Zit je in de gym selfief te makenquote:
Er zijn er zat die dan ook nog beginnen te mekkeren als er mensen door hun videos gaan heenlopenquote:
In de sportschool is het vaker lullen en foto’s maken dan sporten. Die apparaten lekker bezet houden…….quote:
yep, ik weet niet wie wie weer in genade heeft genomenquote:
Nou hopelijk blijft het nu goed gaanquote:Op maandag 10 april 2023 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
yep, ik weet niet wie wie weer in genade heeft genomen
Of dat mannen naar hun billen kijkenquote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er zat die dan ook nog beginnen te mekkeren als er mensen door hun videos gaan heenlopen
Agossie, wat schattig dit ook weer.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 19:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Agossie, wat schattig dit ook weer.
Waar ik wel over verbaasd ben is die sloot, niet afgeschermd maar gewoon zo te bereiken open liggend in het weiland, daar is die kleine dus ingevallen zegt Ruud. Het loopt ook zo af, ben dan meteen bang dat een stier een poot kan breken b.v.
Hij geeft zoals gewoonlijk geen antwoord op de vragen die voorbij komen. Maar was Ruud erbij, is die kleine zelfstandig er weer uitgekomen, vragen, veel vragen dus![]()
Maar wat is het toch een prachtig mooi beestje om te ziien die kleine![]()
Kaapie is gister in het water gevallen. Erros helpt hem vandaag om weer schoon te worden.🥰
3 u.
[ afbeelding ]
Geen idee wat er aan de hand isquote:Op maandag 10 april 2023 19:51 schreef DaniqueV het volgende:
Pullup wat is Bil toch stil.![]()
Zou ze bezig zijn met bevruchten van een ei of zit ze inmiddels weer huilend en pruilend op de bank bij moeders?
Stille Bill is raar! dat klopt niet
Met of zonder Tommyquote:Op maandag 10 april 2023 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand is
Maak me niet zo veel zorgen, die duikt wel weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |