hé, hij blijft maar zeiken over dat huilie huilie doen van babette nadat gj eruit moest.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:08 schreef Silves het volgende:
OMG en hij gaat maar verder met mensen te kleineren...Nu is Janet aan de beurt.
Dat vind ik ook sneu, ik weet dat het de regels zijn maar het is sneu om te zienquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het ook sneu voor Jeff, die machteloosheid en Kim bij willen staan, maar niet kunnen.
Hij is echt wel heel gek op Kim, ondanks zijn rare uitvallen (waarvan ik me soms afvraag of het een act is, omdat ze soms een paar minuten erna weer staan te knuffelen)quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook sneu, ik weet dat het de regels zijn maar het is sneu om te zien
Dat droop er ook vanafquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:11 schreef Silves het volgende:
Dus Essie haar gesprek met Babs was dus nep..zo is ze weer omgeluld door haar zeik man.
Dr zijn ook geen luxe dingen, voor niemand niet.. ja en Erik krijgt al meer dan ieder ander en daarom moet hij zich schamen als hij loopt te zeiken over het eten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom moet hij zich schamen?
Hij eet veel, maar hij vraagt niet om extra luxe dingen of wat dan ook.
De een eet nu eenmaal meer dan de ander en ik vind het nog steeds absurd dat er gelijke porties worden opgeschept.
Dat is ook zoquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is echt wel heel gek op Kim, ondanks zijn rare uitvallen (waarvan ik me soms afvraag of het een act is, omdat ze soms een paar minuten erna weer staan te knuffelen)
yep..en hoop ook dat haar armbanden blijven haken achter iets, dat gezwaai met die rammeldingen ( maar dit terzijde)quote:
Je kan mij niet vertellen dat als ze 24 of 48 u weg mag...ze geen half uurtje alleen met haar mams of zus heeftquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Kim krijgt een begeleider mee
Geen spel info
Nou ja vanaf dag 1 bedelen om een figuurzaag, gereedschap en een biljarttafel en allemaal gekregen, en nog is meneeer ontevreden.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr zijn ook geen luxe dingen, voor niemand niet.. ja en Erik krijgt al meer dan ieder ander en daarom moet hij zich schamen als hij loopt te zeiken over het eten.
dat snap ik dus nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dr zijn ook geen luxe dingen, voor niemand niet.. ja en Erik krijgt al meer dan ieder ander en daarom moet hij zich schamen als hij loopt te zeiken over het eten.
Ik word schijtziek van die smerige, leugenachtige, inhalige gier...quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Nou ja vanaf dag 1 bedelen om een figuurzaag, gereedschap en een biljarttafel en allemaal gekregen, en nog is meneeer ontevreden.
Mijn Hè was juist een grapje, een grapje dat jij niet snaptequote:Op woensdag 29 maart 2023 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je had het over geen geluid blablabla. Dacht dat je de gein wel snapte. Doof
quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Hè was juist een grapje, een grapje dat jij niet snapte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |