abonnement Unibet Coolblue
pi_208638714
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 april 2023 22:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ik neem wel eens contact op uit interesse.
Ik zou dat wel willen.

Mijn eerste echte relatie. We waren beide 17 en het heeft een jaar of 4 geduurd. Het ging ff wat stroever en ik heb niet zo netjes gehandeld. Ik werd verliefd op iemand anders en heb in een beschonken bui ook die griet gezoend. Die avond geweigerd met scharrel naar bed te gaan en de volgende dag naar vriendin toe om het uit te maken. Zij was helemaal over de rooie, maar wilde alles nog goed maken en zo. Ik wilde dat niet en uiteindelijk heeft ze mij compleet geblocked.

We zijn bijna 20 jaar verder. Ik zit in mijn 3e serieuze relatie sindsdien, heb 2 kinderen, woon aan de andere kant van het land. Zij is getrouwd, veel meer weet ik niet van haar.
Ik zou zo graag eens van haar horen dat alles goed is gekomen. Dat ze gelukkig is en goed terecht is gekomen. Dat we samen kunnen lachen over dat we elkaars eerste liefde waren. Ik wil serieus niks verder van haar. Ik hoef geen vriendschap, geen relatie, geen verbinding. Door de jaren heen heb ik vaak gedacht om contact op te nemen, maar om alle reden die in dit topic staan: nog nooit gedaan.
pi_208651338
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 09:55 schreef Grublit het volgende:

[..]
Ik zou dat wel willen.

Mijn eerste echte relatie. We waren beide 17 en het heeft een jaar of 4 geduurd. Het ging ff wat stroever en ik heb niet zo netjes gehandeld. Ik werd verliefd op iemand anders en heb in een beschonken bui ook die griet gezoend. Die avond geweigerd met scharrel naar bed te gaan en de volgende dag naar vriendin toe om het uit te maken. Zij was helemaal over de rooie, maar wilde alles nog goed maken en zo. Ik wilde dat niet en uiteindelijk heeft ze mij compleet geblocked.

We zijn bijna 20 jaar verder. Ik zit in mijn 3e serieuze relatie sindsdien, heb 2 kinderen, woon aan de andere kant van het land. Zij is getrouwd, veel meer weet ik niet van haar.
Ik zou zo graag eens van haar horen dat alles goed is gekomen. Dat ze gelukkig is en goed terecht is gekomen. Dat we samen kunnen lachen over dat we elkaars eerste liefde waren. Ik wil serieus niks verder van haar. Ik hoef geen vriendschap, geen relatie, geen verbinding. Door de jaren heen heb ik vaak gedacht om contact op te nemen, maar om alle reden die in dit topic staan: nog nooit gedaan.
Om je eigen geweten te zuiveren dus.
pi_208665088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2023 10:24 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Om je eigen geweten te zuiveren dus.
Zo zal het overkomen, dat realiseer ik mij.
Maar ik heb oprecht interesse in de vraag of alles goed is gekomen met haar. Of mijn eerste grote liefde het goed maakt nu. Zo niet, dan kan ik er trouwens weer niks in betekenen, maar ja...
  Moderator woensdag 5 april 2023 @ 11:06:25 #54
441859 crew  Lenny77
pi_208665524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 10:37 schreef Grublit het volgende:

[..]
Zo zal het overkomen, dat realiseer ik mij.
Maar ik heb oprecht interesse in de vraag of alles goed is gekomen met haar. Of mijn eerste grote liefde het goed maakt nu. Zo niet, dan kan ik er trouwens weer niks in betekenen, maar ja...
Bwah ik zie niet in waarom het niet zou kunnen..
Mensen kunnen ook nogal overdrijven. Een oprechte: hé hoe gaat het na al die tijd met je? Is toch mooi?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208666382
Soms toch even je oude fuckbuddies langs. Soms kun je weer een paar keer lol maken samen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_208669356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 11:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Bwah ik zie niet in waarom het niet zou kunnen..
Mensen kunnen ook nogal overdrijven. Een oprechte: hé hoe gaat het na al die tijd met je? Is toch mooi?
Het gebaar is mooi, maar dan nog kun je niet altijd inschatten of je er goed aan doet. Zeker als het voor de ander op een ontzettende rotmanier geëindigd is.
Maar het kan ook zeker goed ontvangen worden inderdaad.
  Moderator woensdag 5 april 2023 @ 16:31:05 #57
441859 crew  Lenny77
pi_208669393
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
Het gebaar is mooi, maar dan nog kun je niet altijd inschatten of je er goed aan doet. Zeker als het voor de ander op een ontzettende rotmanier geëindigd is.
Maar het kan ook zeker goed ontvangen worden inderdaad.
Ga je dat niet vanzelf merken aan de ander? Geen antwoord ofzo?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_208669404
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ga je dat niet vanzelf merken aan de ander? Geen antwoord ofzo?
Natuurlijk, maar ondertussen zit de ander dan misschien al met een kutgevoel.
  Moderator woensdag 5 april 2023 @ 16:33:25 #59
441859 crew  Lenny77
pi_208669415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 16:31 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar ondertussen zit de ander dan misschien al met een kutgevoel.
Hm... ook nog na 20j?
Maar ok.. zou kunnen. Misschien even kijken hoe klote iets is beëindigd? En dan jezelf bedenken: zou ik hierop zitten te wachten?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')