quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:05 schreef Frutsel het volgende:
Bodycam release video...
Damn. Gelukkig maar dat ze er redelijk snel bij warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit kan alleen in de VS
edit: Ziet er ook niet uit als een kleine school, dan nog een wonder dat er slechts 6 slachtoffers waren![]()
![]()
Inderdaad. En ook burgers willen simpele oplossingen voor complexe problemen. Politici misbruiken dat om vervolgens de politieke tegenstander te kunnen demoniseren die deze zogenaamd 'makkelijke' oplossing niet wil. Het is eigenlijk een smerig spelletje, dit soort verschrikkelijk incidenten gebruiken voor het eigen gewin. En daar moet je in de VS voor bij Democraten zijn, die zien elke crisis als een kans om de Republikeinen zwart te maken en de macht van de staat uit te breiden.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De bekende linkse documentairemaker Michael Moore ging er bij Bowling for Columbine ook in met het idee dat het voortkwam uit de gun culture, maar concludeerde dat het voortkwam uit de geweldscultuur. Maar dat verdwijnt dan gewoon heel snel naar de achtergrond want dat is niet simplistisch genoeg en breidt de staatsmacht niet uit.
Op overheidsgebouwen zou dat sowieso een uitstekend idee zijn. Daar moet alleen de vlag van het eigen land hangen.quote:
Bodycam release video...
Op zich wel mooi dat dit allemaal zo openbaar is, dat werkt ook complottheorieën tegen zoals bij Sandy HookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit kan alleen in de VS
edit: Ziet er ook niet uit als een kleine school, dan nog een wonder dat er slechts 6 slachtoffers waren
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
En jij doet daar vrolijk aan mee door een plaatje te posten wat er niks mee te maken heeft?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
De media en de instituten zitten deze mensen op te hitsen
quote:
14 minuten las ik ergens, tussen eerste melding en het neerschieten van de verdachtequote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Damn. Gelukkig maar dat ze er redelijk snel bij waren
Jezus dat mensen dit uit hun strot krijgen zeg.quote:Op maandag 27 maart 2023 23:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee joh, het ligt natuurlijk aan de medicatie die transgenders krijgen toegediend![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat dit een lgtbhqrt was, als dit zinloos geweld door een redneck maga aanhanger gedaan was hadden we allang postings gezien over antifa/ fbi/via/ overheids infiltratie of andere bizarre complotten bedenksels gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Op zich wel mooi dat dit allemaal zo openbaar is, dat werkt ook complottheorieën tegen zoals bij Sandy Hook
Het blijft huiveringwekkend om die eerste schoten te horen, arme kinderenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
14 minuten las ik ergens, tussen eerste melding en het neerschieten van de verdachte
''Nee''quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En jij doet daar vrolijk aan mee door een plaatje te posten wat er niks mee te maken heeft?
[..]
Wie zegt dat het trans zijn of radicale ideeën rond trans te maken heeft met wat die gek gedaan heeft? Misschien was het een psychose, is die gene daar vroeger erg gepest vanwege gewicht, was er een persoonlijk conflict. Wie weet wat de reden is. Wat jij doet is net zo goed mensen ophitsen, jij staat aan de andere kant van het extreme spectrum. Doen alsof een fractie van tijd zal zijn voordat de volgende transgender een massa shooting zal doen omdat je het beeld schetst alsof transgenders massaal vol zitten met haat en dit soort ideeën. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik überhaupt hoor dat transgender hierbij betrokken is. Tenzij je kan weerleggen dat dit soort dingen vaker gebeurd zijn recent.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
De media en de instituten zitten deze mensen op te hitsen
Hen wijs te maken dat er op korte termijn genocide zal plaatsvinden
[ twitter ]
[ twitter ]
Niet zo onlogisch dat er een gek te vinden is die besluit tot actie over te gaan
Hiermee praat ik de gruweldaden van deze idioot niet goed btw
Vrees dat het slechts een kwestie van tijd is voordat er nieuwe doden zullen vallen. Zeker als je beseft dat de mensen in hun eigen bubbel zitten en realiteit en fictie( trans genocide) niet meer van elkaar kunnen onderscheiden
Die is dan ook wel een van de meest knettergekke MAGA-idioten die er bestaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jezus dat mensen dit uit hun strot krijgen zeg.
Ik zie iets op twitter wat hier nog niet gedeeld is dus post ik het hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom plaatste je die tweet dan?
Bodycam release video...
Tenminste direct naar binnen gegaan en actie ondernomen. Hulde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit kan alleen in de VS
edit: Ziet er ook niet uit als een kleine school, dan nog een wonder dat er slechts 6 slachtoffers waren
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Deels, maar de meesten geloven het ook echt. Het viel mij op dat al meteen heel kort na het uitkomen van de film de boodschap grotendeels werd verdraaid tot anti wapenbezit.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. En ook burgers willen simpele oplossingen voor complexe problemen. Politici misbruiken dat om vervolgens de politieke tegenstander te kunnen demoniseren die deze zogenaamd 'makkelijke' oplossing niet wil. Het is eigenlijk een smerig spelletje, dit soort verschrikkelijk incidenten gebruiken voor het eigen gewin. En daar moet je in de VS voor bij Democraten zijn, die zien elke crisis als een kans om de Republikeinen zwart te maken en de macht van de staat uit te breiden.
En niet zomaar een mens. MTG is de leider van (het complotdenkende) MAGA-rechts in het Huis van Afgevaardigden in het Congres van de VS waar de Republikeinen nu een meerderheid hebben. Tevens lid van belangrijke Commissies zoals Homeland Security en Oversightquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jezus dat mensen dit uit hun strot krijgen zeg.
Bovendien liep ze een paar keer verkeerd en kon ze niet goed schieten, bij een man waren er nog veel meer doden te betreuren geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het trans zijn of radicale ideeën rond trans te maken heeft met wat die gek gedaan heeft? Misschien was het een psychose, is die gene daar vroeger erg gepest vanwege gewicht, was er een persoonlijk conflict. Wie weet wat de reden is. Wat jij doet is net zo goed mensen ophitsen, jij staat aan de andere kant van het extreme spectrum. Doen alsof een fractie van tijd zal zijn voordat de volgende transgender een massa shooting zal doen omdat je het beeld schetst alsof transgenders massaal vol zitten met haat en dit soort ideeën. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik überhaupt hoor dat transgender hierbij betrokken is. Tenzij je kan weerleggen dat dit soort dingen vaker gebeurd zijn recent.
Dit zijn nu precies de mensen die alles bij elkaar hadden zitten gillen als de dader een ander profiel had gehad.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Ali_boo het volgende:
Team woke laat zich ook van hun beste kant zien, man man man
Zomaar wat willekeurige voorbeelden
[ twitter ]
Iemand misgenderen is bijna net zo erg als onschuldige mensen en kinderen doodschieten
[ afbeelding ]
Ze vragen er ook zelf om .....
[ afbeelding ]
Sinds de schutter zelf ooit leerling was van de privéschool waar het incident plaatsvond kan je een persoonlijk motief niet uitsluiten. Daar zijn we het iig over eensquote:Op dinsdag 28 maart 2023 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat het trans zijn of radicale ideeën rond trans te maken heeft met wat die gek gedaan heeft? Misschien was het een psychose, is die gene daar vroeger erg gepest vanwege gewicht, was er een persoonlijk conflict. Wie weet wat de reden is. Wat jij doet is net zo goed mensen ophitsen, jij staat aan de andere kant van het extreme spectrum. Doen alsof een fractie van tijd zal zijn voordat de volgende transgender een massa shooting zal doen omdat je het beeld schetst alsof transgenders massaal vol zitten met haat en dit soort ideeën. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik überhaupt hoor dat transgender hierbij betrokken is. Tenzij je kan weerleggen dat dit soort dingen vaker gebeurd zijn recent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |