abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208568479
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:05 schreef Frutsel het volgende:
Bodycam release video... :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dit kan alleen in de VS :{

edit: Ziet er ook niet uit als een kleine school, dan nog een wonder dat er slechts 6 slachtoffers waren :{

Damn. Gelukkig maar dat ze er redelijk snel bij waren :{
  dinsdag 28 maart 2023 @ 16:20:46 #127
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208568529
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De bekende linkse documentairemaker Michael Moore ging er bij Bowling for Columbine ook in met het idee dat het voortkwam uit de gun culture, maar concludeerde dat het voortkwam uit de geweldscultuur. Maar dat verdwijnt dan gewoon heel snel naar de achtergrond want dat is niet simplistisch genoeg en breidt de staatsmacht niet uit.
Inderdaad. En ook burgers willen simpele oplossingen voor complexe problemen. Politici misbruiken dat om vervolgens de politieke tegenstander te kunnen demoniseren die deze zogenaamd 'makkelijke' oplossing niet wil. Het is eigenlijk een smerig spelletje, dit soort verschrikkelijk incidenten gebruiken voor het eigen gewin. En daar moet je in de VS voor bij Democraten zijn, die zien elke crisis als een kans om de Republikeinen zwart te maken en de macht van de staat uit te breiden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:09 schreef nils_22 het volgende:

[..]
LBTQ+ vlag verbieden dus
Op overheidsgebouwen zou dat sowieso een uitstekend idee zijn. Daar moet alleen de vlag van het eigen land hangen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208568557
De media en de instituten zitten deze mensen op te hitsen
Hen wijs te maken dat er op korte termijn genocide zal plaatsvinden

twitter

twitter

Niet zo onlogisch dat er een gek te vinden is die besluit tot actie over te gaan

Hiermee praat ik de gruweldaden van deze idioot niet goed btw

Vrees dat het slechts een kwestie van tijd is voordat er nieuwe doden zullen vallen. Zeker als je beseft dat de mensen in hun eigen bubbel zitten en realiteit en fictie( trans genocide) niet meer van elkaar kunnen onderscheiden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208568560
quote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

edit: Ziet er ook niet uit als een kleine school, dan nog een wonder dat er slechts 6 slachtoffers waren :{

Op zich wel mooi dat dit allemaal zo openbaar is, dat werkt ook complottheorieën tegen zoals bij Sandy Hook
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_208568570
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:

En jij doet daar vrolijk aan mee door een plaatje te posten wat er niks mee te maken heeft?

quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 28 maart 2023 @ 16:27:35 #131
8781 crew  Frutsel
pi_208568580
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Damn. Gelukkig maar dat ze er redelijk snel bij waren :{
14 minuten las ik ergens, tussen eerste melding en het neerschieten van de verdachte
  dinsdag 28 maart 2023 @ 16:28:41 #132
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_208568591
quote:
6s.gif Op maandag 27 maart 2023 23:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee joh, het ligt natuurlijk aan de medicatie die transgenders krijgen toegediend :')

[ afbeelding ]
Jezus dat mensen dit uit hun strot krijgen zeg.
pi_208568601
Team woke laat zich ook van hun beste kant zien, man man man

Zomaar wat willekeurige voorbeelden

twitter

Iemand misgenderen is bijna net zo erg als onschuldige mensen en kinderen doodschieten

Ze vragen er ook zelf om .....

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_208568606
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Op zich wel mooi dat dit allemaal zo openbaar is, dat werkt ook complottheorieën tegen zoals bij Sandy Hook
Waarschijnlijk omdat dit een lgtbhqrt was, als dit zinloos geweld door een redneck maga aanhanger gedaan was hadden we allang postings gezien over antifa/ fbi/via/ overheids infiltratie of andere bizarre complotten bedenksels gezien.
pi_208568613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:27 schreef Frutsel het volgende:

[..]
14 minuten las ik ergens, tussen eerste melding en het neerschieten van de verdachte
Het blijft huiveringwekkend om die eerste schoten te horen, arme kinderen ;(
pi_208568622
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En jij doet daar vrolijk aan mee door een plaatje te posten wat er niks mee te maken heeft?
[..]

''Nee''
  dinsdag 28 maart 2023 @ 16:33:55 #137
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_208568636
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
Hen wijs te maken dat er op korte termijn genocide zal plaatsvinden

[ twitter ]

[ twitter ]

Niet zo onlogisch dat er een gek te vinden is die besluit tot actie over te gaan

Hiermee praat ik de gruweldaden van deze idioot niet goed btw

Vrees dat het slechts een kwestie van tijd is voordat er nieuwe doden zullen vallen. Zeker als je beseft dat de mensen in hun eigen bubbel zitten en realiteit en fictie( trans genocide) niet meer van elkaar kunnen onderscheiden
Wie zegt dat het trans zijn of radicale ideeën rond trans te maken heeft met wat die gek gedaan heeft? Misschien was het een psychose, is die gene daar vroeger erg gepest vanwege gewicht, was er een persoonlijk conflict. Wie weet wat de reden is. Wat jij doet is net zo goed mensen ophitsen, jij staat aan de andere kant van het extreme spectrum. Doen alsof een fractie van tijd zal zijn voordat de volgende transgender een massa shooting zal doen omdat je het beeld schetst alsof transgenders massaal vol zitten met haat en dit soort ideeën. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik überhaupt hoor dat transgender hierbij betrokken is. Tenzij je kan weerleggen dat dit soort dingen vaker gebeurd zijn recent.
pi_208568637
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
''Nee''
Waarom plaatste je die tweet dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208568659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
Die is dan ook wel een van de meest knettergekke MAGA-idioten die er bestaat.
pi_208568661
Dit helpt ook niet echt :') :')

pi_208568722
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom plaatste je die tweet dan?
Ik zie iets op twitter wat hier nog niet gedeeld is dus post ik het hier.
Wanneer een nieuwsitem vrij vers is dan zal je berichten tegenkomen die met terugwerkende kracht niet correct waren. Zoals mijn post hierboven

Dat is iets anders dan mensen opzettelijk misleiden en hen waanideeën aanpraten over een aankomende tranny genocide
pi_208568725
quote:

SPOILER

Tenminste direct naar binnen gegaan en actie ondernomen. Hulde!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208568736
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. En ook burgers willen simpele oplossingen voor complexe problemen. Politici misbruiken dat om vervolgens de politieke tegenstander te kunnen demoniseren die deze zogenaamd 'makkelijke' oplossing niet wil. Het is eigenlijk een smerig spelletje, dit soort verschrikkelijk incidenten gebruiken voor het eigen gewin. En daar moet je in de VS voor bij Democraten zijn, die zien elke crisis als een kans om de Republikeinen zwart te maken en de macht van de staat uit te breiden.
Deels, maar de meesten geloven het ook echt. Het viel mij op dat al meteen heel kort na het uitkomen van de film de boodschap grotendeels werd verdraaid tot anti wapenbezit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208568786
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:28 schreef xzaz het volgende:

[..]
En niet zomaar een mens. MTG is de leider van (het complotdenkende) MAGA-rechts in het Huis van Afgevaardigden in het Congres van de VS waar de Republikeinen nu een meerderheid hebben. Tevens lid van belangrijke Commissies zoals Homeland Security en Oversight :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208568857
Als er geen halfautomaten aan simpele zielen geleverd konden worden dan was hij nu gefrustreerd naar binnen gestapt. En in een normaal land eindigd het met een bakje koffie bij de directeur en een goed gesprek.

In de VS kun je als peuter zelfs nog iedereen de moeder knallen en landelijk discussie over "het motief" krijgen. :' )

VS -200
ontwikkelde landen +200
pi_208568966
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Wie zegt dat het trans zijn of radicale ideeën rond trans te maken heeft met wat die gek gedaan heeft? Misschien was het een psychose, is die gene daar vroeger erg gepest vanwege gewicht, was er een persoonlijk conflict. Wie weet wat de reden is. Wat jij doet is net zo goed mensen ophitsen, jij staat aan de andere kant van het extreme spectrum. Doen alsof een fractie van tijd zal zijn voordat de volgende transgender een massa shooting zal doen omdat je het beeld schetst alsof transgenders massaal vol zitten met haat en dit soort ideeën. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik überhaupt hoor dat transgender hierbij betrokken is. Tenzij je kan weerleggen dat dit soort dingen vaker gebeurd zijn recent.
Bovendien liep ze een paar keer verkeerd en kon ze niet goed schieten, bij een man waren er nog veel meer doden te betreuren geweest.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 28 maart 2023 @ 17:15:41 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_208569001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:30 schreef Ali_boo het volgende:
Team woke laat zich ook van hun beste kant zien, man man man

Zomaar wat willekeurige voorbeelden

[ twitter ]

Iemand misgenderen is bijna net zo erg als onschuldige mensen en kinderen doodschieten

[ afbeelding ]

Ze vragen er ook zelf om .....

[ afbeelding ]
Dit zijn nu precies de mensen die alles bij elkaar hadden zitten gillen als de dader een ander profiel had gehad.

En haha, 'misgenderen' blijft trouwens ook zo'n bijzondere term. Transgender mensen 'misgenderen' zichzelf de hele tijd, nu wordt tenminste het daadwerkelijke, objectief observeerbare, geslacht benoemd. En dat zou natuurlijk altijd het uitgangspunt moeten zijn, niet het door iemand 'gewenste geslacht' of de 'geprefereerde voornaamwoorden'. Dat sommige media daar tegenwoordig aan mee zijn gaan doen is echt lachwekkend. Het zegt genoeg over de huidige staat van de journalistiek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_208569126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2023 16:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Sinds de schutter zelf ooit leerling was van de privéschool waar het incident plaatsvond kan je een persoonlijk motief niet uitsluiten. Daar zijn we het iig over eens ^O^

Toch denk ik dat we het ophitsen niet moeten onderschatten
Zeker wanneer je dit soort berichten tegenkomt

En dit is nog niet eens de complete lijst, ben veel meer tegengekomen
Om te voorkomen dat mijn bericht te lang word, eindig ik mijn post hier :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 28-03-2023 17:33:10 ]
pi_208569141
quote:
christelijke basisschool
Ah, daar zul je het hebben.
Conscience do cost.
pi_208569223
Zum kotzen dat wokies de dader brschrijven als een 'hij'. Deze trut heeft onschuldige babies vermoord, laten we haar tegemoet komen in haar waanbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')