Dat zijn ook hele kostbare momenten.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan ? Ook niet bij de dag erna? Het regelen, kaarten schrijven (Daar hadden mijn zus en broer de meeste lol mee btw) De ceremonie ansich
Niet echt neequote:Op woensdag 29 maart 2023 16:55 schreef Sestra666 het volgende:
erik .. daar zit je op te wachten dan
Erik heeft gezegd dat hij niet naar huis gaat als hij te horen zou krijgen dat zijn vader of moeder zou zijn overleden.quote:
Erik kan beter zijn mond houdenquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik heeft gezegd dat hij niet naar huis gaat als hij te horen zou krijgen dat zijn vader of moeder zou zijn overleden.
Jaquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kim is Eriks zussie buiten de Poort?
Nou ik heb geen lol gehad aan het schrijven van de kaarten, het regelen van de crematie, de crematie zelf, het leeghalen van mijn ouderlijk huis.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Zegt moeders ja die moet ook een kaart en dan in koor, "Hij haatte dat wijf"Maar dat hoort er allemaal bij.
Ow een paar maand geleden zou hij niet gaan als ze gaan sterven , maar wel een paar uurtjes voor de begrafenis wilde gaan...en nu niet eens als ze dood zijn...mister2face, koude kille vieze vent.quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik heeft gezegd dat hij niet naar huis gaat als hij te horen zou krijgen dat zijn vader of moeder zou zijn overleden.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een MeeliftEmo-Autist die een poging doet..
Wij wel met vlagen uiteraard. Het is meer dat er herinneringen boven komen. Die leuk waren Maar off topicquote:Op woensdag 29 maart 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik heb geen lol gehad aan het schrijven van de kaarten, het regelen van de crematie, de crematie zelf, het leeghalen van mijn ouderlijk huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |