avgquote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
kbr?quote:
Ze hebben aardig wat omzet verloren door die zwarte nazi.quote:Op woensdag 29 maart 2023 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien hoop Adidas wel dat ze allemaal in Adidaskleding gaan lopen.
Nog nasi van gisteren.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijger wit, cervelaatworst.quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat was er dan, dit heb ik niet echt gevolgd?quote:Op woensdag 29 maart 2023 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben aardig wat omzet verloren door die zwarte nazi.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er dan, dit heb ik niet echt gevolgd?
https://www.ad.nl/show/ad(...)-rapper-ye~a62f6b9b/quote:De hardste klap volgde na het opzeggen van de lucratieve samenwerking met de Amerikaanse rapper Kanye West, tegenwoordig bekend als Ye. In oktober zegde Adidas het contract met de omstreden rapper op vanwege een reeks antisemitische uitlatingen op Twitter. Eerder verscheen Ye, die volgens dokters lijdt aan een bipolaire stoornis, op Paris Fashion Week in een T-shirt met de tekst ‘White Lives Matter’, een slogan populair onder rechts-extremisten in de Verenigde Staten.
Yeezy
De populaire sneakerlijn Yeezy was goed voor 8 procent van de jaaromzet van Adidas, becijferen analisten. Het bedrijf zit in de maag met de gigantische voorraad sneakers, goed voor een totale waarde van 1,2 miljard euro. Woensdag werd bekendgemaakt dat er een afschrijving van 700 miljoen euro op de collectie is gedaan. De rest van de voorraad gaat mogelijk naar een goed doel, verklaarde Gulden.
Oh, dat is wel een gevoelige klap, dan zou ik denk ik toch geprobeerd hebben de samenwerking wat later op te zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/show/ad(...)-rapper-ye~a62f6b9b/
Woke zijn mag wat kostenquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een gevoelige klap, dan zou ik denk ik toch geprobeerd hebben de samenwerking wat later op te zeggen.
quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Zijn er hier mensen die koud douchen? @:onlogisch @:caland
quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
AI snapt er geen reet van is wel weer duidelijk
Gadverdamme manquote:Op donderdag 30 maart 2023 00:48 schreef AFCNiels het volgende:
@:Drizzt_Dourden RAWR!!!!!!
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |