Dat kunnen ze toch beter via Tinder doen?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef Selenophilia het volgende:
Ff checken of je nog beschikbaar bent voor ze. Ego strelen en weer door. Niets van aantrekken valt vanzelf wel stil.
Boeie, gewoon geen aandacht aan geven ex is ex.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch beter via Tinder doen?
Damn girl. Ruw.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Boeie, gewoon geen aandacht aan geven ex is ex.
Jeuk.quote:
Oh ja. Dat laatste is absoluut een optie 😆 icm de lente.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook om de emotionele beschikbaarheid, of je nog aan hem denkt. Gewoon oprotten.
Ik deed t alleen uit verveling.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:38 schreef ems. het volgende:
Dat doen vrouwen natuurlijk net zo goed en hun motivaties verschillen per persoon.
Plus 1.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat klinkt als een brugklas-excuus om jaloezie te verbloemen.
Dit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef Selenophilia het volgende:
Ff checken of je nog beschikbaar bent voor ze. Ego strelen en weer door. Niets van aantrekken valt vanzelf wel stil.
Ik vind het zo respectloos naar mij. Daarom geen reactie.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit.
Maar zo te lezen vind je dat niet erg
Zie edit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik vind het zo respectloos naar mij. Daarom geen reactie.
Bij "dat laatste" dacht ik aan:quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh ja. Dat laatste is absoluut een optie 😆 icm de lente.
Dus respectloos was het zeker niet bedoeld.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij ook om de emotionele beschikbaarheid, of je nog aan hem denkt. Gewoon oprotten.
Ik snap het wel. Ik ben een tijger in bed. 🙂quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zie edit.
[..]
Bij "dat laatste" dacht ik aan:
[..]
Dus respectloos was het zeker niet bedoeld.
Oh zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:49 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik ben een tijger in bed. 🙂
Anyway, kan er niet te diep op in gaan. Mijn nummer is veranderd, mail ook, en toch een berichtje sturen. Vind je dat niet respectloos?
Hoe komt je ex in vredesnaam aan die nieuwe gegevens dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:49 schreef Rupibma het volgende:
Mijn nummer is veranderd, mail ook, en toch een berichtje sturen. Vind je dat niet respectloos?
Waar woon je en mag ik dan ook je nummer?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh zo.Het is mijn dag niet vandaag qua begrijpend lezen.
Nee, het is meer dan respectloos van hem. Ik vind het zelfs creepy en stalkerig om zo ver te moeten gaan om je nieuwe telnr te traceren.
Ook herkenbaar als man: exen die mij opeens benaderden omdat ze het nu pas uitkomt (wanneer het beter gaat, bijvoorbeeld) heb ik altijd genegeerd. Vooral na mijn emigratie krijg opeens appjes á la "ik ben in je stad! drankje vnv? x" (op een zondagavond).
Maar gelukkig heb ik mijn afleiding met vrienden en nieuwe vlammen.
Hij had nog 1 optie digitaal waar ik niet aan had gedacht.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Hoe komt je ex in vredesnaam aan die nieuwe gegevens dan?
Nah, dan blokkeer je m daar ook. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:55 schreef Rupibma het volgende:
Hij had nog 1 optie digitaal waar ik niet aan had gedacht.
Ik heb geen probleem. Kon alleen even zelf niet bedenken waarom mensen je zomaar weer benaderen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nah, dan blokkeer je m daar ook. Probleem opgelost.
Ze vinden momenteel geen neukertje dus dan jou maar weer eens appen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
Je hebt soms van die exen die je zomaar na maanden, jaren benaderen.
Hoogst irritant altijd. Waarom doen mannen dat? Is jeukseizoen weer gaande? Is het verveling? Wat?
Het is Ramadan. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze vinden momenteel geen neukertje dus dan jou maar weer eens appen.
Heb ik ook wel eens gedaan. Bij eentje lukte het ook nog.
Ik (M) had dat ook met mijn exen (V), vooral toen ik een dikke prijs uit de loterij had gewonnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh zo.Het is mijn dag niet vandaag qua begrijpend lezen.
Nee, het is meer dan respectloos van hem. Ik vind het zelfs creepy en stalkerig om zo ver te moeten gaan om je nieuwe telnr te traceren.
Ook herkenbaar als man: exen die mij opeens benaderden omdat ze het nu pas uitkomt (wanneer het beter gaat, bijvoorbeeld) heb ik altijd genegeerd. Vooral na mijn emigratie krijg opeens appjes á la "ik ben in je stad! drankje vnv? x" (op een zondagavond).
Maar gelukkig heb ik mijn afleiding met vrienden en nieuwe vlammen.
Ze willen je afvullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
Hoogst irritant altijd. Waarom doen mannen dat? Is jeukseizoen weer gaande? Is het verveling? Wat?
Retweetquote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Mensen
Mensen moeten gewoon opdonderen.
Nee, ik weiger te geloven dat mijn poes zo lekker is dat hij een jaar later er nog om komt vragen.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Mensen
Mensen moeten gewoon opdonderen.
Eens maatje. Maar ik nodig je al niet eens uit, dus op dat punt gaan we nieteens komenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier schrik ik van.
Bij moderator @:onlogisch kunnen we duidelijk niet blijven eten.
Exen van exen die je maar op blijven zoeken kan ook iritant zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
Klagen over de mannen terwijl je het zelf ook doet. En dan de mannen respectloos noemenquote:
I am a dirty hoquote:Op woensdag 29 maart 2023 09:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
[..]
Klagen over de mannen terwijl je het zelf ook doet. En dan de mannen respectloos noemen
Niet specifiek alleen maar mannen doen dat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
Vraag het ze. Nee? Vraag het ze. Vraag het ze.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:26 schreef Rupibma het volgende:
intuitie?quote:Op zaterdag 1 april 2023 22:57 schreef Seven. het volgende:
Ik neem wel eens contact op uit interesse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |