Ja verder is er idd níks anders dan deze twee opties.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En straks zit ze met twee mokkakindjes drie hoog in een flat te klagen dat er geen normale mannen zijn
Hangt af van haar intelligentie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En straks zit ze met twee mokkakindjes drie hoog in een flat te klagen dat er geen normale mannen zijn
Doen jongeren tegenwoordig nog iets anders?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Wellicht moeten de dames is wat minder op hun schermpjes kijken.
Sorry ik doe elke avond niet anders op dit tijdstipquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
Wellicht moeten de dames is wat minder op hun schermpjes kijken.
Dan moet je wel een piano-waardig verhaal vertellen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nog nooit oesters gehad. Misschien toch eens meedoen aan fd, dan kan ik daar ook een verhaal over houden.
Of als achtergrond meedoenquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan moet je wel een piano-waardig verhaal vertellen.
en Social work doen of pedagogisch medewerker zijn, queer of non binair.quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:50 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dan moet je wel een piano-waardig verhaal vertellen.
of interseksueel of transquote:Op woensdag 29 maart 2023 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en Social work doen of pedagogisch medewerker zijn, queer of non binair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |