Uhu. Ik was er ook wel even naar van. En dat heb ik eigenlijk niet heel vaak. Toen m'n oma dood ging eigenlijk ook niet. En soms maak ik me daar wel eens zorgen over. (En nu voel ik me schuldig dat ik de situatie over mezelf laat gaanquote:
Ja, vooral dat ik dus ook niet zeker weet of het echt een allergie is. Eerder had hij een keer steeds af en toe diarree, toen tijdje op sensitivity control brokjes om rust te geven, en daarna ging het hele tijd goed tot ik twee keer drup bloederig slijm op de grond zag (wss van gaan zitten na bak) en klein beetje bloed op ontlasting. Maar verder dus geen klachten of zo. Dierenarts had weer aangeraden even tijdje op hypoallergeen dit keer om tot rust te komen. Maar zou idd fijn zijn als ik er nu of achter kom wat problemen geeft, of het toch geen allergie blijkt. Want het is wel stuk makkelijker als beide katten gewoon zelfde brokjes kunnen krijgen enzoquote:Op donderdag 30 maart 2023 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ingewikkeld @:vlindertje89 met zo’n allergiekat![]()
Hopelijk kan hij deze eiwitten nu weer verdragen, heb je toch weer wat meer variatie.
Urgh, sukkels dusquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
@:DancingPhoebe Nee het werk bevalt mij niet en ik beval het werk niet
Ja dat.quote:
Ja. Wel eerst even op kamertemperatuur laten komen om barsten te voorkomen.quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:21 schreef Barreltje het volgende:
Zeg schoonmaak cullies..
Kunnen de glazen platen van de koelkast in de afwas machine?![]()
![]()
Ik dacht heel even dat je een taartje at dat al 5.5 jaar over datum wasquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een taartje gegeten op het afscheid van m'n supertaartenbakker die lang, lang over z'n houdbaarheiddatum heen was. 5½ jaar bij ons, als externe, terwijl externen maximaal 2 jaar mogen blijven![]()
Hij was vanuit eigen perspectief nu ook een jaar over datum.
Ik dacht ook dat het over de taart zelf gingquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een taartje at dat al 5.5 jaar over datum was
Sukkelsquote:
Mijn taartenbakker-chefkok, die mijn hele reis door de taartenburcht met me meemaakte. LIT / sigme’s eindeloze feuilletonquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je een taartje at dat al 5.5 jaar over datum was
Ze zouden een surefeeder met timer moeten uitvindenquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 dat kan opzich wel, maar ik heb een automatische voermachine waar ik juist erg blij mee ben zodat ze ook midden op de dag voer kunnen krijgen als ik op werk zit of 's morgens om 6u enzo. Ze zijn beide niet in staat zelf het over de dag te verdelen namelijk. Heb nu in de machines de hypoallergene brokjes zitten dus die krijgen ze om 13u, en nu dus niks meer tussen dat ik naar bed ga en weer op sta, maar gewoon weer op het oude ritme waarbij ik alleen de twee natvoer voedingen zelf hoef te geven en rest via automaat gaat zou fijn zijnmaar doe dat nu niet met hypoallergene want wil andere kat gewoon op hoog eiwitgehalte voer hebben. Komt ook wel weer goed straks, hij is vast niet voor kip en rund en lam enz allergisch
dus dan vind ik wel n combinatie v brokjes die werkt voor allebei!
Is afgeschermd in onze omgevingquote:Op donderdag 30 maart 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik heb jaaaaaaren geleden als achtergrond van m'n werk-bureublad dit genomen:
[ afbeelding ]
Dat gaf mij veel rust.
quote:Op donderdag 30 maart 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik heb jaaaaaaren geleden als achtergrond van m'n werk-bureublad dit genomen:
[ afbeelding ]
Dat gaf mij veel rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |