Joh !! Mopquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn Hè was juist een grapje, een grapje dat jij niet snapte
Dit was gezien de situatie de verstandigste keuzequote:
dat ook dusquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Dus wéér geen Eliminatie voor weken
Iemand haar vader gaat dood, jij denkt aan dit, man man....quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Dus wéér geen Eliminatie voor weken
Dan moet hij lekker de keuken ingaan en met z'n pulktengels lekker uit de pannen eten...quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet
hij heeft honger, kookt niet, dus kan niet uit de pannen eten om te proeven, eet nooit mee bij de nachtelijke sessies in de keuken enz.
maar krijgt hetzelfde opgeschept als bijv eunice en moet het daar dan maar mee doen als niemand hem een extra beetje toeschuift.
Het is nou niet zo dat hij kilo's is aangekomen van die beetjes die hij van anderen extra krijgt.
Hij hoeft zich in mijn ogen niet te schamen, maar dat is dan mijn mening
Respect is een groot woord. Het is de beste keusquote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Respect is een groot woord. Het is de beste keus
Boeiieeh.. Het Spel moet óók door..quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:24 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Iemand haar vader gaat dood, jij denkt aan dit, man man....
kim wilde al langer weg , haar doel was om half jaar te blijvenquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik bespeur bij Kim wel iets van opluchting
als je vader zolang zo ziek is geweest lijkt het me dubbel maar als je het meemaakt kan het ook opluchting zijn ...quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik bespeur bij Kim wel iets van opluchting
Dat was andere Kimquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
kim wilde al langer weg , haar doel was om half jaar te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |