abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 19:30:54 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208594228
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Narigheid -O-
Uhu. Ik was er ook wel even naar van. En dat heb ik eigenlijk niet heel vaak. Toen m'n oma dood ging eigenlijk ook niet. En soms maak ik me daar wel eens zorgen over. (En nu voel ik me schuldig dat ik de situatie over mezelf laat gaan :@ )

Heb even zitten kijken, hij was ook op het feestje van m'n ouders toen ze in februari 40 jaar getrouwd van. Ik was foto's aan het maken en hij drong er op aan dat we als gezin nog foto zouden maken. Helaas geen foto van hem echt samen met z'n vrouw.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 19:32:47 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208594278
Nou ja, eerst even koffer inpakken en slapen. Tegen 3:30 richting Schiphol rijden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208594279
Heel niet gek Ludolf.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208594308
En ook
Ja goftedomme het leven zou echt veel mooier worden van meer cocktails met DP.
Het tekort is een danig gemis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208594356
Wat naar zeg, @derLudolf! Logisch dat je er even naar van bent :*
@Barreltje veel plezier morgen en succes met inpakken!
@Cat-astrophe ik vind allebei de manieren spannend :o ook de reden waarom ik sinds eind relatie niet meer op vakantie ben geweest, op een lang weekend Leeuwarden met mn moeder na :')

PT was fijn. Rustig aan gedaan met dingen rondom nek, iets meer gekletst tussendoor maar wel gewoon lekker gesport. Hopelijk door de beweging stijfheid morgen ook weer uit m'n nek, heeft meestal wel dat effect.

Ook nog mn bad schoongemaakt incl badkamerraam. Alvast één ding afgestreept van mn huishoudlijstje waarop ik drie weken achter loop inmiddels :+

Ook voor het eerst vandaag weer natvoer aan kat gegeven die al anderhalve maand op hypoallergeen voer staat, om te testen. Rund is het nu. Denk dat ik een week ofzo dit geef? Mss eens dierenarts bellen om te vragen hoe lang ik eigenlijk moet proberen om te kunnen zeggen of dat eiwit problemen oplevert. En wordt nog ingewikkeld dat echt te testen, want was alleen klein beetje bloed op ontlasting, geen diarree of grote plekken op huid ofzo waarvan makkelijk te zien is of dat terug komt. Dus dat wordt weer kattenbakstaren en hopen dat ie gaat als ik er ben of dat ie niet begraaft :+
pi_208594460
En toen at poes weer wel, maar kater niet :{w
Bij hem bleek de oorzaak een stuk simpeler. Hij had me gisteren al subtiel laten weten dat de nieuwe smaak voer niet in de … smaak viel door de helft te laten staan. Nu totale weigering. Tot ik wat anders serveerde, wat binnen tien tellen op was. Daarna een half uur purrepurre en poetspoets O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208594475
Ingewikkeld @vlindertje89 met zo’n allergiekat :o
Hopelijk kan hij deze eiwitten nu weer verdragen, heb je toch weer wat meer variatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208594716
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ingewikkeld @:vlindertje89 met zo’n allergiekat :o
Hopelijk kan hij deze eiwitten nu weer verdragen, heb je toch weer wat meer variatie.
Ja, vooral dat ik dus ook niet zeker weet of het echt een allergie is. Eerder had hij een keer steeds af en toe diarree, toen tijdje op sensitivity control brokjes om rust te geven, en daarna ging het hele tijd goed tot ik twee keer drup bloederig slijm op de grond zag (wss van gaan zitten na bak) en klein beetje bloed op ontlasting. Maar verder dus geen klachten of zo. Dierenarts had weer aangeraden even tijdje op hypoallergeen dit keer om tot rust te komen. Maar zou idd fijn zijn als ik er nu of achter kom wat problemen geeft, of het toch geen allergie blijkt. Want het is wel stuk makkelijker als beide katten gewoon zelfde brokjes kunnen krijgen enzo :+ . Het onhandige is dat ik ze normaal brokjes geef van 3 merken met daarin pluimvee & kip, kip en kip & wild zwijn, en natvoer in verschillende eiwitbron-combinaties, met rund, kip, kalkoen, lam en zalm :+ . Dierenarts zei dat rund, kip en lam vaakst probleem zijn, en rund zit in bijna alle natvoersmaken dus die probeer ik eerst. Maar nog wel wat andere eiwitten te gaan dus :P
pi_208594851
Wat een naar bericht @derLudolf

Wel even een *O* voor @Barreltje en de sleutel

Fijn dat het afscheid mooi was LS. Ik was even in een klein winkeltje net en de verkoopster (we kennen elkaar) zat naar de uitvaart van haar oom te kijken, in de VS

Op t werk best druk maar om 16 uur afscheidsborrel van collega. Omdat zieke collega dat altijd regel was ik nu de sjaak. Ze had giste(op haar vrije dag) wel boodschappen gedaan (hoezo cateraars, ze zitten tegenover ons) maar nu mocht ik alles naar de juiste plek brengen (met 2 ontstoken knieën). Ben om 17 uur vertrokken “moet naar fysio” (dat is wel duidelijk) maar dat was pas om 1815 :)

Morgen ga ik een paar uur werken, vind het ook niet fijn om een (leuke) collega die al overloopt in d’r eentje te laten zitten. Wel op tijd weg natuurlijk

@vlindertje89 is het geen idee om de katten met de surefeeder eten te geven? Nika en Elin hadden ook verschillend voer en zo kon dat prima

@DancingPhoebe Nee het werk bevalt mij niet en ik beval het werk niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_208595016
@Kaatje1 dat kan opzich wel, maar ik heb een automatische voermachine waar ik juist erg blij mee ben zodat ze ook midden op de dag voer kunnen krijgen als ik op werk zit of 's morgens om 6u enzo. Ze zijn beide niet in staat zelf het over de dag te verdelen namelijk. Heb nu in de machines de hypoallergene brokjes zitten dus die krijgen ze om 13u, en nu dus niks meer tussen dat ik naar bed ga en weer op sta, maar gewoon weer op het oude ritme waarbij ik alleen de twee natvoer voedingen zelf hoef te geven en rest via automaat gaat zou fijn zijn :) maar doe dat nu niet met hypoallergene want wil andere kat gewoon op hoog eiwitgehalte voer hebben. Komt ook wel weer goed straks, hij is vast niet voor kip en rund en lam enz allergisch :) dus dan vind ik wel n combinatie v brokjes die werkt voor allebei!
pi_208595128
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:

@:DancingPhoebe Nee het werk bevalt mij niet en ik beval het werk niet
Urgh, sukkels dus -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 30 maart 2023 @ 20:21:02 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208595189
Zeg schoonmaak cullies..
Kunnen de glazen platen van de koelkast in de afwas machine? O-) O-) O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208595198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Urgh, sukkels dus -O-
Ja dat.
En jij dan? Jij? Werk?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 30 maart 2023 @ 20:24:50 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_208595238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:21 schreef Barreltje het volgende:
Zeg schoonmaak cullies..
Kunnen de glazen platen van de koelkast in de afwas machine? O-) O-) O-)
Ja. Wel eerst even op kamertemperatuur laten komen om barsten te voorkomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208595241
Ik heb vandaag een taartje gegeten op het afscheid van m'n supertaartenbakker die lang, lang over z'n houdbaarheiddatum heen was. 5½ jaar bij ons, als externe, terwijl externen maximaal 2 jaar mogen blijven _O-
Hij was vanuit eigen perspectief nu ook een jaar over datum.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208595288
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag een taartje gegeten op het afscheid van m'n supertaartenbakker die lang, lang over z'n houdbaarheiddatum heen was. 5½ jaar bij ons, als externe, terwijl externen maximaal 2 jaar mogen blijven _O-
Hij was vanuit eigen perspectief nu ook een jaar over datum.
Ik dacht heel even dat je een taartje at dat al 5.5 jaar over datum was _O-
  donderdag 30 maart 2023 @ 20:29:41 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208595299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik dacht ook dat het over de taart zelf ging :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208595314
Ouwe taart!
pi_208595315
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja dat.
En jij dan? Jij? Werk?
Sukkels -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208595359
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mijn taartenbakker-chefkok, die mijn hele reis door de taartenburcht met me meemaakte. LIT / sigme’s eindeloze feuilleton

Misschien moet ik er maar een nieuw blaadje aan wijden.
pi_208595384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Sukkels -O-
Oh. Ik heb jaaaaaaren geleden als achtergrond van m'n werk-bureublad dit genomen:

Dat gaf mij veel rust.
pi_208595395
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:11 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 dat kan opzich wel, maar ik heb een automatische voermachine waar ik juist erg blij mee ben zodat ze ook midden op de dag voer kunnen krijgen als ik op werk zit of 's morgens om 6u enzo. Ze zijn beide niet in staat zelf het over de dag te verdelen namelijk. Heb nu in de machines de hypoallergene brokjes zitten dus die krijgen ze om 13u, en nu dus niks meer tussen dat ik naar bed ga en weer op sta, maar gewoon weer op het oude ritme waarbij ik alleen de twee natvoer voedingen zelf hoef te geven en rest via automaat gaat zou fijn zijn :) maar doe dat nu niet met hypoallergene want wil andere kat gewoon op hoog eiwitgehalte voer hebben. Komt ook wel weer goed straks, hij is vast niet voor kip en rund en lam enz allergisch :) dus dan vind ik wel n combinatie v brokjes die werkt voor allebei!
Ze zouden een surefeeder met timer moeten uitvinden :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_208595407
Pffft vuurwerk tussen 2 coll op het werkoverleg.

De oude coll die 6 puntjes op de i wil blijven leggen en veel tijd daarmee kwijt is en daardoor de hele dag gestresst rondloopt en continue overwerkt en de nieuwe coll die met frisse blik dingen durft te aan te snijden en wat puntjes van de i veegt waar ze gelijk in heeft.

Voorbeeldje:
"Dossiervoering hoeft echt niet op 4 plekken en 10 jaar bewaard.
Dat mag niet eens"

"Ja maaaarrrrr zo hebben we het altijd gedaan"

En meer van deze verschillen. Hopelijk komen ze wat dichter tot elkaar, door de nieuwe mensen moet de groep weer hergedingest worden.

Ik voel me steeds meer een toeschouwer met zulke werkoverleggen eerlijk gezegd.
Zal einde werkperiode fase wel zijn :')
pi_208595456
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh. Ik heb jaaaaaaren geleden als achtergrond van m'n werk-bureublad dit genomen:
[ afbeelding ]
Dat gaf mij veel rust.
Is afgeschermd in onze omgeving :'(

Zwaar leven, heel zwaar leven.
pi_208595495
quote:
2s.gif Op donderdag 30 maart 2023 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat gaf mij veel rust.
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')