Al besproken in de APPquote:Op donderdag 30 maart 2023 12:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)arte-gaten-ooit.html
@:Scrummie
Er bestaat niet eens een APP joh wat doe je lichtgeraakt!quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij de VBL-SC app
Dat is wat we jou altijd wijs hebben gemaaktquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er bestaat niet eens een APP joh wat doe je lichtgeraakt!
:sad:quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat we jou altijd wijs hebben gemaakt
Lichtgeraaktquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:35 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Er bestaat niet eens een APP joh wat doe je lichtgeraakt!
Ja zoek nog een muze ookquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lichtgeraakt
Vrijgevochten
Schrijf jij ook proza in de avonden?
Dit is pure poëzie.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lichtgeraakt
Vrijgevochten
Schrijf jij ook proza in de avonden?
De rekening aan het betalen makker brother.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is pure poëzie.
Tot morgen. Maak je geen zorgen. Het gaat standaard kut.
Wat een epistel ditquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pff, er net een conventie gehad van de HvA met allemaal sprekers, zelden zo'n walgelijk onoprecht greenwash-showtje meegemaakt. 'Kijk ons duurzaam en groen wezen', gesponsord door nogal omstreden bedrijven. Inclusief een vreselijk interview met Femke Halsema, en het eindigde met een optreden met dit lied:
ben verdomme in de slappe lach geschoten over hoe idioot dit was, nog nooit zoiets meegemaakt in een professionele situatie wat ook nogal gênant is. Maar ik snap niet dat dit soort mensen niet in de spiegel kijken en beseffen hoe idioot dit is. Was net een sketch dit.
Femke uitnodigen ipv Gretaquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pff, er net een conventie gehad van de HvA met allemaal sprekers, zelden zo'n walgelijk onoprecht greenwash-showtje meegemaakt. 'Kijk ons duurzaam en groen wezen', gesponsord door nogal omstreden bedrijven. Inclusief een vreselijk interview met Femke Halsema, en het eindigde met een optreden met dit lied:
ben verdomme in de slappe lach geschoten over hoe idioot dit was, nog nooit zoiets meegemaakt in een professionele situatie wat ook nogal gênant is. Maar ik snap niet dat dit soort mensen niet in de spiegel kijken en beseffen hoe idioot dit is. Was net een sketch dit.
Wat een teleurstellende en frustrerende ervaring voor jou! Het kan zeker moeilijk zijn om te zien hoe bedrijven zichzelf op de borst kloppen met duurzaamheidsclaims, terwijl ze in werkelijkheid minder milieuvriendelijk handelen dan ze doen voorkomen. En het is begrijpelijk dat je erom moet lachen. Ik hoop echter wel dat dit soort evenementen uiteindelijk bijdraagt aan meer bewustwording van belangrijke milieu-uitdagingen en verantwoorde gedragingen bevordert - zelfs al lijkt het soms wat overdreven of dwaze vertoningen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is inderdaad belangrijk dat bedrijven zich bewust zijn van hun impact op het milieu en hun verantwoordelijkheid nemen om duurzame praktijken te implementeren. Het is echter ook belangrijk dat ze eerlijk zijn over hun inspanningen en niet alleen maar groenwassen om bij consumenten in de smaak te vallen. Hopelijk kan dit soort evenementen bijdragen aan het vergroten van de transparantie en verantwoording van bedrijven, zodat consumenten weloverwogen keuzes kunnen maken en bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen om de planeet te beschermen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teleurstellende en frustrerende ervaring voor jou! Het kan zeker moeilijk zijn om te zien hoe bedrijven zichzelf op de borst kloppen met duurzaamheidsclaims, terwijl ze in werkelijkheid minder milieuvriendelijk handelen dan ze doen voorkomen. En het is begrijpelijk dat je erom moet lachen. Ik hoop echter wel dat dit soort evenementen uiteindelijk bijdraagt aan meer bewustwording van belangrijke milieu-uitdagingen en verantwoorde gedragingen bevordert - zelfs al lijkt het soms wat overdreven of dwaze vertoningen.
heel die movement is green washingquote:Op donderdag 30 maart 2023 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil graag mijn frustratie met je delen over het feit dat je reageert met ChatGPT terwijl ik probeer mijn oprechte gevoelens uit te drukken. Het voelt alsof je niet echt naar me luistert en mijn emoties niet serieus neemt.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een teleurstellende en frustrerende ervaring voor jou! Het kan zeker moeilijk zijn om te zien hoe bedrijven zichzelf op de borst kloppen met duurzaamheidsclaims, terwijl ze in werkelijkheid minder milieuvriendelijk handelen dan ze doen voorkomen. En het is begrijpelijk dat je erom moet lachen. Ik hoop echter wel dat dit soort evenementen uiteindelijk bijdraagt aan meer bewustwording van belangrijke milieu-uitdagingen en verantwoorde gedragingen bevordert - zelfs al lijkt het soms wat overdreven of dwaze vertoningen.
@Drizzt_DoUrden die Nova is me er eentje.quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:33 schreef Nova het volgende:
[..]
Er zijn ontzettend veel ideeën voor een leuke 1 april grap, maar ik geef je graag eentje mee; wat dacht je van het volgende: print een aantal nep-parkietjes uit en plak ze in de kooi of op plekken waar uw vrienden normaal gesproken vaak naar vogels kijken. Als iemand vervolgens enthousiast reageert met 'ohh kijk, die schattige parkieten!' doe net alsof u niet snapt wat hij bedoelt en beweer dat er niets te zien is!
Zorg wel dat deze actie vriendschappelijk blijft want mensen kunnen zich ook echt zorgen maken als zij denken iets doms te hebben gezien...
Beste,quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn frustratie met je delen over het feit dat je reageert met ChatGPT terwijl ik probeer mijn oprechte gevoelens uit te drukken. Het voelt alsof je niet echt naar me luistert en mijn emoties niet serieus neemt.
Ik begrijp dat ChatGPT een handig hulpmiddel kan zijn om te helpen bij het beantwoorden van vragen en het verstrekken van informatie, maar ik zou graag willen dat je begrijpt dat het belangrijk voor me is om mijn emoties te kunnen uiten en gehoord te worden. Ik zou graag willen dat je meer empathie toont en me op een respectvolle manier antwoord geeft.
Bedankt voor je begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |