o ik had het over die van mortaxxquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zo'n blauwe tag wel echt een chick-magnet is hoor.
Klinkt een beetje als die AI uit de Butlerian Jihadboeken (Dune universe), al was de mensheid toen slaaf van de machines.quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook nog een (luister)boektip die dan wel te maken heeft met AI
een boek genaamd We Are Legion (We Are Bob), een gozer gaat dood en wordt wakker als de AI die Amerika de ruimte in schiet als ruimtesonde omdat de aarde naar de klote gaat
hij kan zelf dingen bouwen en dus zichzelf klonen
de ene bob adopteert een planeet
de ander gaat zich mengen in alienrelaties
en sommigen gaan oorlog voeren
het klinkt heel kut maar is een van de beste sci fi series die ik gelezen heb
voor meer fantasy of sci-fi tips kun je me altijd taggen
of @:grifte dm'en
Dunequote:Op donderdag 30 maart 2023 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die AI uit de Butlerian Jihadboeken (Dune universe), al was de mensheid toen slaaf van de machines.
ja het is grappig en niet al te grauw ingestoken, maar er zit ook gewoon genocide en moord inquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die AI uit de Butlerian Jihadboeken (Dune universe), al was de mensheid toen slaaf van de machines.
Visueel schitterend, maar doe mij Lynch z'n versie maarquote:
https://store.steampowered.com/app/1605220/Dune_Spice_Wars/quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Visueel schitterend, maar doe mij Lynch z'n versie maar
De vis wordt duur betaald vriend.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De rekening aan het betalen makker brother.
Het stikt momenteel ook van de Feijenoorders in het Ajax topic.quote:Op donderdag 30 maart 2023 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic is sowieso een beetje losgegaan, als je wint dan heb je vrienten.
Waar koopt Maxima haar onderbroeken ?quote:Op donderdag 30 maart 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
zijn jullie al klaar voor koningsdag in jullie stad? @:erasmus @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer
valt vooral op omdat er voor de rest bijna niemand meer actief post daarquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stikt momenteel ook van de Feijenoorders in het Ajax topic.
Intro bedoelde ik eigenlijkquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit pas in seizoen 1 maar zitten wel goeie dingen in, ja.
Ben al blij dat je geen verassend post. Veder is het overal dood hier op FOK!quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
valt vooral op omdat er voor de rest bijna niemand meer actief post daar
goh
verrassend
ik schater
David Lynchequote:Op donderdag 30 maart 2023 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeker, visueel/muziek is top in de remake.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |